Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Data: 2009-09-23 14:30:49
Autor: HaMMeR
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Grzegorz Z. wrote:
Czarny dzień dla Czarnej Stonki.

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Tyle ze tej 'pienieznej' rurwie juz nic nie pomoze, bowiem
przyjdzie czas, gdy bedzie musiala sie zmierzyc prosto w oczy
z wlasnym dzieckiem i odpowiedziec mu na pytanie, dlaczego chciala go zabic,
a gdy jej sie to nie udalo, to czy byl to oplacalny dla niej interes i jak dlugo jeszcze ma zamiar te tragiczne 'lody krecic'...
Probujesz to zrozumiec?

Data: 2009-09-23 14:40:09
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 14:30:49 +0200, HaMMeR napisał(a):

Grzegorz Z. wrote:
Czarny dzień dla Czarnej Stonki.

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Tyle ze tej 'pienieznej' rurwie juz nic nie pomoze

Ciebie też szlag trafia, co?

Data: 2009-09-23 15:16:37
Autor: HaMMeR
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Grzegorz Z. wrote:
Czarny dzień dla Czarnej Stonki.

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Tyle ze tej 'pienieznej' rurwie juz nic nie pomoze

Ciebie też szlag trafia, co?

-- -- -- -- -- -- -- --

Czyzbys chcial zlozyc mi jakies zyczenia??

Data: 2009-09-24 13:26:54
Autor: Antenka
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
On 23 Wrz, 15:16, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:
Grzegorz Z. wrote:

> Ciebie też szlag trafia, co?

Czyzbys chcial zlozyc mi jakies zyczenia??

Dzieciak jak dojdzie do pełnoletności - wtedy ona już będzie zupełnie
ślepa - wywiezie  ją do ciemnego lasu i zostawi na pożarcie wilkom, a
wcześniej napluje jej w twarz. Tak się zakończy bajka "O ślepej Ali,
co się z każdym pier_ _ _i!" :DDD

Antenka

Pani Alicja Tysiąc wygrała!