Pani

Data: 2011-10-26 16:01:43
Autor: .
Pani
Dnia Wed, 26 Oct 2011 13:08:23 +0200, jadrys napisał(a):

Henryka nawet sobie pewnie nie zdaje sprawy jaki± ona sama krzywdę wyrz±dziła Polakom swoj± postaw± z tamtych lat. I widać do dzisiaj bł±dzi jak pijana we mgle nie rozróżniaj±c dobra od zła:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Krzywonos-ostro-o-agencie-Tomku-Zachowuje-sie-jak,wid,13931094,wiadomosc.html?ticaid=1d44d

Kombinujesz jadrys. Nie zapomnieli¶my tutaj twego przychylnego stosunku do
stadionowych bandytów. Pani Henryce to do pięt nie dorastasz stary komuchu.
Cienki bolek jeste¶, ot co! Dominik

Data: 2011-10-26 12:40:45
Autor: Marek
Pani
On Oct 26, 4:01 pm, "." <dominikba...@nonprofit.org> wrote:
> [...]

stadionowych bandytów. Pani Henryce to do pięt nie dorastasz stary komuchu.

No Pani Krzywonos to ma duze kompetencje, przejawiajace sie w
szczekaniu na Kaczora...

Data: 2011-10-26 21:59:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Pani

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:0fd3dced-671c-466e-a4a3-84f91a2a94ado14g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

Cienki bolek jeste¶, ot co!

Dominik

No Pani Krzywonos to ma duze kompetencje, przejawiajace sie w

Czyżby Kaczor, tfu..., tfu..., był ¶więt± krow±?

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-10-28 05:03:52
Autor: stevep
Pani
Dnia 26-10-2011 o 21:40:45 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisał(a):

> [...]

Cienki bolek jeste¶, ot co!

Dominik

No Pani Krzywonos to ma duze kompetencje, przejawiajace sie w

A przecież kaczor to wzór wszelkich cnót i żadnej krytce nie podlega.

--
stevep

Data: 2011-10-26 18:02:37
Autor: jadrys
Pani
W dniu 2011-10-26 16:01, . pisze:
Dnia Wed, 26 Oct 2011 13:08:23 +0200, jadrys napisał(a):

Henryka nawet sobie pewnie nie zdaje sprawy jakiÄ… ona sama krzywdÄ™
wyrządziła Polakom swoją postawą z tamtych lat. I widać do dzisiaj
błądzi jak pijana we mgle nie rozróżniając dobra od zła:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Krzywonos-ostro-o-agencie-Tomku-Zachowuje-sie-jak,wid,13931094,wiadomosc.html?ticaid=1d44d
Kombinujesz jadrys. Nie zapomnieliśmy tutaj twego przychylnego stosunku do
stadionowych bandytów. Pani Henryce to do pięt nie dorastasz stary komuchu.
Cienki bolek jesteĹ›, ot co!

Dominik

Jakieś nieporozumienie. - Nigdy nie sympatyzowałem z rozrabiakami stadionowym.

Możesz sobie darować ten napastliwy ton. Faktów nim i tak nie zmienisz.

Data: 2011-10-28 05:02:45
Autor: stevep
Pani
Dnia 26-10-2011 o 18:02:37 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-10-26 16:01, . pisze:
[...]

Jakie¶ nieporozumienie. - Nigdy nie sympatyzowałem z rozrabiakami  stadionowym.

Możesz sobie darować ten napastliwy ton. Faktów nim i tak nie zmienisz.

Serio, mamy ci przypomnieć jak ich broniłe¶?

--
stevep

Data: 2011-10-28 05:01:55
Autor: stevep
Pani
Dnia 26-10-2011 o 16:01:43 . <dominikbardo@nonprofit.org> napisał(a):

[...]

To nieudacznik niespełniony jako mężczyzna.

--
stevep

Pani