Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Data: 2009-09-23 11:17:45
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Czarny dzień dla Czarnej Stonki.

Data: 2009-09-23 03:41:08
Autor: J-23
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
On 23 Wrz, 11:17, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Czarny dzień dla Czarnej Stonki.

Trzezwo o aborcji, warto obejzec:
http://www.smog.pl/wideo/28309/george_carlin_trzezwo_o_aborcji/

J-23 itede

Data: 2009-09-23 11:32:05
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 11:17:45 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Czarny dzień dla Czarnej Stonki.

Rzeczywiscie czarny dzień, żeby za powiedzenie prawdy trzeba było
płacić... I to komu.
 Koniec normalnego świata, dalej już tylko postymp.
Piotr

Data: 2009-09-23 06:49:46
Autor: Antenka
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
On 23 Wrz, 11:32, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Wed, 23 Sep 2009 11:17:45 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

> Czarny dzień dla Czarnej Stonki.

Alicja Tysiąc to kawał....... . Znalazła sposób na zarabianie
pieniędzy. Przede wszystkim taka osoba, jeśli przyjąć za prawdę, że
jej choroba oczu ma podłoże genetyczne i ma charakter postępujący, w
ogóle nie powinna decydować się na posiadanie dzieci. Ze swojej
ciemnoty  zrobiła atut. Teraz całe społeczeństwo będzie drżeć, czy aby
ta "zasłużona matka"  nie jest ponownie zapłodniona. Kto zapłaci za
jej kolejne sądowe ekscesy? Oczywiście  polski podatnik! W tym
przypadku byłabym za jej wysterylizowaniem, oczywiście na jej własny
koszt - dosyć pieniędzy wysępiła. Aha pani Alicjo, w mojej piwnicy
leży siekiera - nie chciała pani swoich dzieci - proszę się nie
krępować, no dalej! : - /

Antenka

Data: 2009-09-23 15:51:55
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 06:49:46 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

On 23 Wrz, 11:32, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Wed, 23 Sep 2009 11:17:45 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Czarny dzień dla Czarnej Stonki.

Alicja Tysiąc to kawał.......

Nie krępuj się, bez kropeczek, przecież jest wolność słowa!

Data: 2009-09-23 16:07:30
Autor: WW
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Antenka pisze:
[...]

Jak rozumiem, w społeczeństwie jest szeroka wiedza o nowoczesnej antykoncepcji a środki koncepcyjne dostępne w każdej aptece niczym opłatek w kościele.

Pozdrawiam
  WW
"Ein Reich, ein Volk, ein EURuro"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni
zacząć się bać. "

Data: 2009-09-23 07:27:56
Autor: Antenka
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Nie sądzę, by niejaka Alicja Tysiąc należała do KK. Jej postawa
wskazuje, że jest wojującą ateistką, dlatego dziwi mnie, że koleżanki
"femichy" nie podpowiedziały jej, jak może się zabezpieczyć przed
bachorem czyhającym na jej zdrowie. Trzeba myśleć co się robi. Ciemna
masa, bardzo ciemna. No ale ktoś nią bardzo dobrze pokierował. Ciekawe
jaką działkę odpaliła "swoim doradcom" za pomoc w wysępieniu kasy z
kieszeni polskiego podatnika. :-?

Antenka

Data: 2009-09-23 16:34:12
Autor: matador
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Antenka pisze:
Nie sądzę, by niejaka Alicja Tysiąc należała do KK.

Ja również.

Pozdrawiam,

matador.

Data: 2009-09-23 17:36:53
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 07:27:56 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Nie sądzę, by niejaka Alicja Tysiąc należała do KK.

Przecież nie usunęła. Więc nawet nieformalnie - należy, tak jak 95% Polaków
- takich jak ty czy ja.

Data: 2009-09-24 08:02:33
Autor: WW
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Antenka pisze:
Nie sądzę, by niejaka Alicja Tysiąc należała do KK.

Dlaczego zatem jego kanony miały ją obowiązywać?

Data: 2009-09-24 19:06:21
Autor: roman rumian
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Panie WW,

WW pisze:
Antenka pisze:
Nie sądzę, by niejaka Alicja Tysiąc należała do KK.

Dlaczego zatem jego kanony miały ją obowiązywać?

a jeżeli są logicne i moralne, to dlaczego nie ?

Roman Rumian

Data: 2009-09-24 08:23:01
Autor: VicAbarca
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Antenka пишет:
Jej postawa
wskazuje, że jest wojującą ateistką

Jakas ty ograniczona... Wiesz co to takiego ateizm? Otoz jest to (najkrocej rzecz ujmujac) niewiara w boga/bogow. I ateizm nie jest tozsamy z brakiem powazania dla norm postepowania przyjetych w Kosciele rzymsko-katolickim.

--
Vic

Data: 2009-09-24 09:06:53
Autor: Antenka
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
On 24 Wrz, 08:23, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> [...]

(najkrocej rzecz ujmujac) niewiara w boga/bogow. I ateizm nie jest
tozsamy z brakiem powazania dla norm postepowania przyjetych w Kosciele

Ty jesteś ograniczony i to bardzo, o czym świadczą twoje codzienne
wypociny. Smarkaczu, kogo chcesz pouczać? Mnie? Pomyłka!
Masz skrzywione spajrzenie na szereg spraw.

Wiem, wiem wierzysz, więc we własnym mniemaniu nie jesteś ateistą.
Tak, jesteś wyznawcą, a twoim bogiem jest GóWniana i obłudnik
powszechny. Dlatego właśnie niczego innego, poza tym co
zaprezentowałeś do tej pory, po tobie się nie spodziewam.
Twoim zadaniem - pewnie kasę za to pobierasz - jest ośmieszanie wrogów
ideologicznych, robienie z nich przygłupów.
Wiesz, gdzie ja mam te twoje aluzje? Właśnie dokładnie tam, o czym
teraz pomyślałeś.

Taki jak ty, nigdy nie będzie dla mnie autorytetem w żadnej
dziedzinie, bo w gruncie rzeczy jesteś zwykłym chamem. Ktoś, kto
pretenduje do znawcy w każdej dziedzinie, tak naprawdę nie zna się na
niczym - to o tobie.
Ktoś, kto tak jak ty na każdym kroku się wywyższa, poniżając ludzi -
poczytaj sobie własne teksty - gardzi człowiekiem tylko dlatego, że
ten jest rolnikiem, stoczniowcem, robotnikiem, nauczycielem, szewcem
itd i nie pracuje na uniwersytecie, nie jest producentem lub zwykłym
złodziejem, który dorobił się na przekrętach - jest dla mnie nikim.
Niech się "nikt" nie wysila i niech się nie wcina kiedy piszę z kimś
innym!

Antenka

P.s. Najchętniej wymalowałbym ci z liścia w pysk!

Data: 2009-09-24 18:24:40
Autor: VicAbarca
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Antenka пишет:
Smarkaczu, kogo chcesz pouczać? Mnie? Pomyłka!
Masz skrzywione spajrzenie na szereg spraw.

Tak, zwlaszcza na swieckich ksiezy i ateizm... :)

P.s. Najchętniej wymalowałbym ci z liścia w pysk!

Powsciagnij te niedobre emocje, bo jeszcze sobie krzywde zrobisz :) Starsza kolezanko :)

--
Vic

Data: 2009-09-24 11:07:48
Autor: Antenka
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
On 24 Wrz, 18:24, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> [...]

> P.s. Najchętniej wymalowałbym ci z liścia w pysk!

Powsciagnij te niedobre emocje, bo jeszcze sobie krzywde zrobisz :)

Nie ma takiego pojęcia. Ksiądz to ksiądz, tyle tylko że ten co pracuje
przy parafii to ksiądz diecezjalny, cymbale!  "Świecki ksiądz" - to
moja  szydera na klan psychologĂłw, ktĂłrzy wchodzą w rolę księdza
katolickiego, często mają ambicje, aby go zastąpić. Widzisz Vicek nie
przeczytałeś dokładnie. "Świecki ksiądz" - tak też określa się osobę
sprawującą np. ceremonie pogrzebową ateisty ( z którym się
utożsamiasz), nie jest osobą duchowną. Chłopczykowi coś się
pozajączkowało. Ty w tym Reichu masz samych pastorów wokół - to są
właśnie "świeckie ksiądze", bez ciągłości apostolskiej -
odszczepieńcy :D. Ani to żadnego święcenia nie ma, tylko sam się na
kierownika zboru zaciąga. Aha powtarzam - nie jestem twoją koleżanką!

Antenka

Data: 2009-09-24 22:20:44
Autor: VicAbarca
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Antenka пишет:
[...]

Antenko, nie rozkrecaj sie... Spytaj pierwszego lepszego ksiedza, to ci powie, ze ksiadz swiecki to ksiadz, ktory nie jest jednoczesnie zakonnikiem. Spytaj najpierw i nie pierdziel.

