Panda-demontaż pokrywy airbagu-jak?

Data: 2009-10-28 00:10:53
Autor: arch
Panda-demontaż pokrywy airbagu-jak?
Witam.
Mam problem z dźwigienkami zespolonymi pod kierownicą w Fiacie Panda.
Podczas przełączania cos żonie pyknęło i nie działa mignięcie długimi
i spryskiwacz przedniej szyby. Chciałbym to wymontować i ew. naprawić
albo wymienić ale nie bardzo wiem jak zdjąć osłonkę poduchy z
kierownicy. Gdyby ktoś z was mi podpowiedział bedę wdzięczny.

Data: 2009-10-28 08:30:25
Autor: Michał Gut
Panda-demontaż pokrywy airbagu-jak?
powinno byc jak w punto

tam nie ma oslonki poduche tylko wykrecasz cala poduche
namacaj paluchami kierownice od strony deski rozdzielczej - powinny byc 3 dziiury na amppule (chyba 4 albo 5mm)
odkrecasz kluczami. Jakbedziesz mial pecha i polamiesz takie plastikowe badziewia ze sprezynkami od klaksonu to bedziesz to 3h skladal do kupy:) z uzyciem kleju na goraco:D.
Sciagniesz potem kierownice i mozesz sciagac przelaczniki zespolone.

nie naprawiaj - wymien. oszczedzisz sobie duzo czasu a i tak male szanse zebys sam to zlepil jak ci jakis plastikowy element pekl

Data: 2009-10-28 02:50:14
Autor: arch
Panda-demontaż pokrywy airbagu-jak?

Data: 2009-10-28 10:56:44