Pani Alicja Tysiąc wygrała!

Data: 2009-09-23 14:59:15
Autor:
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
On Wed, 23 Sep 2009 11:17:45 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Czarny dzień dla Czarnej Stonki.

 a ty biedaku zaplacisz "pani alicji" ze swojej kieszeni.
 z twoich podatkow pojdzie. i kto wygral ? ;o)))
 dzwon zaraz do jakubowskiej teresy i zapisz sie do jej
 partii. ona tez potrzebuje takich jeleni jak ty.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-09-23 15:06:52
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

Z mojej kieszeni? Nie daję na tacę.

Data: 2009-09-23 15:32:32
Autor: WW
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

Bądż spokojny, łożysz na kk jak każdy Polak czy mu sie to podoba czy nie.
Jednak kara zmniejszy zyski pracowników kk, jeśli ja zapłacą, w co ja nie wierzę.
..
Pozdrawiam
  WW
"Ein Reich, ein Volk, ein EURuro"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni
zacząć się bać. "

Data: 2009-09-23 15:36:22
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

To prawda że łożę, jednak miło mi się robi gdy sobie pomyślę że część z
tego co łożę trafi nie do kieszeni sprzedawcy wosku do polerowania
karoserii a bezpośrednio do kieszeni pani Alicji Tysiąc.

Data: 2009-09-23 16:09:58
Autor: WW
Pani Alicja Tysiąc wygrała!

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

To prawda.
To jak pierwszy, cieplejszy podmuch na policzku pod koniec zimy.
Tuszę, że jeszcze 3-5 lat temu wyrok w RP był by zgoła odmienny.

Data: 2009-09-24 08:38:00
Autor: VicAbarca
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
WW пишет:
To jak pierwszy, cieplejszy podmuch na policzku pod koniec zimy.
Tuszę, że jeszcze 3-5 lat temu wyrok w RP był by zgoła odmienny.

Niepotrzebnie sie cieszysz, to nie wyrok sadu RP. W RP wszystko po staremu...

--
Vic

Data: 2009-09-24 09:19:52
Autor: VicAbarca
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
VicAbarca пишет:
To jak pierwszy, cieplejszy podmuch na policzku pod koniec zimy.
Tuszę, że jeszcze 3-5 lat temu wyrok w RP był by zgoła odmienny.

Niepotrzebnie sie cieszysz, to nie wyrok sadu RP. W RP wszystko po staremu...

Sorry, ja mialem na mysli wyrok Europejskiego Trybunalu Praw Czlowieka nakazujacego RP wyplacenie tej pani 25 tys. Euro zadoscuczynienia.
W sprawie tych 30 tys. zlotych od GNiota - to oczywiscie wyrok polskiego sadu... :)

--
Vic

Data: 2009-09-24 10:30:53
Autor: WW
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
VicAbarca pisze:
VicAbarca пишет:
[...]

Czujesz to ciepełko  ?  :-)

Data: 2009-09-24 23:30:07
Autor: raff
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
WW pisze:
VicAbarca pisze:
VicAbarca пишет:
[...]

Chlopaki, ale moze idzcie gdzies na ubocze ;)

R.

Data: 2009-09-24 23:38:00
Autor: VicAbarca
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
raff пишет:
Chlopaki, ale moze idzcie gdzies na ubocze ;)

Chcesz sie przylaczyc? :)

--
Vic

Data: 2009-09-24 23:41:24
Autor: raff
Pani Alicja Tysiąc wygrała!
VicAbarca pisze:
raff пишет:
Chlopaki, ale moze idzcie gdzies na ubocze ;)

Chcesz sie przylaczyc? :)

"Czujesz to ciepelko ?" Hehehe

R.

Data: 2009-09-23 17:58:20
Autor:
Pani Alicja Tysišc wygrała!

Z mojej kieszeni? Nie daj? na tac?.

 placisz podatki? no...

--

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet był ziemiš niczyjš

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-09-23 18:02:58
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysišc wygra³a!