"Świecki ksiądz" - tak też określa się osobę
sprawującą np. ceremonie pogrzebową ateisty ( z którym się
utożsamiasz), nie jest osobą duchowną.

Ksiadz swiecki jest osoba duchowna. To zwykly ksiadz jakiego spotkasz co niedziele w kosciele. Spytaj, nie pieprz bez sensu.
Osoba swiecka odprawiajaca ceremonie pogrzebu to mistrz ceremonii, a swiecki, ktory ma pewne uprawnienia (niepelne) upodabniajace go do ksiedza to diakon.
Az dziw bierze, ze ty (zarzucajaca mi ateizm) tego nie wiesz...

masz samych pastorów wokół - to są
właśnie "świeckie ksiądze", bez ciągłości apostolskiej -
odszczepieńcy :D.

Gowno prawda. Inne wyznania chrzescijanskie nie korzystaja jedynie z tej tzw. tradycji Kosciola rzymsko-katolickiego. A wiec z tego, co wymyslone zostalo wylacznie przez ludzi, nie przez Boga. Z tej perspektywy wszystko co wymyslili filozofowie Kosciola rzymskiego jest dokladnie tyle samo warte co dorobek duchownych protestanckich.
A ta cala "ciaglosc apostolska" to bzdet nad bzdety. Piotr nie byl papiezem. Gdyby sie dowiedzial o tym, ze niby mialby byc poprzednikiem (ciaglym) takiego Rodrigo Borgii (Aleksandra VI) to by sie w grobie krecil jak turbina drobnicowca... Nie ma czegos takiego. Np. wez pod uwage, ze Maria jest zawsze dziewica zaledwie od XIX wieku (bo wtedy zostal ogloszony dogmat mowiacy o tym).

Ani to żadnego święcenia nie ma, tylko sam się na
kierownika zboru zaciąga.

W kosciele Ewangelicko-Augsburskim ksiadz otrzymuje swiecenia, natomiast w parafii zatrudnia go Rada Parafialna. I jesli nie spelni oczekiwan Rady lub sprzeniewierzy sie kaplanstwu - zwalniaja go. Biskupi w Kosciele E-A sa, ale ich wladza opiera sie na bardziej racjonalnych przeslankach niz w KRK.

Aha powtarzam - nie jestem twoją koleżanką!

:)

--
Vic

Data: 2009-09-23 17:07:50
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 16:07:30 +0200, WW napisał(a):

Jak rozumiem, w społeczeństwie jest szeroka wiedza o nowoczesnej antykoncepcji a środki koncepcyjne dostępne w każdej aptece niczym opłatek w kościele.

Śrokdi koncepcyjne i antykoncepcyjne są dostepne w każdej aptece.
Hm, ta Ala ma dzieci z różnymi ojcami, więc chyba jednak powinna coś o
tej antykoncepcji poczytać, choćby po pierwszym dziecku? Gdzie były wtedy te wszystkie femninistyczne doradczynie? Teraz będziemy Tysiącową utrzymywać, leczyć ją i jej dzieci, i jeszcze
płacić jej odszkodowania?
Kurwa, gdzie jest przyzwoitość i jakakolwiek logika? Takie prawo to o
dupę rozczaść.
Piotr

Data: 2009-09-23 08:30:52
Autor: Antenka
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Teraz będziemy Tysiącową utrzymywać, leczyć ją i jej dzieci, i jeszcze
płacić jej odszkodowania?
Kurwa, gdzie jest przyzwoitość i jakakolwiek logika? Takie prawo to o
dupę rozczaść.

Piotrek i to właśnie miałam na myśli. Dlaczego mam łożyć na taką
wylęgę?Niech mi to ktoś wytłumaczy, dlaczego społeczeństwo polskie ma
brać odpowiedzialność za nieodpowiedzialność takiego tłuka??? Dlaczego
mam sponsorować jej kolejnych gachów, którzy z nią siedzą i robią jej
kolejne dzieciary? Gach nie pójdzie do roboty, bo cwana Tysiączara
tyle kasy nabrała, że może spokojnie go utrzymywać. Pomijam aspekt
moralny całego tego cyrku - demony z feminy za tym stoją.

Utrzymywaniu Alicji Tysiąc, jej gacha i "niechcianych przez nią
dzieciarów" mówię - Nie!

Antenka

Data: 2009-09-24 08:31:38
Autor: VicAbarca
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Antenka пишет:
Piotrek i to właśnie miałam na myśli. Dlaczego mam łożyć na taką
wylęgę?Niech mi to ktoś wytłumaczy, dlaczego społeczeństwo polskie ma
brać odpowiedzialność za nieodpowiedzialność takiego tłuka???

Wlasnie, dlaczego spoleczenstwo ma placic za nieodpowiedzialnosc i lekcewazenie norm prawnych przez lekarza/szpital???
Przeciez gdyby jakis popierdzielony lekarz nie postapil wbrew prawu, to baba nie dostalaby ani grosza!

Dlaczego
mam sponsorować jej kolejnych gachów

Bo jakas pierdola w bialym kitlu uznala sie za wyrocznie oraz osobe powolana do rozstrzygania czy p. Tysiac moze skorzystac z mozliwosci, ktora daja jej regulacje prawne w tym kraju.

Utrzymywaniu Alicji Tysiąc, jej gacha i "niechcianych przez nią
dzieciarów" mówię - Nie!

Utrzymywaniu czichkolwiek gachow, konkubin/konkubentow oraz ich dzieci - mowie NIE. Jak ktos chce dziecko - niech na nie zarabia.

--
Vic

Data: 2009-09-24 00:30:36
Autor: Antenka
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Data: 2009-09-24 10:03:04
Autor: VicAbarca
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Wyjatkowo ciekawa odpowiedz...

--
Vic

Data: 2009-09-24 16:29:05
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Thu, 24 Sep 2009 08:31:38 +0200, VicAbarca napisał(a):

Przeciez gdyby jakis popierdzielony lekarz nie postapil wbrew prawu, to baba nie dostalaby ani grosza!

Hm, tego raczej nie było. Lekarz postapił zgodnie z prawem.
Sztrasburskie orły dopatrzyły się uchybień w braku drogi odwoławczej.
Piotr

Data: 2009-09-23 17:37:54
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 17:07:50 +0200, Piotr napisał(a):

Teraz będziemy Tysiącową utrzymywać, leczyć ją i jej dzieci

Sugerujesz - jako to nazywacie - "późną aborcję" jej i jej dzieci?

Data: 2009-09-23 17:50:19
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 17:37:54 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Sugerujesz - jako to nazywacie - "późną aborcję" jej i jej dzieci?

?
Wisz co zgrzesiu, trudno mi się odnosić do cytatów wyrwanych z mięsem
obrobionych przez twoją wekslarską głowę.
Piotr

Data: 2009-09-23 17:59:25
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 17:50:19 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

No dobrze. Zatem nie podoba ci się że będziemy ją utrzymywać. I jej dzieci. Jakie widzisz rozwiązanie?

Ma zostać "gospodynią" ? --

Data: 2009-09-23 18:08:17
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 17:59:25 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

No dobrze. Zatem nie podoba ci się że będziemy ją utrzymywać. I jej dzieci. Jakie widzisz rozwiązanie?

Ma zostać "gospodynią" ?

Nie podoba mi się, że oprócz tego będziemy jej płacić odszkodowania.
Piotr

Data: 2009-09-23 18:36:24
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 18:08:17 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Ale pomyśl że to o wiele mniej niż ogół świntych alimentów na które też się
składamy w ramach "funduszu kościelnego".

Data: 2009-09-24 08:34:03
Autor: VicAbarca
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Piotr пишет:
Nie podoba mi się, że oprócz tego będziemy jej płacić odszkodowania.

Wiec pierdyknij przez leb lekarza, ktory uznal, ze jest madrzejszy od ustawodawcy i odmowil jej prawa, ktore jej przyslugiwalo. To dlatego dostala odszkodowanie - nie dlatego, ze urodzila dziecko.

--
Vic

Data: 2009-09-24 00:37:09
Autor: Antenka
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
On 24 Wrz, 08:34, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Piotr пишет:

> [...]

ustawodawcy i odmowil jej prawa, ktore jej przyslugiwalo. To dlatego
dostala odszkodowanie - nie dlatego, ze urodzila dziecko.

Gówno jej przysługiwało!II Wyjaśniano to już wielokrotnie, durniu ale
ty się oczywiście uczepiłeś kołchozowego wyroku.
Nie było żadnej przesłanki, że ciąża wpłynie na jej wzrok. Jej wzrok z
roku na rok będzie co raz gorszy, bo taki charakter ma jej wada -
postepujący!!! Po tych wszystkich ekscesach, których się dopuściło to
głupie, bezczelne babsko, jestem za tym,  Ĺźeby ją wysterylizować.

