Panele w salonie nad piwnicą i co pod panele?

Data: 2011-06-30 21:31:25
Autor: MaW
Panele w salonie nad piwnicą i co pod panele?
Użytkownik "Przemolo" <przemolo@gazeta.zmyla> napisał w wiadomości news:itk51i$dvn$1inews.gazeta.pl...
Witajcie, będę kładł panele podłogowe w ok. 30m salonie w domu
(szeregowiec)  z lat 80-tych. Salon znajduje się nad piwnicą (w piwnicy
sucho, niemniej w  zimę jak to w zimę - zimno).
Co do paneli - w Castoramie upatrzyłem jakieś Krono 8mm, AC4 w cenach ok. 25-35zł/m2.
Zastanawiam się tylko co pod nie dać. Czy samą piankę? czy jeszcze jakąś folię? Co do pianki - zastanawiam się nad Izo Floor Plus 6mm (ok.
6zł/m2) -  mam nadzieję, że będzie cieplej niż przy zwykłej 2-3mm.
Z góry dzięki za wszelkie porady!

Sugerowałbym ocieplić sufit piwnicy :)

MaW

Panele w salonie nad piwnicą i co pod panele?