Panele podłogowe z ciekaw± fug±

Data: 2017-07-15 22:32:12
Autor: Cavallino
Panele podłogowe z ciekaw± fug±
Widziałem dzisiaj w sklepie panele z jakim¶ ciekawym rodzajem fugi.
Fuga była jakby ponacinana co kilka mm poprzecznymi pęknięciami.
Cało¶ć była wyczuwalna pod palcem.
Super to wygl±dało.

Niestety, panel był do¶ć drogi, więc nie zanotowałem nazwy.
Ale po dyskusji z żon±, stwierdzili¶my, że fajnie byłoby mieć co¶ takiego - pytanie tylko czego szukać?
To ma jak±¶ konkretn± nazwę, jaki¶ nowy rodzaj fuga na panelu, czy to raczej cecha konkretnego modelu?

A je¶li kto¶ kojarzy o czym mowa - czy tego typu patent można znaleĽć też w jakim¶ tańszym modelu?

Panele podłogowe z ciekaw± fug±