Antenka

Data: 2009-09-24 10:09:10
Autor: VicAbarca
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Antenka пишет:
Gówno jej przysługiwało!

Rzekla pani prawoznawczyni...

Wyjaśniano to już wielokrotnie, durniu ale
ty się oczywiście uczepiłeś kołchozowego wyroku.

Trzeba jej zaplacic 25 tys. euro... Wlasciwie mialbym to w dupie, ale pozwanym powinna byc nie RP tylko lekarz.
BTW, durnia w lozku sobie poszukaj. Z pewnoscia tam jest :)

Po tych wszystkich ekscesach, których się dopuściło to
głupie, bezczelne babsko

O jakich ekscesach mowa?

jestem za tym,  Ĺźeby ją wysterylizować.

Mozesz byc, tak jak i ona (czy ktokolwiek inny) za wysterylizowaniem ciebie... :)

--
Vic

Data: 2009-09-24 01:16:34
Autor: Antenka
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
On 24 Wrz, 10:09, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> [...]

BTW, durnia w lozku sobie poszukaj. Z pewnoscia tam jest :)

> Po tych wszystkich ekscesach, których się dopuściło to

O jakich ekscesach mowa?

Data: 2009-09-24 01:20:21
Autor: Antenka
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Antenka пишет:

> [...]

O jakich ekscesach mowa?

> jestem za tym,  żeby ją wysterylizować.

Mozesz byc, tak jak i ona (czy ktokolwiek inny) za wysterylizowaniem

Ufam konsultantom, którzy odmówili jej aborcji. Nie będę podważać
decyzji profesorów medycyny, dwóch odrębnych specjalności.

Antenka

Data: 2009-09-24 10:15:50
Autor: CYC
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h9f9g0$gd3$1mx1.internetia.pl...
Antenka ?????:
Gówno jej przysługiwało!

Rzekla pani prawoznawczyni...

......dama .

Vic

cyc

Data: 2009-09-24 13:29:21
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Thu, 24 Sep 2009 00:37:09 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Gówno jej przysługiwało!

Przysługiwało!

Takie mamy prawo!

Nie podoba się, to je zmieńcie.

Data: 2009-09-24 23:43:17
Autor: raff
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Gówno jej przysługiwało!

Przysługiwało!

Takie mamy prawo!

Nie podoba się, to je zmieńcie.

Gowno jej przyslugiwalo ?

R.

Data: 2009-09-25 07:54:18
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Thu, 24 Sep 2009 23:43:17 +0200, raff napisał(a):

Gówno jej przysługiwało!

Przysługiwało!

Takie mamy prawo!

Nie podoba się, to je zmieńcie.

Gowno jej przyslugiwalo ?

Na gówno już wekslujesz?

Ale nisko...

Data: 2009-09-24 08:04:42
Autor: WW
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Piotr pisze:
[...]

Nieprawda. W mniejszych miasteczkach ich nie dostaniesz. Nawet prezerwatyw nie ma.

Data: 2009-09-24 08:35:35
Autor: CYC
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:23uqos8tuybr$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Wole utrzymywac ja i jej dzieci , niz armie darmozjadow i naciagaczy w sukienkach bo niewielu  wsrod nich  zasluguje na szacunek . Nieporownywalnie taniej wyjdzie .

cyc

cyc

Data: 2009-09-24 15:43:49
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Thu, 24 Sep 2009 08:35:35 +0200, CYC napisał(a):

Wole utrzymywac ja i jej dzieci , niz armie darmozjadow i naciagaczy w sukienkach bo niewielu  wsrod nich  zasluguje na szacunek . Nieporownywalnie taniej wyjdzie .

Masz to policzone?
Piotr

Data: 2009-09-24 16:12:10
Autor: CYC
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:r61gtgv29sre.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Wystarczy poczytac statystyczne oficjalne dane , ktore i tak sa znacznie zanizone  po stronie - " kosciol dostal od panstwa "

cyc

Data: 2009-09-24 16:32:54
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Thu, 24 Sep 2009 16:12:10 +0200, CYC napisał(a):

Wystarczy poczytac statystyczne oficjalne dane , ktore i tak sa znacznie zanizone  po stronie - " kosciol dostal od panstwa "

To masz policzone, czy nie? Jak masz do podaj. Spekulacji sobie
oszczędź.
Piotr

Data: 2009-09-24 16:38:22
Autor: CYC
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1saxopwve06io.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Nie mam , oczywiscie ale nie trudno wyobrazic sobie ile kosztuje np. tylko religia w szkolach , ktore to koszty musza byc nieporownywalnie wieksze niz to co dostanie dzieki bezprawny dzialaniom systemu , Tysiac .
Sama odprawa Glodzia - generala , kosztowala panstwo ponad milion zl.
Nie zdajesz sobie sprawy z niestosownosci swojego pytania ? Zaczynasz cos jak mkarwan bijac w pietke .
cyc

Data: 2009-09-24 16:50:12
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Thu, 24 Sep 2009 16:38:22 +0200, CYC napisał(a):

[...]

No jasne, ale ile kosztuje nauka wałkuńskich dzieci, leczenie wałkunów
i ich rodzin, zasiłki, renty, odszkodowania... Chiałbyś wypreparować
jedną Tysiącową z systemu? W Polsce nie pracuje (legalnie) ok.50%
zdolnych do pracy! Ukrywają dochody, nie płacą podatków, ale z systemu opieki społecznej
korzystają jak najbardziej...
Pierwszy raz, właśnie w powyższym kontekście, przyjdzie mi się dobrze
wypowiedzieć o podatkach pośrednich, bo gdyby nie one, to kompletnie
nic byśmy z wałkuńskiej rzeszy nie mieli.
Piotr
A wynagrodzenia dla katechetów są płacą, nie zaisłkiem, czy darowizną.

Data: 2009-09-24 17:03:43
Autor: CYC
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:fcmp4igef82h.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Panstwowe pieniadze dla Tysiac zalatwili ksieza , fundamentalisci religijni i lekarz , ktory popelnil przestepstwo odmawiajac wypelnienie prawa i nie jestesm w stanie zrozumiec dlaczego panstwo nie sadzie teraz jego o zwrot tych pieniedzy , ktore zgodnie z wyrokiem musi zaplacic .
Katecheza miala byc z zalozenia , jakie zreszta ustalil sam kosciol we wspolpracy z panstwem , darmowa . Jednym z argumentow jakie padaly dla pewniejszego zatwierdzenia szkolnej katechezy , kiedy stwierdzano , ze panstwo nie stac teraz aby placic armii ksiezy katechetom , bylo : "przeciez nie bedziemy brac pieniedzy za ewangeliacje " .
Dobrze to pamietam .

cyc

Data: 2009-09-24 17:42:42
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Thu, 24 Sep 2009 17:03:43 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Ale ty jesteś odporny na wiedzę, he, he... Kurna ile ci trzeba razy
napisać, że ta odmowa aborcji była zgodna z prawem?! No ile?!

[...]

No to nie płaćcie, nie mam nic przeciwko temu. Dla mnie umieszczenie
katechizacji w ramach szkoły to był błąd.
Piotr
Piotr

Data: 2009-09-24 18:55:31
Autor: CYC
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1eff38s2n2mk5.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Tyle w tym prawdy ile kot placze .

[...]

Nie rozumiem co znaczy " nie placcie " .
Nie idzie o to czy placic  czy nie , nie idzie nawet o to czy ta religia ma byc w szkolach , czy nie , tylko o dzialania pozaprawne , ktorych w tym wypadku jest kilka a przynajmniej okraszone to jest szczytami obludy .
Tez uwazam , ze religia w szkole to jedne z wiekszych bledow kosciola bo nie tyle stracila na powadze ile stala sie niechcianym przez ikogo michalkiem  . Nikt nie wspiera jej , ani uczowqie , ani rodzice , ani szkola . Jest bo ze wzgedu na tupniecie nogi biskupow , musi byc .
Przy kosciolach miala swoja wage i wymowe . Chodzili ci co chieli a byla ich wiekszosc . Ci ci ie chcieli i dzisiaj mimo niemal nakazowego charakteru i tak sobie nic z niej nie robia . Zaden zysk , natomiast widentnie splycono podstawowe zalozenie - ewangelizacje . Dzisiaj sredniowieczne metody wtlaczanie do glow na sile prawdy , jakakolwiekby o na ie byla , wywluje juz tylko sluszny oportunizm , tym wiekszy , ze nauczylismy sie go przez dziesieciolecia stajac tylem do nauk innej "religii" , jakim byl komunizm .
Kosciol nie idzie w parze z rosnaca swiadomoscia wspolczesnego czlowieka i gubi sie coraz bardziej tkwac w odleglej przeszlosci .

Piotr

cyc

Data: 2009-09-24 08:17:58
Autor: VicAbarca
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Antenka пишет:
[...]
ciemnoty  zrobiła atut. Teraz całe społeczeństwo będzie drĹźeć, czy aby
ta "zasłuĹźona matka"  nie jest ponownie zapłodniona. Kto zapłaci za
[...]

