"Pani Adonina"

Data: 2011-01-20 14:50:19
Autor: Zennon
"Pani Adonina"
Prezesowi się język plącze, ale i tak wygląda dzisiaj lepiej niż wczoraj.

Zennon

Data: 2011-01-20 15:52:43
Autor: mi
"Pani Adonina"
On 20.01.2011 15:50, Zennon wrote:
Prezesowi się język plącze, ale i tak wygląda dzisiaj lepiej niż wczoraj.

Propagandowa mendo

Nie zmieniaj nickĂłw, pisz merytorycznie, podawaj dowody.
Inaczej się nie dziw, że mają cię za najgorsze ścierwo.

mi

Data: 2011-01-20 14:59:39
Autor: wasabi
"Pani Adonina"
On Thu, 20 Jan 2011 15:52:43 +0100, mi wrote:

On 20.01.2011 15:50, Zennon wrote:
Prezesowi się język plącze, ale i tak wygląda dzisiaj lepiej niż
wczoraj.

Propagandowa mendo

Nie zmieniaj nicków, pisz merytorycznie, podawaj dowody. Inaczej się nie
dziw, że mają cię za najgorsze ścierwo.

mi

nie chciej dowodów, ty sam ich nie dajesz, o przepraszam dajesz jako dowody jakieś linki do pseudo blogów i udajesz ze przedstawiają fakty

Data: 2011-01-20 16:01:31
Autor: mi
"Pani Adonina"
On 20.01.2011 15:59, wasabi wrote:
nie chciej dowodów, ty sam ich nie dajesz, o przepraszam dajesz jako
dowody jakieś linki do pseudo blogów i udajesz ze przedstawiają fakty

Co to są pseudoblogi i czym się różnią od blogów? :)

Kiedy podałem jakiś fakt, a nie opinię, i nie podałem źródła? :>

mi

Data: 2011-01-20 15:07:46
Autor: wasabi
"Pani Adonina"
On Thu, 20 Jan 2011 16:01:31 +0100, mi wrote:

[...]

erata: miało być pseudo fakty

Kiedy podałem jakiś fakt, a nie opinię, i nie podałem źródła? :>

podałeś linka zawsze, ale zawsze to był link do jakiegoś artykułu na blogu, a blog może sobie pisac pani Krysia z Zadupia RU.

Data: 2011-01-20 16:10:22
Autor: mi
"Pani Adonina"
On 20.01.2011 16:07, wasabi wrote:
podałeś linka zawsze, ale zawsze to był link do jakiegoś artykułu na
blogu, a blog może sobie pisac pani Krysia z Zadupia RU.

No to świetnie, widać zawyżam poziom jak na grupę, na której pożyteczni idioci w ogóle nie podają żadnych źródeł.

Sugerujesz, żebym przestał i nie ośmieszał platfonsów?

mi

Data: 2011-01-20 15:20:02
Autor: wasabi
"Pani Adonina"
On Thu, 20 Jan 2011 16:10:22 +0100, mi wrote:

[...]

mam w dupie PO osobiście, ale im więcej tacy jak ty piszą farmazonów to tym bardziej nie zagłosuje na PiS, tacy jak ty wręcz swoja hipokryzją zmuszacie mnie (i innych) na głosowanie na PO, wolę głupią kulawą PO niż bandę oszołomów z fałszywym patriotyzmem na ustach.

Data: 2011-01-20 15:01:16
Autor: Zennon
"Pani Adonina"
[...]

A cóż to za kacapski pożyteczny idiota za mną biega i poszczekuje. Z Łubianki przyszło polecenie służbowe? Zennon

Data: 2011-01-20 16:08:52
Autor: mi
"Pani Adonina"
On 20.01.2011 16:01, Zennon wrote:
A cóż to za kacapski pożyteczny idiota za mną biega i poszczekuje. Z
Łubianki przyszło polecenie służbowe?

Propagandowa mendo

I zasada operacji propagandowej Hasbara czyli name calling?

mi

Data: 2011-01-20 20:40:54
Autor: Zennon
"Pani Adonina"
On Thu, 20 Jan 2011 16:08:52 +0100, mi wrote:

[...]

Jako prawdziwy Polak i Patryjota walczę z kacapską agenturą ukrywającą się w PiSie. Czas zrobić porządek z tą jaczejką udającą prawicową narodową partię. ABW się za Was weźmie!!!

Zennon

Data: 2011-01-20 21:56:27
Autor: Bogdan Idzikowski
"Pani Adonina"

Użytkownik "Zennon" <zennon@zas.nigdzie.pl> napisał w wiadomości news:iha6km$99b$15news.net.icm.edu.pl...
[...]

Na razie, to Jaruś chce tajne służby wysłać na nieprawomyślnych (dla PiS-u) ekspertów.

"Pani Adonina"