[SPOILER] - Pandorum

Data: 2010-06-11 21:41:53
Autor: looker
[SPOILER] - Pandorum

Zajawy w kinie były już dawno, ale jakoś nie wiem kiedy to będzie.
Miałem okazje oglądać i powiem szczerze, że na mój gust, to bardzo
fajny film. Nie jest może tak przełomowy jak Obcy/T1/Matrix, ale
bawiłem się świetnie. Antje Traue ma fajną rolę kobiecą. Może coś
jeszcze z nią pokażą. Trzyma w napięciu, nie jak obcy, ale jednak.
Fabuła nawet ciekawa, nie było dłużyzn.

S P O I L E R

S P O I L E R

S P O I L E R

Co mi się nie podobało:

- motyw z pękającą szybą: Szyba, która ma wytrzymać lot w kosmosie,
  tłucze się i pęka pod naporem wody?

- końcówka nakręcona z perspektywy kogoś naćpanego: Jakoś tak ten efekt
  trochę przeszkadza uważam, ze zbędne to było.

- blade dzikusy: Czy przez 900 lat (czyli jakieś 45 pokoleń) ludzie
  mogli aż tak zdziczeć i wyewoluować? Czy mogli nabrać takiej
  sprawności fizycznej? Blademu wbili jakiś taki miecz w łeb jak
  w arbuz, a on dalej walczył - przesada. I to chodzenie po suficie. :|

Mowili o jakims akceleratorze ewolucji.

A ogolnie bardzo mi sie podobal o wiele lepszy od Avatara, no bazuje oczywiscie na powiesci NONSTOP - Aldisa chyba.
ja dam na SF 8/10, jeden z lepszych filmow od paru lat , Moon byl niezly, ale to lepsze. Cieszy mnie to , ze mija czas efektow w pewnym nurcie na rzecz starego dobrego SF.

Data: 2010-06-11 21:43:14
Autor: looker
[SPOILER] - Pandorum

Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał w wiadomości news:huu3i5$4gt$1news.onet.pl...

[...]

Gosc strzela w szybe z tej super hiper broni wczesniej.

- końcówka nakręcona z perspektywy kogoś naćpanego: Jakoś tak ten efekt
  trochę przeszkadza uważam, ze zbędne to było.

No nie  lubie tez montazu typu MTV.

[SPOILER] - Pandorum