Antenke, oprocz tego, ze jest niekwestionowana znawczynia teologii i tradycji Kosciola katolickiego (vide: sprawa swieckich ksiezy), cechuje ponadto - jak pokazuje powyzszy tekst - nieograniczona milosc do czlowieka.

--
Vic

Data: 2009-09-24 01:23:35
Autor: Antenka
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
On 24 Wrz, 08:17, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> [...]

ponadto - jak pokazuje powyzszy tekst - nieograniczona milosc do czlowieka.

To jest moja odpowiedź na sterowane cwanictwo. Alicja Tysiąc jest za
głupia, żeby wymyślić coś podobnoego. Mam elementarne braki z zakresu
biologii (SP).

Antenka

Data: 2009-09-24 09:24:12
Autor: Antenka
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
On 24 Wrz, 10:23, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

To jest moja odpowiedź na sterowane cwanictwo. Alicja Tysiąc jest za
głupia, żeby wymyślić coś podobnoego. Ma elementarne braki z zakresu
biologii (SP).

Antenka

Korekta, żeby palant się nie przypimpolił do literówki. Wjątkowo
natrętny typ :-( .Gdyby można było wysłać mu elektroniczne chlaśniecie
w pysk z liścia, już by je dawno zaliczył.

Data: 2009-09-24 18:30:16
Autor: VicAbarca
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Antenka пишет:
Alicja Tysiąc jest za
głupia, żeby wymyślić coś podobnoego. Ma elementarne braki z zakresu
biologii (SP).

Przed chwila zarzucalas mi (nieslusznie zreszta), ze gardze prostymi ludzmi. A tu prosze - Antenka gardzi prosta kobiecina.

Poza tym, ostatnio twierdzilas, ze to ty masz elementarne braki z zakresu biologii :) Zmienilas zdanie?

Gdyby można było wysłać mu elektroniczne chlaśniecie
w pysk z liścia, już by je dawno zaliczył.

Nie unos sie. Zlosc pieknosci szkodzi, jak mawia wapno :)
Masz tu kwiatka i daj pyska :)

@

~

--
Vic

Data: 2009-09-24 11:02:15
Autor: VicAbarca
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Antenka пишет:
 Mam elementarne braki z zakresu
biologii (SP).

Antenko, z pewnoscia masz. I z pewnoscia nie jest to jedyny zakres w jakim masz elementarne braki :) Ale nie martw sie, uszy do gory! Braki zawsze mozna uzupelnic :)

--
Vic

Data: 2009-09-24 02:08:51
Autor: Antenka
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
On 24 Wrz, 11:02, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> [...]

Antenko, z pewnoscia masz. I z pewnoscia nie jest to jedyny zakres w
jakim masz elementarne braki :) Ale nie martw sie, uszy do gory! Braki

Jesteś palantem, ale to już wiem od dawna

Data: 2009-09-24 11:59:25
Autor: VicAbarca
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Antenka пишет:
[...]

Nie zasluzylem sobie na taka ocene. Piszesz, ze masz elementarne braki, ja cie pocieszam, ze braki mozna nadrobic. Gdzie tu podstawa do nazwania palantem?

--
Vic

Data: 2009-09-24 11:05:16
Autor: CYC
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h9fcji$hb6$1mx1.internetia.pl...
Antenka ?????:
[...]

Popisz jej jeszcze , " mozna uzupelic ale tzeba chciec " . To wazne bo ona nie wykazuje tych checi i nie wygkada na t aby kiedykolwiek chciala .
Nie pozwala  na to jej ideologia .

cyc

Data: 2009-09-24 13:30:41
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Thu, 24 Sep 2009 01:23:35 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

To jest moja odpowiedź na sterowane cwanictwo. Alicja Tysiąc jest za
głupia, żeby wymyślić coś podobnoego. Mam elementarne braki z zakresu
biologii (SP).

Pewnie że masz. Nie od dzisiaj wiadomo że ludzkie dzieci i w ogóle
wszystkie ssaki się rodzą, a nie pojawiają się na skutek jakiegoś tam
"cudu".

Data: 2009-09-24 10:29:56
Autor: WW
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
VicAbarca pisze:
Antenka пишет:
[...]

Zionący miłością katolicy tak właśnie mają.

Data: 2009-09-23 11:33:30
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 11:32:05 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Wed, 23 Sep 2009 11:17:45 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Czarny dzień dla Czarnej Stonki.

Rzeczywiscie czarny dzień, żeby za powiedzenie prawdy

Pomyliłeś prawdę z mową nienawiści.

Data: 2009-09-23 11:37:10
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 11:33:30 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Pomyliłeś prawdę z mową nienawiści.

Jesteś specjalistą od mowy nienawiści, ale tu się mylisz, to była
tylko i wyłącznie prawda. Takie mamy prawo, nie tak dawno temu jakiś
zbrodniarz pozwał matkę swojej ofiary, bo mu się nie spodobało
określenie jakim go nazwała. Ale tam sędzia był mniej postympowy, niż
ten tysiącowy.
Piotr

Data: 2009-09-23 11:39:07
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 11:37:10 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Wed, 23 Sep 2009 11:33:30 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Pomyliłeś prawdę z mową nienawiści.

Jesteś specjalistą od mowy nienawiści

"Pedałem" mnie nawet nie nazwiesz? Cienko Piotrze, cienko.

Data: 2009-09-23 11:39:33
Autor: raff
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
[...]

Wiesz Piotr, jest tyle fajnych miejsc na ziemi ze nikt tu nie trzyma.

Ja juz zaczynam w ten sposob myslec i sie tym nie przejmuje.

R.

Data: 2009-09-23 11:42:10
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 11:39:33 +0200, raff napisał(a):

Wiesz Piotr, jest tyle fajnych miejsc na ziemi ze nikt tu nie trzyma.

Ja juz zaczynam w ten sposob myslec i sie tym nie przejmuje.

Pewnie...
Piotr

Data: 2009-09-23 12:15:22
Autor: VicAbarca
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Piotr пишет:
Wiesz Piotr, jest tyle fajnych miejsc na ziemi ze nikt tu nie trzyma.

Ja juz zaczynam w ten sposob myslec i sie tym nie przejmuje.

Pewnie...

Na przyklad Teksas. Piekne miejsce.
I postymp, Piotrze, przestanie ci zagrazac...
Tylko trzeba uwazac, zeby dziecko w przedszkolu nie wygadalo sie, ze rodzic je myl i ze bylo wtedy nagie, bo to jest na bank kilka lat pierdla za molestowanie :)

--
Vic

Data: 2009-09-23 12:16:43
Autor: raff
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
VicAbarca pisze:
Piotr пишет:
[...]

Ty sie juz tu nie wtracaj. Megalomanie.

http://www.sjp.pl/co/megaloman

R.

Data: 2009-09-23 12:22:30
Autor: VicAbarca
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
raff пишет:
Ty sie juz tu nie wtracaj. Megalomanie.

http://www.sjp.pl/co/megaloman

Dziekuje najmocniej za link. Niepotrzebnie sie fatygowales, bo slowa tego typu normalny czlowiek przyswaja pod koniec podstawowki (najpozniej na progu liceum) - i tak tez bylo w moim przypadku.

Dalej korzystasz z tego slownika dla pasjonatow wyrafinowanej rozrywki krzyzowkowej autorstwa tychze pasjonatow?

--
Vic

Data: 2009-09-23 12:45:57
Autor: raff
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
[...]

Nie. To bylo specjalnie dla Ciebie.

Widac ocenilem cie nizej. Przykro mi.

R.

Data: 2009-09-23 12:56:56
Autor: raff
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
[...]

A to nie jestes fanem krzyzowek ?

Bo na takiego wygladasz.

R.

Data: 2009-09-23 13:45:23
Autor: VicAbarca
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
raff пишет:
A to nie jestes fanem krzyzowek ?

Mam ciekawsze zajecia.
Poza tym troche smieszy mnie, gdy ludzie slecza godzinami nad "lewy doplyw prawego doplywu rzeki w poludniowo-wschodniej Mandzurii"...

--
Vic

Data: 2009-09-23 19:55:35
Autor: raff
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
A to nie jestes fanem krzyzowek ?

Mam ciekawsze zajecia.
Poza tym troche smieszy mnie, gdy ludzie slecza godzinami nad "lewy doplyw prawego doplywu rzeki w poludniowo-wschodniej Mandzurii"...

Otoz to!

Jak sie ma swoje pasje i jeszcze za to dostaje kase, to nie ma czasu na duperele.

R.

Data: 2009-09-23 12:07:09
Autor: CYC
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:9fqbg8lwb75y$.qivbtnt34lv3$.dlg40tude.net...
[...]

