Pani

Data: 2011-10-26 13:08:23
Autor: jadrys
Pani

Henryka nawet sobie pewnie nie zdaje sprawy jakią ona sama krzywdę wyrządziła Polakom swoją postawą z tamtych lat. I widać do dzisiaj błądzi jak pijana we mgle nie rozróżniając dobra od zła:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Krzywonos-ostro-o-agencie-Tomku-Zachowuje-sie-jak,wid,13931094,wiadomosc.html?ticaid=1d44d

Data: 2011-10-26 13:10:29
Autor: abc
Pani
[...]

Co prawda, to prawda...

Data: 2011-10-26 13:28:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Pani

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j88kgl$3qu$1news.icm.edu.pl...

[...]

Proponuję żebyś odwalił się od pani Krzywonos. Wprawdzie możesz oceniać postępowanie p. Krzywonos w "tamtych latach", ale jest to twoja osobista i subiektywna opinia oparta na wątpliwych przesłankach (nie byłeś uczestnikiem wydarzeń, w których brała udział p. Krzywonos) i nie musi być akceptowana przez innych.
Pani Krzywonos może wyrażać (tak jak ty) opinię o byłym agencie Tomku. Agent Tomek z jej opinią się nie zgadza i podaje do sądu. Jak do tej pory wszystko w porządku. Sąd osądzi.
Moim skromnym zdaniem opinia pani Krzywonos o byłym agencie Tomku jest słuszna.
Moim skromnym zdaniem agent Tomek nie powinien zostać posłem. Nie posiada kompetencji, które powinny cechować posła.

Data: 2011-10-26 13:43:55
Autor: oyster
Pani
U¿ytkownik - Bogdan Idzikowski napisa³:

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci

Henryka nawet sobie pewnie nie zdaje sprawy jaki± ona sama krzywdê
wyrz±dzi³a Polakom swoj± postaw± z tamtych lat. I widaæ do dzisiaj
b³±dzi jak pijana we mgle nie rozró¿niaj±c dobra od z³a:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Krzywonos-ostro-o-agencie-Tomku-Zachowuje-sie-jak,wid,13931094,wiadomosc.html?ticaid=1d44d

Proponujê ¿eby¶ odwali³ siê od pani Krzywonos.

A nie ma prawa wyra¿aæ opinii o Heni?

Wprawdzie mo¿esz oceniaæ
postêpowanie p. Krzywonos w "tamtych latach", ale jest to twoja osobista
i subiektywna opinia oparta na w±tpliwych przes³ankach (nie by³e¶
uczestnikiem wydarzeñ, w których bra³a udzia³ p. Krzywonos) i nie musi
byæ akceptowana przez innych.

Trudno akceptowaæ ewidentne tchórzostwo, a jeszcze trudniej robienie z siebie bohaterki, kiedy de facto kuli³o siê ogon pod dupê.

Pani Krzywonos mo¿e wyra¿aæ (tak jak ty) opiniê o by³ym agencie Tomku.
Agent Tomek z jej opini± siê nie zgadza i podaje do s±du. Jak do tej
pory wszystko w porz±dku. S±d os±dzi.

I pani Henia beknie.

Moim skromnym zdaniem opinia pani Krzywonos o by³ym agencie Tomku jest
s³uszna.

:-) Pewnie, pewnie. Jak¿esz mo¿na nie rozumieæ s³abo¶ci brzydkiej kobiety do grubej forsy i siê nad tym faktem nie rozczulaæ.

Moim skromnym zdaniem agent Tomek nie powinien zostaæ pos³em. Nie
posiada kompetencji, które powinny cechowaæ pos³a.

A taki Biedroñ to ma?
--
Wszêdzie wieczno¶æ zêbami k³apie.

Data: 2011-10-26 14:37:28
Autor: jadrys
Pani

[...]

Jest zasadnicza różnica między agentem Tomkiem a ta panią. Agent Tomek działał w naszym, prostych, przeciętnych, gnębionych na każdym kroku przez łapówkobiorców, ludzi interesie.. A ona w czyim? Kogo Pani Krzywonos kiedyś reprezentowała i kogo dzisiaj reprezentuje?

Data: 2011-10-26 15:15:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Pani

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j88pnk$en8$1news.icm.edu.pl...

[...]

