Panel przedni - klopot z dzwiekiem

Data: 2010-11-18 09:20:34
Autor: PesTYcyD
Panel przedni - klopot z dzwiekiem
Masz AC97 i on nie wykrywa włożonej wtyczki jack i tyle... Miałem to samo po zmianie płyty z dźwiękówką HD wykrywanie pojawiło się.

Data: 2010-11-18 09:31:10
Autor: bogdan2312
W dniu 2010-11-18 09:20, PesTYcyD pisze:
Masz AC97 i on nie wykrywa włożonej wtyczki jack i tyle... Miałem to
samo po zmianie płyty z dźwiękówką HD wykrywanie pojawiło się.
Marny jestem w technice, ale mam jeszcze 2 plyty kilkuletnie (i obudowy) i tam jest w porzadku.
Poza wymiana plyty/obudowy jest jakies rozwiazanie?

Data: 2010-11-18 09:35:36
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-11-18 09:31, bogdan2312 pisze:
Marny jestem w technice, ale mam jeszcze 2 plyty kilkuletnie (i obudowy)
i tam jest w porzadku.
Poza wymiana plyty/obudowy jest jakies rozwiazanie?

U mnie w obudowie, kabel do panelu ma dwie wtyczki, jedna pod HD, druga pod AC97 może wpiąłeś złą np HD w AC97, albo możesz mieć tylko jedną i wpinasz też na odwrót.

Panel przedni - klopot z dzwiekiem