Oni juz tak wszyscy maja .

cyc

Data: 2009-09-23 12:08:59
Autor: mkarwan
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9cs0j$c46$1news.onet.pl...
Oni juz tak wszyscy maja .

Gdyby twoja matka cię wyskrobała to by cię zabiła czy nie?

Data: 2009-09-23 12:37:53
Autor: CYC
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9cs87$crb$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9cs0j$c46$1news.onet.pl...
Oni juz tak wszyscy maja .

Gdyby twoja matka cię wyskrobała to by cię zabiła czy nie?

zostaw moja sp. matke w spokoju moherowy gnoju .
Swoj koltunski pysk wycieraj swoja ,jesli juz muisz jakas matkewciagac w swoje chamskie pyskowki .

cyc

Data: 2009-09-23 12:45:23
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 12:37:53 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Co zrobić, Urwana tak na KULawej uczelni wytresowali, że ciąża = dziecko.

Data: 2009-09-23 12:51:49
Autor: CYC
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1nqtol7h57v47.b8w4fefwu7g7$.dlg40tude.net...
[...]

Uczelni ? ta chamska kreatura mogla skonczyc co najwyzej przykoscielne wchowanie seksualne prowadzone z praktykami przez proboszcza .
Powiedziec o nim prostak , to byc milosiernym .

cyc

Data: 2009-09-23 12:50:36
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał

zostaw moja sp. matke w spokoju moherowy gnoju .
Swoj koltunski pysk wycieraj swoja ,jesli juz muisz jakas matkewciagac w swoje chamskie pyskowki .

Widzę Cycu, że skorzystałeś z mojej rady. Tak trzymac!

Przemek
--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówieśnikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbitą
głową. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy lądowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

Data: 2009-09-23 12:52:47
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 12:50:36 +0200, Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
napisał(a):

Widzę Cycu, że skorzystałeś z mojej rady. Tak trzymac!

A co mu doradziłeś Przemysławie Warzywny, żeby był równie chamski i
pełen hipokryzji, jak ty?
Piotr

Data: 2009-09-23 13:31:01
Autor: CYC
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

napisał(a):

Widzę Cycu, że skorzystałeś z mojej rady. Tak trzymac!

A co mu doradziłeś Przemysławie Warzywny, żeby był równie chamski i
pełen hipokryzji, jak ty?
Piotr

Czyzbys uwazal , z ta mkarwanowa koltuska menda ma racje kalajac swoim plugawym ryjem moja sp. matke ?.
Juz do tego poziomu spadles ?

cyc

Data: 2009-09-23 13:34:47
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 13:31:01 +0200, CYC napisał(a):

Czyzbys uwazal , z ta mkarwanowa koltuska menda ma racje kalajac swoim plugawym ryjem moja sp. matke ?.
Juz do tego poziomu spadles ?

Nie manipuluj, nic takiego nie napisałem. Uważam, że do żadnego
"pokalania" nie doszło. Ja to odebrałem jako zwykłe pytanie nie dotykające personalnie
szanownej rodzicielki.
Piotr

Data: 2009-09-23 15:26:03
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał

Czyzbys uwazal , z ta mkarwanowa koltuska menda ma racje kalajac swoim plugawym ryjem moja sp. matke ?.
Juz do tego poziomu spadles ?

Nie wiem czy zwariowałeś, czy naprawdę nie zrozumiałeś o co mi chodzi. Napisałem "tak trzymac", ponieważ nareszcie potraktowałeś debilnego mkarwana tak jak na to zasłużył!

Przemek

Data: 2009-09-23 15:57:27
Autor: CYC
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h9d7ld$j7i$1news.onet.pl...

[...]

Moj powyzszy tekst nie byl adresowany do Ciebie !, tylko do niejakiego Piotra , zaprzyjaznionego i zyjacym  w radiomaryjnym zwiazku  z mkarwanowym mlotem .

cyc

Data: 2009-09-23 16:09:27
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał

Moj powyzszy tekst nie byl adresowany do Ciebie !, tylko do niejakiego Piotra , zaprzyjaznionego i zyjacym  w radiomaryjnym zwiazku  z mkarwanowym mlotem .

Wiem, zorientowałem się jak już poszło. Sorry.

Przemek

Data: 2009-09-23 16:12:34
Autor: CYC
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h9da6p$qcb$1news.onet.pl...

[...]

Nic nie szkodzi . Tutaj nie myla sie tylko PiSowcy i sluchacze RM .

cyc

Data: 2009-09-23 16:14:45
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał

Tutaj nie myla sie tylko PiSowcy i sluchacze RM .

W zasadzie na jedno wychodzi ;-)

Przemek

Data: 2009-09-24 23:53:25
Autor: raff
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:
[...]

Ty sie zawsze orientujesz jak juz poszlo, Kawecki.

R.

Data: 2009-09-23 12:51:23
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 12:37:53 +0200, CYC napisał(a):

zostaw moja sp. matke w spokoju moherowy gnoju .
Swoj koltunski pysk wycieraj swoja ,jesli juz muisz jakas matkewciagac w swoje chamskie pyskowki .

Się nie szarp, i nie zachowuj, bo nikt twojej matki nie tyka. Chamski
jesteś ty i obrażasz nie tylko mkarwana. Pytanie było proste, spróbuj odpowiedzieć. Jeżeli o mnie chodzi, to nie musisz tu, wystarczy w głowie.
Piotr

Data: 2009-09-23 12:56:48
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 12:51:23 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Przecież tyka.
Jeżeli o mnie chodzi, to nie musisz tu, wystarczy w głowie.

Szkoda że ów pan ksiądz nie zostawił tych swoich "porównań" w swojej
głowie, byłby o trzydzieści kawałków do przodu teraz.

Data: 2009-09-23 12:58:42
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 12:56:48 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Przecież tyka.

W którym miejscu?
Piotr

Data: 2009-09-23 13:01:57
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 12:58:42 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Wed, 23 Sep 2009 12:56:48 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Przecież tyka.

W którym miejscu?

Wydrukuj tamten post i pokaż swojej matce albo ojcu, to ci wskaże.

Data: 2009-09-23 13:07:50
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 13:01:57 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Wydrukuj tamten post i pokaż swojej matce albo ojcu, to ci wskaże.

Przestan sie wykręcać, tylko powiedz, pokaż... Bardzom ciekaw?

Data: 2009-09-23 13:19:06
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 13:13:16 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

"Gdyby twoja matka cię wyskrobała to by cię zabiła czy nie?"

Hipotetycznie postawiony problem, gdzie tu obraza matki? Gdybym ci zadał pytanie: wyobraź sobie, że twój ojciec ukradł fabrykę
osocza...?
To obraziłbym twojego ojca? Przecież to bzdura.
Piotr

Data: 2009-09-23 14:03:07
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 13:19:06 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Wed, 23 Sep 2009 13:13:16 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

"Gdyby twoja matka cię wyskrobała to by cię zabiła czy nie?"

Hipotetycznie postawiony problem, gdzie tu obraza matki?

Postawię inny hipotetyczny problem - a gdyby w prima aprilis roku 2005
działała już ta firma oferująca za 50 dolarów "zestawy eutanazyjne" to
powinno się wtedy z takiego zestawu w trybie pilnym skorzystać?

Widzisz już jak to bywa z tymi "hipotetycznymi stawianiami" ? --

Data: 2009-09-23 15:54:12
Autor: CYC
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1hklevvun6eb7.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Po pierwsze .
Zdanie " wyobraz sobie , ze twoj ojciec ukradl fabryke osocza " ie jest zdaniem pytajacym , tylko oznajmiajacym .
Po drugie .
Wykazujesz wyjatkowy , nawet jak sluchacza RM odpornosc na chamstwo ale tylko wtedy , kiedy chamstwem posluguje sie wywodzacy sie spod tej samej firmy co Ty koltun . Wasze chamstwa was nie raza , za to czyjes nawet jesli jawia sie one tylko w waszej chorej , koltunskiej wyobrazni ( tu przypomne moj krotki watek z niejaka Antenka , ktora bezzasadnie poobrazala mnie jak tylko bylo mozna , przebijajac nawet Ciebie , twierdzac na koniec , ze nie pozwoli sie obrazac ) , jak najbardziej . Macie wypatrzona wyobraznie i mentalnosc sredniowiecznego kretyna uwazajacego , ze wciaz jestescie obiektem ataku  . Takie poczucie wiecznego zagrozenia wynika albo z poteznych kompleksow , co przy waszym intelekcie moze nie dziwic lub ze schizofrenii .
Piszez idiotyzmy jak przystalo na radiomaryjnego koltuna bo relatywizacje moralnosci macie opanowana do perfekcji  .

cyc

Data: 2009-09-23 08:19:34
Autor: Antenka
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
On 23 Wrz, 15:54, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Piotr" <p...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:1hklevvun6eb7.dlgmasz.facet.luzik...

> [...]