Nie, agent Tomek działał na zlecenie polityczne (afera z posłanką, willa ponoć Kwaśniewskiego). Pani Krzywonos reprezentuje siebie i nie ma czego się wstydzić.
A CBA w owym czasie było tylko i wyłącznie bronią przeciwko przeciwnikom politycznym w ręku Kaczyńskiego.
Bardzo nieudolna bronią. Prawie nic im nie wychodziło.

Data: 2011-10-26 18:03:00
Autor: jadrys
Pani

[...]

Agent Tomek może i działał na zlecenie polityczne, ale był bardzo skuteczny i to m.in dzięki jego działaniom złodzieje zaczęli się za siebie oglądać z obawą.. - byle więcej takich Tomków.
Nie znasz faktów z autopsji, albo Å›wiadomie siejesz propagandÄ™ negacji dokonaÅ„ CBA z okrasu gdy  szefowaÅ‚ M. KamiÅ„ski..

Data: 2011-10-26 18:42:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Pani

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j895pr$7ni$2news.icm.edu.pl...

[...]

Pokaż mi do ku,,,y nędzy efekty tej pracy. Jakieś statystyki, wyliczenia. Robili gówno i wychodziło im gówno. Do czegokolwiek się zabrali, to zaraz spierdolili. Kamiński to nawet porządnie żadnej afery czy prowokacji nie potrafił zmontować.
To, że ty odniosłeś wrażenie, że ktoś czegoś się przestraszył, możesz w buty wsadzić. Wrażenie nie jest jednostką miary. I to co napisałem nie jest propagandą tylko realiami skutków działania CBA pod Kamińskim. Zrealizowali zero.

Data: 2011-10-27 09:09:16
Autor: jadrys
Pani

[...]

Porozmawiaj z ludźmi którzy obracajÄ… siÄ™ w takich krÄ™gach w których Å‚apówki sÄ… chlebem powszednim.  Od nich (i tylko od nich) siÄ™ dowiesz co siÄ™ w tym Å›rodowisku zmieniÅ‚o na skutek dziaÅ‚ania M. KamiÅ„skiego i jego CBA.
Innej możliwości przekonanie o skuteczności tych działań nie ma. Zresztą te skowyty krytykujące prawo do prowokacji w sprawach korupcyjnych tez są jednoznaczne - środowisko poczuło się zagrożone.

Data: 2011-10-27 09:46:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Pani

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8aqsg$rn9$2news.icm.edu.pl...

[...]

Jedna pani drugiej pani... Rzeczywiście! Dane doskonałe i bardzo wiarygodne! A jakie to jest środowisko? Jakie to kręgi?

Data: 2011-10-28 04:53:32
Autor: stevep
Pani
Dnia 27-10-2011 o 09:09:16 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

Agent Tomek mo¿e i dzia³a³ na zlecenie polityczne, ale by³ bardzo  skuteczny i to m.in dziêki jego dzia³aniom z³odzieje zaczêli siê za  siebie ogl±daæ z obaw±.. - byle wiêcej takich Tomków.
Nie znasz faktów z autopsji, albo ¶wiadomie siejesz propagandê negacji  dokonañ CBA z okrasu gdy  szefowa³ M. Kamiñski..

Poka¿ mi do ku,,,y nêdzy efekty tej pracy. Jakie¶ statystyki,  wyliczenia. Robili gówno i wychodzi³o im gówno. Do czegokolwiek siê  zabrali, to zaraz spierdolili. Kamiñski to nawet porz±dnie ¿adnej afery  czy prowokacji nie potrafi³ zmontowaæ.
To, ¿e ty odnios³e¶ wra¿enie, ¿e kto¶ czego¶ siê przestraszy³, mo¿esz w  buty wsadziæ. Wra¿enie nie jest jednostk± miary. I to co napisa³em nie  jest propagand± tylko realiami skutków dzia³ania CBA pod Kamiñskim.  Zrealizowali zero.

Porozmawiaj z lud¼mi którzy obracaj± siê w takich krêgach w których  ³apówki s± chlebem powszednim.  Od nich (i tylko od nich) siê dowiesz co  siê w tym ¶rodowisku zmieni³o na skutek dzia³ania M. Kamiñskiego i jego  CBA.
Innej mo¿liwo¶ci przekonanie o skuteczno¶ci tych dzia³añ nie ma. Zreszt±  te skowyty krytykuj±ce prawo do prowokacji w sprawach korupcyjnych tez  s± jednoznaczne - ¶rodowisko poczu³o siê zagro¿one.

