Panele podlogowe - zabezpieczenie

Data: 2011-11-21 13:40:21
Autor: R.e.m.e.K
Panele podlogowe - zabezpieczenie
Witam

Czy warto zabezpieczac jakims srodkiem swiezo polozone panele? Jesli tak to
czym, co polecacie?

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2011-11-22 01:25:54
Autor: Romanas
On 21 Lis, 13:40, "R.e.m.e.K" <g...@dev.null> wrote:
[...]

Kolega może napisać, czy ma panele drewniane czy laminowane? Bo co
dobre dla paneli drewnianych niekoniecznie służy laminowanym.

Data: 2011-11-22 10:57:16
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Tue, 22 Nov 2011 01:25:54 -0800 (PST), Romanas napisał(a):

Kolega może napisać, czy ma panele drewniane czy laminowane? Bo co
dobre dla paneli drewnianych niekoniecznie służy laminowanym.

Zwykle panele laminowane.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2011-11-22 13:19:41
Autor: pablo eldiablo
R.e.m.e.K <go@dev.null> napisał(a):
> [...]

> Kolega może napisać, czy ma panele drewniane czy laminowane? Bo co
> dobre dla paneli drewnianych niekoniecznie służy laminowanym.

Niczym sie nie zabezpiecza. Co najwyzej w miejscach narazonych na wytarcie
(np. pod fotelem na kolkach przed biurkiem) poloz przezroczysta mate albo cos
takiego... Za jakis czas i tak beda powycierane - i zechcesz je wymienic na drewniana
podloge ;-)

Data: 2011-11-22 22:38:51
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Tue, 22 Nov 2011 13:19:41 +0000 (UTC), pablo eldiablo napisał(a):

[...]

Chodzilo mi np. o jakas paste, ktora moze uszczelnic zlaczenia. Poprzednie
panele niestety sie nadymaly na zlaczach, gdy np. z kwiatka nakapalo wody i
postalo do rana.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2011-11-23 07:52:04
Autor: Przesmiewca
"R.e.m.e.K" <go@dev.null> napisał(a):

[...]

Przeciez taka podloga pracuje i jest ruchoma, nie uszczelnisz jej w ten sposob,
zeby pomiedzy  panele nie przedostawala sie woda. Lepiej j± scieraj niz mialaby znalezc sie pomiedzy podkladem foliowym a samym panelem - bo wtedy to ci dopiero powybrzusza.

Data: 2011-11-23 14:29:54
Autor: Me(L)Isa
W dniu 2011-11-22 22:38, R.e.m.e.K pisze:
[...]

Niestety, taka uroda paneli. Nie znoszÄ… wody, a tym bardziej, zostawionej, rozlanej na kilka godzin. Natychmiast nasiÄ…kajÄ… brzegi
i powstają wybrzuszenia. Jednym słowem mało praktycznie.
Zabezpieczenie brzegów, specjalnym preparatem ( wygląda jak olejowanie), jest możliwe podczas zakładania paneli, ponieważ, te tańsze nie mają takiego zabezpieczenia fabrycznego. Nie wiem tylko
czy jest to skuteczne. Pewnie nie za bardzo.
Dobrym rozwiązaniem jest pokrycie podłogi płytkami np. w kuchni i w łazienkach, a w innych pomieszczeniach założenie wykładziny dywanowej.
--
M.

Data: 2011-11-23 14:39:58
Autor: Pooh
Panele podlogowe - zabezpieczenie
Dnia Wed, 23 Nov 2011 14:29:54 +0100, Me(L)Isa napisał(a):
Dobrym rozwi±zaniem jest pokrycie podłogi płytkami
Albo panelami przystosowanymi do zalewania.

--
Obnoszenie się z osobistymi preferencjami heteroseksualnymi uważane jest
za obsceniczne i niesmaczne. Jeżeli natomiast kto¶ rozgłasza fakt bycia

Data: 2011-11-22 21:44:32
Autor: Marek Dyjor
R.e.m.e.K wrote:
Witam

Czy warto zabezpieczac jakims srodkiem swiezo polozone panele? Jesli
tak to czym, co polecacie?

hm...

mozna by na nie polozyc linoleum :)

Data: 2011-11-22 21:47:10
Autor: Nixe
W dniu 2011-11-22 21:44, Marek Dyjor pisze:
R.e.m.e.K wrote:
Witam

Czy warto zabezpieczac jakims srodkiem swiezo polozone panele? Jesli
tak to czym, co polecacie?

hm...

mozna by na nie polozyc linoleum :)

A na to siakiś dywan albo wykładzinę.

N.

Data: 2011-11-23 10:29:00
Autor: Mariano Italiano
W dniu 2011-11-22 21:47, Nixe pisze:
Czy warto zabezpieczac jakims srodkiem swiezo polozone panele? Jesli
tak to czym, co polecacie?

hm...

mozna by na nie polozyc linoleum :)

A na to siakiś dywan albo wykładzinę.

Nie zapominając o folii w miejscach gdzie "się więcej chodzi"...
A resztkami folii zawsze można okleić piloty.

--
Mariano

Data: 2011-11-23 21:04:53
Autor: Marek Dyjor
R.e.m.e.K wrote:
[...]

koniecznie należy je jednak owinąć folią...

Panele podlogowe - zabezpieczenie