Piszez idiotyzmy jak przystalo na radiomaryjnego koltuna bo relatywizacje
moralnosci macie opanowana do perfekcji  .

Melduję się cycu, to ja twoja pogromczyni  moherowa Antenka! Odbiór!

O rety! Jakie mądrości! Jaka kurtuazja, ten język i styl...mmm. I te
upiory chorej wyobraźni...:D
Sredniowieczny kołtun, schizofrenik, idiotyzm, kretynizm, cham. Och
tylko tyle na dzisiaj? Jestem zawiedziona ... :-(( No, come on cycu,
dalej do dzieła! :D

Antenka

Data: 2009-09-24 08:02:12
Autor: CYC
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:12511c01-1079-4442-8e6a-

Melduję się cycu, to ja twoja pogromczyni  moherowa Antenka! Odbiór!.

Pochlebiasz sobie , rowniez w zakresie " moherostwa" bo nawet do tego niedoroslas .
A teraz spadaj do magla , gdzie Twoje miejsce .

cyc

Data: 2009-09-24 00:16:38
Autor: Antenka
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
On 24 Wrz, 08:02, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomości

[...]

Coś nowego. To już nie jestem z moheru? Plus dalej waranie z Komodo.

Antenka

Data: 2009-09-24 08:11:31
Autor: VicAbarca
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Antenka пишет:
I te
upiory chorej wyobraĹşni...:D

Test literacko-filozoficzny: kto napisal "W krainie schorowanej wyobrazni"?

kołtun, schizofrenik, idiotyzm, kretynizm, cham.

Test na inteligencje, Antenko: ktore dwa z powyzszych slow nie pasuja do trzech pozostalych?

 No, come on cycu,
dalej do dzieła! :D

To twoje wplatanie najprostszych angielskich slow/sformulowan do polskich zdan jest zenujace... Brzmi jakbys wczoraj zaczela lower intermediate...

--
Vic

Data: 2009-09-24 00:28:41
Autor: Antenka
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Raz już ci napisałam, żebyś się za  mocno nie wychylał z tego heimatu,
megalomanie na urlopie wychowawczym. Jesteś wyjatkowo nudny -
powtarzasz się. Rozumiem że funkcję niani łączysz teraz jako płatna
korektorka cudzych tekstów. Uważaj, żeby  w tym czasie twój dzieciak
nie nabił sobie guza, kiedy ty skoncentrowany jesteś na cudzych
literówkach.

Antenka

Data: 2009-09-24 08:27:30
Autor: Antenka
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
On 24 Wrz, 09:28, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

Cisza...Trafiłam w "dziesiątkę" ha ha ha. Następna męska hausfrau -
Vicek zapędzona do garów, sprzątania i podcierania dziecku pupki.
Milczenie oznacza potwierdzenie. :DDD

Antenka :-DDD

Data: 2009-09-24 18:12:33
Autor: VicAbarca
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Antenka пишет:
Cisza...Trafiłam w "dziesiątkę" ha ha ha. Następna męska hausfrau -
Vicek

He, he, chcialabys...
Choc nie powiem, jak kazdemu normalnemu ojcu, zdarza mi sie podpcierac dziecku pupke. Jak kazdemu normalnemu mezczyznie zdarza mi sie rowniez sprzatac, a i z gotowaniem nie mam problemow :)

zapędzona do garów, sprzątania i podcierania dziecku pupki.

Masz jakis kompleks na tym tle? Masz juz dosc garow, sprzatania i podcierania? Zrozumiale, kazdemu zbrzydnie jesli robi to dzien w dzien :)

--
Vic

Data: 2009-09-23 16:59:48
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 15:54:12 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Jak już wyliczamy...
Po pierwsze, to jak narazie ty obrażasz wszystkich dookoła, poczytaj
sobie twoje posty, choćby w tym wątku, 3/4 to inwektywy.
Po drugie, w cytowanym przez ciebie zdaniu był wielokropek, który
pewnie z ignorancji pominąłeś.
Po trzecie, nie wiem jak ci to wyjaśnić, ale nikt nie obraził twojej
matki. I twoje chamskie zachowanie później nie ma usprawiedliwienia.
Po czwarte, insynuujesz mi zachowanie, myśli, intencje, których nie
czynię, nawet w stosunku do ciebie.
Piotr

Data: 2009-09-24 07:52:32
Autor: CYC
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1ordegrzh5wyf.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Fakt o ktorym piszesz jest tylko pochodna i inaczej byc nie moze .
Dosc dluog staralem sie w cywilizowany sposob , rowniez z Toba rozmawiac ale sie skonczylo .
Jest takie powiedzeeni "Jak Kuba Bogu , tak Bog Kubie ' .Teraz skonczyl sie Wersal. Kazda Twojha bezczelna odzywka do mnie , typu " komuch " itd, bedzie miala calkiem podobne konsekwencje bowiem widze , ze i Ty uznales moje w miare kulturalne zachowanie za slabosc .
Reszte przemilcze aby oszczedzic Ci woecej przykrosci .

cyc

Data: 2009-09-24 16:22:52
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Thu, 24 Sep 2009 07:52:32 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Cycu, ja się nie boję, więc możesz śmiało. I powinineś się jednak
orientować, że nie o chamstwo typu "komuch" chodzi. Piotr

Data: 2009-09-24 23:56:37
Autor: raff
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
[...]

Przyganial kociol...

R.

Data: 2009-09-23 15:40:48
Autor: CYC
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:q1fgh5bjx0ks.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Widze ze zabierasz glos w sprawie o ktorej nie masz pojecia , skoro twierdzisz , z ta parszywa menda mkarwan , mojej matki " nie tykal " . Tak juz macie zaklamane, moherowe , pisowskie koltuny .
Jestescie gorsi niz najgorsi faszysci i bolszewicy razem wzieci . Tak samo zaklamani , klamiacy , obludni , falszywi i bezczelni .Rozni was od tamtych tylko kolor sztandaru pod ktorym wystepujecie i to , ze kilku wsrod tamtych bylo przadnymi ludzmi , wsrod was takich nie ma .

cyc

Data: 2009-09-23 17:01:13
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 15:40:48 +0200, CYC napisał(a):

[...]

A tu to 9/10 tekstu, to inwektywy...
Ech.
Piotr

Data: 2009-09-24 07:59:04
Autor: CYC
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:qirp4n1pwl89.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Do takich jak Ty nie trafia to , ze kiedys musi skonczyc sie cierpliwosci narazanego na  obelgi czlowieka .
W koncu eksploduje i jest to reakcja naturalna . Wasze chamstwo nie przewiduje kontrreakcji zblizonej do waszego zachowania , na ktora sie potem oburzacie . Typowo faszystowskie zachowania . Najpierw prowokacja a potem , kiedy nastapi na nia reakcja , wrzask na caly swiat , ze ich bija i musza sie bronic .
Twoje nagle zdziwienie tym , ze kiedy wymierza sie policzek mozna tuz potem samemu oberwac wynika z mentalnosci , ktora nie rozumie tego co robi .
Nie cytuj mi wiecej moich , istotnie chamskich postow , tylko najpierw wez pod uwage te , ktore je sprowokowaly i wtedy mozemy o tym porozmawiac .

cyc

Data: 2009-09-24 15:42:10
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Thu, 24 Sep 2009 07:59:04 +0200, CYC napisał(a):

Do takich jak Ty nie trafia to , ze kiedys musi skonczyc sie cierpliwosci narazanego na  obelgi czlowieka .

Hm, a próbowałeś inaczej?
Przecie ci pokazuję, że obrażasz tylko ty, nikt inny. Weź no cycu zrób
gdzieś "baranka", bo zachowujesz się, jakbyś był w amoku.
Piotr

Data: 2009-09-24 16:10:37
Autor: CYC
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1y0ot6xtt1s8j$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Nie umiesz byc obiektywny .Nawet w tak prostej sprawie . Antenka mnie poobrazala tylko dlatego , ze napisalem cos nie tak o jej ideowym idolu Farfale . Poobrazala mnie od ostatnich . Nie dalem jej tej satysfakcji aby uzyc podobnego jej jezyka ona jednak odpisala  , ze " nie da sie obrazac " . Nie wiem , czy smiac sie , czy zaplakac nad ludzka bezczelnoscia .
Usilujes zrobic to samo , wmawiajac mi , ze mkarwan nie obrazil mojej matki , ktorej przypisywal .....
Twierdzisz , ze on tylko zapytal ! . Twierdzac tak , nie jestes obludny , chamowaty , bezczelny i lajdacki ?..........tez tylko pytam ! ( to tylko taka retoryczna formula bez checi obrazenia Ciebie , tylko dla uzmyslowienia Ci jak pokretna jest Twoja argumentacja ).
Doskonale wiesz , znamy sie przeciez nie od miesiecy , ze nie uzywam wulgaryzmow a jesli to w sytuacjach wyjatkowych . Bywam zlosliwy , czasem bardzo , przewrotny i prowokujacy ale nie chamowaty i wulgarny . chyba , ze chamstwem sprowokowany .
Dobrze o tym wiesz , po co wiec obstajesz przy klamstwie ?...pytam tylko .

cyc

Data: 2009-09-24 16:26:58
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Thu, 24 Sep 2009 16:10:37 +0200, CYC napisał(a):

Dobrze o tym wiesz , po co wiec obstajesz przy klamstwie ?...pytam tylko .