Polecasz magiel?

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-10-28 04:52:44
Autor: stevep
Pani
Dnia 26-10-2011 o 18:03:00 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

Jest zasadnicza ró¿nica miêdzy agentem Tomkiem a ta pani±. Agent Tomek  dzia³a³ w naszym, prostych, przeciêtnych, gnêbionych na ka¿dym kroku  przez ³apówkobiorców, ludzi interesie.. A ona w czyim? Kogo Pani  Krzywonos kiedy¶ reprezentowa³a i kogo dzisiaj reprezentuje?

Nie, agent Tomek dzia³a³ na zlecenie polityczne (afera z pos³ank±,  willa ponoæ Kwa¶niewskiego). Pani Krzywonos reprezentuje siebie i nie  ma czego siê wstydziæ.
A CBA w owym czasie by³o tylko i wy³±cznie broni± przeciwko  przeciwnikom politycznym w rêku Kaczyñskiego.
Bardzo nieudolna broni±. Prawie nic im nie wychodzi³o.

[...]

Ty to serio, czy chcesz siê zas³u¿yæ swojej seksualnej sympatii?

Data: 2011-10-26 16:01:43
Autor: .
Pani
Dnia Wed, 26 Oct 2011 13:08:23 +0200, jadrys napisa³(a):

[...]

Kombinujesz jadrys. Nie zapomnieli¶my tutaj twego przychylnego stosunku do
stadionowych bandytów. Pani Henryce to do piêt nie dorastasz stary komuchu.
Cienki bolek jeste¶, ot co! Dominik

Data: 2011-10-26 12:40:45
Autor: Marek
Pani
On Oct 26, 4:01 pm, "." <dominikba...@nonprofit.org> wrote:
> [...]

stadionowych bandytów. Pani Henryce to do piêt nie dorastasz stary komuchu.

No Pani Krzywonos to ma duze kompetencje, przejawiajace sie w
szczekaniu na Kaczora...

Data: 2011-10-26 21:59:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Pani

U¿ytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:0fd3dced-671c-466e-a4a3-84f91a2a94ado14g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

Cienki bolek jeste¶, ot co!

Dominik

No Pani Krzywonos to ma duze kompetencje, przejawiajace sie w

Czy¿by Kaczor, tfu..., tfu..., by³ ¶wiêt± krow±?

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-10-28 05:03:52
Autor: stevep
Pani
Dnia 26-10-2011 o 21:40:45 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisa³(a):

> [...]

Cienki bolek jeste¶, ot co!

Dominik

No Pani Krzywonos to ma duze kompetencje, przejawiajace sie w

A przecie¿ kaczor to wzór wszelkich cnót i ¿adnej krytce nie podlega.

Data: 2011-10-26 18:02:37
Autor: jadrys
Pani
W dniu 2011-10-26 16:01, . pisze:
Dnia Wed, 26 Oct 2011 13:08:23 +0200, jadrys napisał(a):

Henryka nawet sobie pewnie nie zdaje sprawy jakiÄ… ona sama krzywdÄ™
[...]

Kombinujesz jadrys. Nie zapomnieliśmy tutaj twego przychylnego stosunku do
stadionowych bandytów. Pani Henryce to do pięt nie dorastasz stary komuchu.
Cienki bolek jesteÅ›, ot co!

Dominik

Jakieś nieporozumienie. - Nigdy nie sympatyzowałem z rozrabiakami stadionowym.

Możesz sobie darować ten napastliwy ton. Faktów nim i tak nie zmienisz.

Data: 2011-10-28 05:02:45
Autor: stevep
Pani
Dnia 26-10-2011 o 18:02:37 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-10-26 16:01, . pisze:
[...]

Jakie¶ nieporozumienie. - Nigdy nie sympatyzowa³em z rozrabiakami  stadionowym.

Mo¿esz sobie darowaæ ten napastliwy ton. Faktów nim i tak nie zmienisz.

Serio, mamy ci przypomnieæ jak ich broni³e¶?

Data: 2011-10-28 05:01:55
Autor: stevep
Pani
Dnia 26-10-2011 o 16:01:43 . <dominikbardo@nonprofit.org> napisa³(a):

[...]

To nieudacznik niespe³niony jako mê¿czyzna.