Panele w salonie nad piwnicą i co pod panele?

Data: 2011-06-20 20:37:55
Autor: Jarek P.
Panele w salonie nad piwnicą i co pod panele?

Użytkownik "Przemolo" <przemolo@gazeta.zmyla> napisał w wiadomości news:itk51i$dvn$1inews.gazeta.pl...

Zastanawiam się tylko co pod nie dać. Czy samą piankę? czy jeszcze jakąś folię? Co do pianki - zastanawiam się nad Izo Floor Plus 6mm (ok. 6zł/m2) - mam nadzieję, że będzie cieplej niż przy zwykłej 2-3mm.

"zwykła pianka" pod panele, ta gąbkopodobna, to szajs najgorszy z możliwych, najstraszliwsze gówno, jakie można pod panele wsadzić i z całkowicie niezrozumiałych dla mnie powodów jednoczesnie najbardziej popularne (nie, nie jest najtańsze).

Co uzyć najlepiej? Moim zdaniem najlepiej pod panelami sprawdzają się płyty Eko (rózni producenci różnie je nazywają, ale generalnie chodzi o szare bądź zielone płyty paźdzerzowe), mają bardzo dobrą izolacyjność cieplną (nie można ich więc uzyć na podłogówkę) i najlepsza z popularnych podłoży tłumienność akustyczną - panele ułożone na nich NIE STUKAJĄ.

J.

Data: 2011-06-21 09:03:59
Autor: ATZ Rzeszow
Użytkownik "Jarek P." <jarekprzybyl@gmail.com> napisał w wiadomości news:ito419$nnv$1inews.gazeta.pl...

[...]

jakie grubosci proponujesz?

--
pozdr Z.

Data: 2011-06-21 22:36:00
Autor: Jarek P.

Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atkt_rzeszowSPAMIK@PRECZgazeta.pl> napisał w wiadomości news:itpfrj$l91$1inews.gazeta.pl...

jakie grubosci proponujesz?

W obecnym mieszkaniu mam 4,5mm, w nowym kładę 6mm

J.

Panele w salonie nad piwnicą i co pod panele?