Raczej nie kłamię, mówię to co myślę, albo milczę. Pytanie mkarwana
dla mnie było prowokacją intelektualną. Nie napisał przecież, że twoja
matka zrobiła coś..., czy była jakaś... Spróbuj sobie wyobrazić, że...
Grzeczne toto nie było, he, he, ale wobec ciebie, nie było obelżywe
wobec rodzicielki.
EOT
Piotr

Data: 2009-09-24 16:35:05
Autor: CYC
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:iuylknhkltn8$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

intelektualna powiadasz ? :) .
masz poczucie hmuoru .

cyc

Data: 2009-09-23 15:39:15
Autor: mkarwan
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9ctq8$i98$1news.onet.pl...
[...]

Łatwo rozmawiać o innych, a trudniej o sobie swojej rodzinie?

Data: 2009-09-23 15:44:09
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 15:39:15 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Może byście wreszcie coś napisali o swojej matce, Urwan? Bo innych się
dopytujecie o życiorysy ich matek, a sami o swojej nie wspominacie.

Data: 2009-09-23 12:52:16
Autor: WW
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Piotr pisze:
[...]

Mylisz się.
Powiedzieć a nawet opublikować swoje zdanie można.
Nikt za to skazany nie został.
Tern ksiądz mógł napisać, że jego zdaniem to jest złe i się z tym on nie zgadza.
Jednak on obraził p. Alicje porównaniami do morderczyni i zbrodniarki a to już w każdym normalnym kraju karane jest.
I za to zalaci, choc jak znam fime pt. kk - to nie zapłaci.

Data: 2009-09-23 12:57:19
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 12:52:16 +0200, WW napisał(a):

[...]

Mnie przychodzą do głowy jeszcze inne określenia.
A w artykule powtórzono powszechnie znane stanowisko kościoła w
kwestii usuwania ciąży.
Piotr

Data: 2009-09-23 13:03:24
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 12:57:19 +0200, Piotr napisał(a):

Mnie przychodzą do głowy jeszcze inne określenia.

I tak trzymiej Piotrze!

Data: 2009-09-23 15:29:28
Autor: WW
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Piotr pisze:

Mnie przychodzą do głowy jeszcze inne określenia.

I masz do tego prawo.
Jak je zaczniesz publicznie wygłaszać, to zapłacisz kare za obrazę i słusznie..

A w artykule powtórzono powszechnie znane stanowisko kościoła w
kwestii usuwania ciąży.
Piotr

W Polsce, na szczęście, dogmaty kk nie sa prawem ...jeszcze.

Data: 2009-09-23 12:31:34
Autor: Znachor
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
W totka wygrala ?
Byla kumulacja ?

Data: 2009-09-23 14:14:49
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 12:31:34 +0200, Znachor napisał(a):

W totka wygrala ?
Byla kumulacja ?

Kumulacja to będzie dzisiaj w "rozmowach niedokończonych"

Jeśli oczywiście por.Zubek nie pociągnie za specwajchę.

Data: 2009-09-23 12:33:54
Autor: zbig
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:9srqf5dw4kni$.2bt0yvxuafiz.dlg40tude.net...
Czarny dzień dla Czarnej Stonki.
Tak naprawde to jest czarny dzień dla wszystkich, wcale nie żartuję. "Prawdziwi Polacy" znów dostali pożywkę dla wrzasków.
Znów trzeba będzie oglądać te Girzyńskie czy Brudzińskie mordy nauczające "nieprawdziwych Polaków"jak żyć.

Data: 2009-09-23 13:46:19
Autor: Lorn
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
zbig pisze:
[...]

Słusznie... Muszą mieć pożywkę i powód by się ośmieszać.

Data: 2009-09-23 14:30:49
Autor: HaMMeR
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Grzegorz Z. wrote:
Czarny dzień dla Czarnej Stonki.

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Tyle ze tej 'pienieznej' rurwie juz nic nie pomoze, bowiem
przyjdzie czas, gdy bedzie musiala sie zmierzyc prosto w oczy
z wlasnym dzieckiem i odpowiedziec mu na pytanie, dlaczego chciala go zabic,
a gdy jej sie to nie udalo, to czy byl to oplacalny dla niej interes i jak dlugo jeszcze ma zamiar te tragiczne 'lody krecic'...
Probujesz to zrozumiec?

Data: 2009-09-23 14:40:09
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 14:30:49 +0200, HaMMeR napisał(a):

Grzegorz Z. wrote:
Czarny dzień dla Czarnej Stonki.

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Tyle ze tej 'pienieznej' rurwie juz nic nie pomoze

Ciebie też szlag trafia, co?

Data: 2009-09-23 15:16:37
Autor: HaMMeR
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Grzegorz Z. wrote:
Czarny dzień dla Czarnej Stonki.

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Tyle ze tej 'pienieznej' rurwie juz nic nie pomoze

Ciebie też szlag trafia, co?

-- -- -- -- -- -- -- --

Czyzbys chcial zlozyc mi jakies zyczenia??

Data: 2009-09-24 13:26:54
Autor: Antenka
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
On 23 Wrz, 15:16, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:
Grzegorz Z. wrote:

> Ciebie też szlag trafia, co?

-- -- -- -- -- -- -- --

Czyzbys chcial zlozyc mi jakies zyczenia??

Dzieciak jak dojdzie do pełnoletności - wtedy ona już będzie zupełnie
ślepa - wywiezie  ją do ciemnego lasu i zostawi na pożarcie wilkom, a
wcześniej napluje jej w twarz. Tak się zakończy bajka "O ślepej Ali,
co się z każdym pier_ _ _i!" :DDD

Antenka

Data: 2009-09-23 14:59:15
Autor:
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
On Wed, 23 Sep 2009 11:17:45 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Czarny dzień dla Czarnej Stonki.

 a ty biedaku zaplacisz "pani alicji" ze swojej kieszeni.
 z twoich podatkow pojdzie. i kto wygral ? ;o)))
 dzwon zaraz do jakubowskiej teresy i zapisz sie do jej
 partii. ona tez potrzebuje takich jeleni jak ty.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-09-23 15:06:52
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

Z mojej kieszeni? Nie daję na tacę.

Data: 2009-09-23 15:32:32
Autor: WW
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

Bądż spokojny, łożysz na kk jak każdy Polak czy mu sie to podoba czy nie.
Jednak kara zmniejszy zyski pracowników kk, jeśli ja zapłacą, w co ja nie wierzę.
..

Data: 2009-09-23 15:36:22
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

To prawda że łożę, jednak miło mi się robi gdy sobie pomyślę że część z
tego co łożę trafi nie do kieszeni sprzedawcy wosku do polerowania
karoserii a bezpośrednio do kieszeni pani Alicji Tysiąc.

Data: 2009-09-23 16:09:58
Autor: WW
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

To prawda.
To jak pierwszy, cieplejszy podmuch na policzku pod koniec zimy.
Tuszę, że jeszcze 3-5 lat temu wyrok w RP był by zgoła odmienny.

Data: 2009-09-24 08:38:00
Autor: VicAbarca
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
WW пишет:
To jak pierwszy, cieplejszy podmuch na policzku pod koniec zimy.
Tuszę, że jeszcze 3-5 lat temu wyrok w RP był by zgoła odmienny.

Niepotrzebnie sie cieszysz, to nie wyrok sadu RP. W RP wszystko po staremu...

--
Vic

Data: 2009-09-24 09:19:52
Autor: VicAbarca
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
VicAbarca пишет:
To jak pierwszy, cieplejszy podmuch na policzku pod koniec zimy.
Tuszę, że jeszcze 3-5 lat temu wyrok w RP był by zgoła odmienny.

Niepotrzebnie sie cieszysz, to nie wyrok sadu RP. W RP wszystko po staremu...

Sorry, ja mialem na mysli wyrok Europejskiego Trybunalu Praw Czlowieka nakazujacego RP wyplacenie tej pani 25 tys. Euro zadoscuczynienia.
W sprawie tych 30 tys. zlotych od GNiota - to oczywiscie wyrok polskiego sadu... :)

--
Vic

Data: 2009-09-24 10:30:53
Autor: WW
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
VicAbarca pisze:
VicAbarca пишет:
[...]

Czujesz to ciepełko  ?  :-)

Data: 2009-09-24 23:30:07
Autor: raff
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
WW pisze:
VicAbarca pisze:
VicAbarca пишет:
[...]

