Panele LCD

Data: 2009-07-16 07:39:02
Autor: Tata
Panele LCD
Witam Czcigodne Grupowiczki i Dostojnych Grupowiczów

Patrząc na zdjęcia reklamowe samochodowych paneli LCD (telewizorów), widać piękne kolory, jasny obraz o dużej rozdzielczości. Patrząc na to co jest wyświetlane w rzeczywistości, widać kolory jak w Rubinie z lat 70-tych, obraz ciemny i z mocno widocznymi pikselami. Czy są w sprzedaży samochodowe panele LCD 7", o chociaż zbliżonej jakości obrazu, do domowego telewizora o małej przekątnej ekranu? Jaka firma i model?

Drugi problem, sprzedawcy w sklepach twierdzą, że do samochodowego panela LCD, nie można podłączyć kamery (handycam). Czy mają rację? Chciałbym, podczas jazdy samochodem, chwilowo ("rzut okiem") móc obserwować na ekranie panela LCD, co się dzieje z tyłu samochodu.

Z ukłonami
MJ

Data: 2009-07-16 10:36:06
Autor: Cavallino
Panele LCD
Użytkownik "Tata" <kocityno.usuntoteraz@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:

Patrząc na to co jest wyświetlane w rzeczywistości, widać kolory jak w Rubinie z lat 70-tych, obraz ciemny i z mocno widocznymi pikselami.

Ale to już problem tego co na tv oglądasz.

Data: 2009-07-16 15:12:41
Autor: Kot Prezydenta
Panele LCD

Użytkownik "Tata" <kocityno.usuntoteraz@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:h3mec1$s2o$1news.dialog.net.pl...
[...]

Mozesz kupić 7" nawigację która ma całą masę wejść i kamerę w pakiecie

Data: 2009-07-16 16:12:21
Autor: Jingiel
Panele LCD
  Czy mają rację? Chciałbym,
podczas jazdy samochodem, chwilowo ("rzut okiem") móc obserwować na ekranie panela LCD, co się dzieje z tyłu samochodu.

Przeciez te TV maja normalne wejscia AV po cinchu, wiec nie rozumiem czemu nie da sie niby poglaczyc kamery???

Jingiel

Data: 2009-07-16 17:38:01
Autor: Tata
Panele LCD

Przeciez te TV maja normalne wejscia AV po cinchu, wiec nie rozumiem czemu nie da sie niby poglaczyc kamery???
Jingiel

Przyznam się, że nigdy nie miałem kamery, toteż bazuję tylko na opiniach sprzedawców. Może chodzi o brak zgodności, w rozdzielczości przetwornika kamery i rozdzielczości ekranu samochodowego odbiornika TV? Nie wiem, stąd moje pytania do doświadczonych użytkowników Grupy.

Z poważaniem
MJ

Data: 2009-07-16 19:33:08
Autor: Jingiel
Panele LCD

[...]

No to rozwieje twoje watpliwosci. Jesli kamera ma wtyk cinch z wyjsciem video, a TV wejscie AV tez na gniezdzie cicnch to nie ma zadnego problemu z podlaczeniem. Wlasnie sprawdzilem w swoim aucie i dziala jak nalezy. Jest tylko kwestia przedluzenia kabelka, zeby mala kamere umiescic np. na polce pod tylna szyba i polaczyc z TV. Mala kamerka moze tez byc na przyssawce przytwierdzona do tylnej szyby.

Jingiel

Data: 2009-07-16 19:35:34
Autor: Jingiel
Panele LCD
Jest tylko kwestia przedluzenia kabelka, zeby mala kamere
umiescic np. na polce pod tylna szyba i polaczyc z TV. Mala kamerka moze tez byc na przyssawce przytwierdzona do tylnej szyby.

Aha i jeszcze jedno. Zebys nie uzywal do tego kamerki internetowej do kompa, bo one maja podlaczenie przez wtyk USB. No i kamere trzeba jakos zasilic. Chyba najlepsza bylaby kamera z systemow monitoringu (mala i maja zasilanie 12V)

Jingiel

Data: 2009-07-17 00:51:59
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Panele LCD

[...]

Właśnie odkryłeś, że sprzedawcy to mało wiedzący wciskacze.

zyga

Panele LCD