Panda czy Clio?

Data: 2010-03-16 14:51:45
Autor: ***Einstein***
Panda czy Clio?
Witaj
Wszystko zależy od tego jaki egzemplarz ci się trafi. Ja na Clio nie narzekam, mały zgrabny samochodzik. Niestety nie dane mi było siedzieć za kierownicą Pandy, dlatego nie moge nic powiedzieć o tym samochodzie. A jeśli chodzi o użytkowanie przez przedstawiciela to jeszcze zalezy jak samochód był serwisowany i w jakim jest stanie.

Pozdrawiam

Data: 2010-03-16 16:01:37
Autor: sop3k
Panda czy Clio?
[...]

Jeździłem Clio IIph2 przez 2 lata i 50 tys. km. Auto wygodne, jak na swoje rozmiary w porownaniu do Pandy to jak kompakt, także jak bym wolał Clio.

Data: 2010-03-16 16:02:32
Autor: sop3k
Panda czy Clio?
> [...]
> Wszystko zależy od tego jaki egzemplarz ci się trafi. Ja na Clio nie > narzekam, mały zgrabny samochodzik. Niestety nie dane mi było siedzieć za > kierownicą Pandy, dlatego nie moge nic powiedzieć o tym samochodzie. A jeśli > chodzi o użytkowanie przez przedstawiciela to jeszcze zalezy jak samochód > był serwisowany i w jakim jest stanie.

Zapomniałem dodać, że Pandą jeździ teść i często musze tego stwora ujeżdzać.

Data: 2010-03-16 19:55:50
Autor: ttt
Panda czy Clio?
Zapomniałem dodać, że Pandą jeździ teść i często musze tego stwora ujeżdzać.

Nieładnie nazywać teścia "stworem" ;-)

Panda czy Clio?