Chlopaki, ale moze idzcie gdzies na ubocze ;)

R.

Data: 2009-09-24 23:38:00
Autor: VicAbarca
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
raff пишет:
Chlopaki, ale moze idzcie gdzies na ubocze ;)

Chcesz sie przylaczyc? :)

--
Vic

Data: 2009-09-24 23:41:24
Autor: raff
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
VicAbarca pisze:
raff пишет:
Chlopaki, ale moze idzcie gdzies na ubocze ;)

Chcesz sie przylaczyc? :)

"Czujesz to ciepelko ?" Hehehe

R.

Data: 2009-09-23 17:58:20
Autor:
Pani Alicja Tysišc wygrała!

Z mojej kieszeni? Nie daj? na tac?.

 placisz podatki? no...

--

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet był ziemiš niczyjš

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-09-23 18:02:58
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysišc wygra³a!

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

Tak jak napisałem wcześniej - wiedząc że część z tego co poszłoby na
polerowanie księżych "przedłużek" pójdzie na chleb dla dzieci pani Ali - od
razu milej mi się te podatki płacić będzie.

Data: 2009-09-23 18:13:54
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysišc wygra³a!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 18:02:58 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Tak jak napisałem wcześniej - wiedząc że część z tego co poszłoby na
polerowanie księżych "przedłużek" pójdzie na chleb dla dzieci pani Ali - od
razu milej mi się te podatki płacić będzie.

Na chleb, to stale płacisz, zgrzesiu. Teraz dorzucisz na lepszą wódkę,
nową furkę gacha i rozrywki.
Piotr

Data: 2009-09-23 18:37:29
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysišc wygra³a!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 18:13:54 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Nadal będzie to mniej niż koszty samego "kościelnego funduszu
alimentacyjnego"

Data: 2009-09-23 18:45:36
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysišc wygra³a!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 18:37:29 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Nadal będzie to mniej niż koszty samego "kościelnego funduszu
alimentacyjnego"

Nie znam struktury tego, co nazwałeś "kfa".
Ale, drogi zgrzesiu, przecie takich Alicji jest tysiące, Alicji,
Grzesiów, Zoś, Jarosławów... Wałkuństwa, którego jedyną cnotą jest
umiejetność żerowania na budżecie. teraz gupie socjalizdy naucza toto,
jeszcze procesować się. Pspowski wałkun już posiadł tę sztukę, i
oprócz normalnego utrzymania wałkunskiej kasty, bedziemy im jeszcze
płacić ekstrasy, za obrazę wałkunskich uczuć, za złą opiekę, za nie
wypłacenie świadczeń w terminie, za złą opiekę medyczną, itd, itp...
Gratuluję wam hodowli, owarzysze.
Piotr

Data: 2009-09-23 18:49:34
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysišc wygra³a!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 18:45:36 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Nie wiem ilu ich jest, nie liczyłem.

Wiem tylko że religię kiedyś wymyślono, bo komuś zachciało się "żyć
wiecznie" mimo że wszyscy wokół niego umierali. Próbowano różnych sposobów
na "życie wieczne", np. jedzono serca zabitych wrogów.

I pomyśl teraz Piotrze - twoje tutejsze bicie piany jako apologeta sekty
kat. jest wynikiem takich właśnie społecznych i psychologicznych
eksperymentów.

Data: 2009-09-23 18:59:20
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysišc wygra³a!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 18:49:34 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Nie wiem ilu ich jest, nie liczyłem.

Inni policzyli, poszukaj. Wyjdzie duuużo wiecej niż ten twój "kfa",
he, he, tym bardziej, że on głównie w funkcjonuje w lewiźnianych
łbach.

[...]

Wekslarstwo. Co to ma do rzeczy, zgrzesiu?
Piotr

Data: 2009-09-23 19:09:39
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysišc wygra³a!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 18:59:20 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

To jak wiesz że policzyli to nakieruj mnie. Proszę.

Słowo-klucz, prawda?

A może wierzysz że nie jedzono?

Data: 2009-09-23 19:17:37
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysišc wygra³a!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 19:09:39 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

To jak wiesz że policzyli to nakieruj mnie. Proszę.

Hm, ja bym na twoim miejscu zaczął od ustalenia budżetu tego "kfa",
później daj znac.
Piotr

Data: 2009-09-24 07:08:26
Autor:
Pani Alicja Tysišc wygrała!
On Wed, 23 Sep 2009 18:02:58 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Tak jak napisa?em wcze?niej - wiedz?c ?e cz??? z tego co posz?oby na
polerowanie ksi??ych "przed?u?ek" pójdzie na chleb dla dzieci pani Ali - od
razu milej mi si? te podatki p?aci? b?dzie.

  rzygac sie czytajac takich niedorobionych jak ty. moze jeszcze
 "pani alicji" 1000 bedziesz nianczyc dzieci ?  narob jej jeszcze kilka. "pani alicja" 1000 uwielbia sie pieprzyc
 a skutkami obciazac spoleczenstwo. wy komuchy, sraczki dostajecie
 z byle powodu. czujecie sie tacy biedni, tacy uciskani.  a wypierdzielac na kube. tam wciaz trwa komuszy raj... ;o)))

Data: 2009-09-24 08:26:00
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysišc wygra³a!

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Tak jak napisa?em wcze?niej - wiedz?c ?e cz??? z tego co posz?oby na
polerowanie ksi??ych "przed?u?ek" pĂłjdzie na chleb dla dzieci pani Ali - od
[...]

A ty nie lubisz się pieprzyc?

Data: 2009-09-24 08:41:33
Autor: VicAbarca
Pani Alicja Tysišc wygra³a!
..<he®sk> пишет:
"pani alicja" 1000 uwielbia sie pieprzyc
 a skutkami obciazac spoleczenstwo.

Wszystko wskazuje na to, ze faktycznie tak jest. Ale mozliwosc wiekszego "zarobku" dal jej fiut, ktory w dupie mial prawo obowiazujace w tym kraju.

--
Vic

Data: 2009-09-23 19:18:35
Autor: matador
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Grzegorz Z. pisze:
> Pani Alicja Tysiąc wygrała!

To znaczy udało jej się zabić płód?
Ale siła !

matador.

Data: 2009-09-23 20:53:01
Autor: raff
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Przede wszystkim nie "pani".

Chciala zabic wlasne dziecko az jej galy wyszly.

R.

Data: 2009-09-24 08:46:36
Autor: Andrzej Adam Filip
Pani Alicja Tysiąc wygrała! [A. Tysiąc v. Gość Niedzielny, instancja pierwsza]
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> pisze:
Czarny dzień dla Czarnej Stonki.

1) A to juĹź jest wyrok prawomocny? [nie]
2) "Chichotem historii" będzie (zapewne) widzieć jak Gość Niedzielny
   będzie bronił wolności słowa w Polsce przed Trybunałem w Sztrasburgu
   po wyczerpaniu drogi odwoławczej przed sądami w Polsce

http://www.dziennikpolski24.pl/Artykul.100+M560d8c31224.0.html
<cytat>
  Redaktor naczelny "Gościa Niedzielnego" ks. Marek Gancarczyk oraz
  Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej w Katowicach mają przeprosić Alicję
  Tysiąc i wypłacić jej 30 tys. zł za naruszenie dĂłbr osobistych - tak
  postanowił wczoraj Sąd Okręgowy w Katowicach. Wyrok nie jest
  prawomocny.
  - Odwołamy się od niego - zapowiada ks. Gancarczyk. - Sąd kaĹźe nam
  przepraszać za coś, czego absolutnie nie zrobiliśmy, bo nie
  porĂłwnywaliśmy pani Tysiąc do zbrodniarzy hitlerowskich. Niemniej waĹźne
  jest to, Ĺźe orzeczenie łamie konstytucyjne wartości: wolności słowa i
  wolności prasy - dodaje nasz rozmĂłwca
  [...]
  W pozwie Alicja Tysiąc zarzucała tygodnikowi katolickiemu, Ĺźe porĂłwnał
  ją do hitlerowskich zbrodniarzy. - Kiedy przeczytałem o tym w pozwie,
  zdumiałem się, poniewaĹź w Ĺźadnym miejscu takiego porĂłwnania nie ma -
  mĂłwi ks. Marek Gancarczyk. - Ale nie przejąłem się tym zbytnio, bo nie
  spodziewałem się, Ĺźe sąd podzieli ten zarzut
</cytat>

Mam nadzieje że sąd aż tak bardzo nie wystawił swojego wyroku na *łatwe*
obalenie jak to sugeruje ks. Gancarczyk. Bo raczej w uzasadnieniu
pisemnym które dopiero powstanie to dopiero będzie pewnie "doprecyzowane".

Koniec wszelkiej rzeczy jest chwalebny.
  -- Przysłowie armeńskie (pl.wikiquote.org)

Pani Alicja Tysiąc wygrała!