Pancerne rękawice?

Data: 2011-05-13 19:01:46
Autor: Qlfon
Pancerne rękawice?
Wszystko fajnie, pogadaliśmy, wiem czego poszukać a tu dziś zaglądam na taką stronę co to się podpięła do precli a tam art o urazach rąk u motocyklistów:)
My tu śmichy-chichy a tam poważny art. Zabieram się do lektury:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-05-13 12:09:26
Autor: neuro
Pancerne rękawice?

Haj,

   Mam podobny problem do twojego, aczkolwiek gorszy przypadek.
Półtora roku temu po dzwonie z autem, które wymusiło mi pierwszeństwo
na światłach, praktycznie urwało mi prawego kciuka. Na szczęście
chirurg w ostatnim momencie się rozmyslił i zamiast wyrzucić go do
kosza podjął się próby przyszycia. Kciuka mam, nie jest niestety do
końca sprawny, ale jako że wracam po zakończeniu rehabilitacji na o2o,
zacząłem rozglądać się za rękawiczkami.
Na dzień dzisiejszy mam 2 typy: wspomniany już Handroid, oraz pewien
(nie pamiętam dokładnie numeru) model Dainese. Te drugie mierzyłem  -
mają tytanowe wkładki i osłony na kostkach, wydają się być solidne,
podobnie jak ich cena. Handroida natomiast nie mogę namierzyć w
Krakowie - może ktoś wie, gdzie owe śliczności mozna pomacać?

Pozdr,
p.

Data: 2011-05-16 13:41:01
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
[...]