Pancerne rękawice?

Data: 2011-05-10 20:14:26
Autor: Grzegorz Rogala
Pancerne rękawice?
W dniu 2011-05-10 18:59, Qlfon pisze:
[cut]
Reszta ciuchów spełnia
swoje zadanie ale te dłonie mnie martwią. Pomóżcie dobrzy ludzie:)

Knox Handroid
http://uncrate.com/p/2009/11/knox-handroid-gloves.jpg

--
pozdr!
Rogal

Data: 2011-05-10 21:14:35
Autor: Qlfon
Pancerne rękawice?
W dniu 2011-05-10 20:14, Grzegorz Rogala pisze:
[...]

No to już jest hard-core:) Ale może w tym szaleństwie jest metoda?
Kurde, ale chyba trzeba będzie o tym pomyślećna poważnie, cena pewnie kosmos będzie ale takie drobne kontuzje wkurzają nawet jak tak rzadko się zdarzają...
--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Pancerne rękawice?