Pancerny telefon

Data: 2017-06-04 02:36:21
Autor: Doc
Pancerny telefon
Witam,

Po ponad 6 latach udało mi się "zabić" mojego niezniszczalnego Solida B2100. Chcę go zastąpić czymś równie trwałym. Myślałem o CAT B25 lub B30. Skłaniam się ku temu drugiemu modelowi, ale katalogowo ma on krótszy czas pracy. A oprócz niezniszczalności przede wszystkim zależy mi na czasie działania. Przy moim użytkowaniu bywało, że Solida ładowałem raz na 2 tygodnie. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć jak to faktycznie wygląda w przypadku CATów?

Pozdrawiam,
--
Doc

Data: 2017-06-10 00:25:45
Autor: Titus Atomicus
Pancerny telefon
In article <8e534fa9-e8a6-4a4e-b060-1d537858158e@googlegroups.com>,
 Doc <docentos13@wp.pl> wrote:

Witam,

Po ponad 6 latach udało mi się "zabić" mojego niezniszczalnego Solida B2100.

O, a jak to zrobiles?

Chcę go zastąpić czymś równie trwałym. Myślałem o CAT B25 lub B30

A moze jednak B2710?

[...]

Moge tylko zaswiadczyc, ze realnie B2710 starcza na 5-6 dni, max. tydzien (wylaczany w nocy, do 30-45 min rozmow dziennie).
--
TA

Data: 2017-06-17 00:31:59
Autor: docentos13
Pancerny telefon
W dniu sobota, 10 czerwca 2017 00:25:45 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

> Witam,

O, a jak to zrobiles?

Zmęczenie materiału, W kilku miejscach wytarła się guma na obudowie a potem zaczęła odchodzić płatami. No i sama obudowa zaczęła się rozchodzić. Telefon dalej sprawny, ale wygląda strasznie i nie jestem pewien już jego upadko i wodoodporności

 > Chcę go zastąpić czymś równie trwałym. Myślałem o CAT B25 lub B30

A moze jednak B2710? > > Skłaniam się ku temu drugiemu modelowi, ale katalogowo ma on krótszy czas > pracy. > A oprócz niezniszczalności przede wszystkim zależy mi na czasie działania. > Przy moim użytkowaniu bywało, że Solida ładowałem raz na 2 tygodnie. Czy ktoś > jest w stanie powiedzieć jak to faktycznie wygląda w przypadku CATów?
> Moge tylko zaswiadczyc, ze realnie B2710 starcza na 5-6 dni, max. tydzien (wylaczany w nocy, do 30-45 min rozmow dziennie).
-- TA

Nie wiedziałem, że B2710 są jeszcze w sprzedaży (mam na myśli nówki a nie używane).

--
Doc

Data: 2017-07-03 00:06:10
Autor: Titus Atomicus
Pancerny telefon
In article <21d25bbc-8ff2-4ac1-a3cb-bb34026afba6@googlegroups.com>,
 docentos13@wp.pl wrote:

W dniu sobota, 10 czerwca 2017 00:25:45 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

>  > > Chcę go zastąpić czymś równie trwałym. Myślałem o CAT B25 lub B30
[...]

Nie wiedziałem, że B2710 są jeszcze w sprzedaży (mam na myśli nówki a nie używane).

Obecnie 34 nowe na allegro.
https://allegro.pl/kategoria/samsung-b2710-solid-107021?string=telefon%20
samsung&buyNew=1&order=p&bmatch=s0-ele-1-1-0511
--
TA

Pancerny telefon