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

Tak jak napisałem wcześniej - wiedząc że część z tego co poszłoby na
polerowanie księżych "przedłużek" pójdzie na chleb dla dzieci pani Ali - od
razu milej mi się te podatki płacić będzie.

Data: 2009-09-23 18:13:54
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysišc wygra³a!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 18:02:58 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Tak jak napisałem wcześniej - wiedząc że część z tego co poszłoby na
polerowanie księżych "przedłużek" pójdzie na chleb dla dzieci pani Ali - od
razu milej mi się te podatki płacić będzie.

Na chleb, to stale płacisz, zgrzesiu. Teraz dorzucisz na lepszą wódkę,
nową furkę gacha i rozrywki.
Piotr

Data: 2009-09-23 18:37:29
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysišc wygra³a!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 18:13:54 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Nadal będzie to mniej niż koszty samego "kościelnego funduszu
alimentacyjnego"

Data: 2009-09-23 18:45:36
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysišc wygra³a!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 18:37:29 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Nadal będzie to mniej niż koszty samego "kościelnego funduszu
alimentacyjnego"

Nie znam struktury tego, co nazwałeś "kfa".
Ale, drogi zgrzesiu, przecie takich Alicji jest tysiące, Alicji,
Grzesiów, Zoś, Jarosławów... Wałkuństwa, którego jedyną cnotą jest
umiejetność żerowania na budżecie. teraz gupie socjalizdy naucza toto,
jeszcze procesować się. Pspowski wałkun już posiadł tę sztukę, i
oprócz normalnego utrzymania wałkunskiej kasty, bedziemy im jeszcze
płacić ekstrasy, za obrazę wałkunskich uczuć, za złą opiekę, za nie
wypłacenie świadczeń w terminie, za złą opiekę medyczną, itd, itp...
Gratuluję wam hodowli, owarzysze.
Piotr

Data: 2009-09-23 18:49:34
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysišc wygra³a!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 18:45:36 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Nie wiem ilu ich jest, nie liczyłem.

Wiem tylko że religię kiedyś wymyślono, bo komuś zachciało się "żyć
wiecznie" mimo że wszyscy wokół niego umierali. Próbowano różnych sposobów
na "życie wieczne", np. jedzono serca zabitych wrogów.

I pomyśl teraz Piotrze - twoje tutejsze bicie piany jako apologeta sekty
kat. jest wynikiem takich właśnie społecznych i psychologicznych
eksperymentów.

Data: 2009-09-23 18:59:20
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysišc wygra³a!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 18:49:34 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Nie wiem ilu ich jest, nie liczyłem.

Inni policzyli, poszukaj. Wyjdzie duuużo wiecej niż ten twój "kfa",
he, he, tym bardziej, że on głównie w funkcjonuje w lewiźnianych
łbach.

[...]

Wekslarstwo. Co to ma do rzeczy, zgrzesiu?
Piotr

Data: 2009-09-23 19:09:39
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysišc wygra³a!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 18:59:20 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

To jak wiesz że policzyli to nakieruj mnie. Proszę.

Słowo-klucz, prawda?

A może wierzysz że nie jedzono?

Data: 2009-09-23 19:17:37
Autor: Piotr
Pani Alicja Tysišc wygra³a!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 19:09:39 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

To jak wiesz że policzyli to nakieruj mnie. Proszę.

Hm, ja bym na twoim miejscu zaczął od ustalenia budżetu tego "kfa",
później daj znac.
Piotr

Data: 2009-09-24 07:08:26
Autor:
Pani Alicja Tysišc wygrała!
On Wed, 23 Sep 2009 18:02:58 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Tak jak napisa?em wcze?niej - wiedz?c ?e cz??? z tego co posz?oby na
polerowanie ksi??ych "przed?u?ek" pójdzie na chleb dla dzieci pani Ali - od
razu milej mi si? te podatki p?aci? b?dzie.

  rzygac sie czytajac takich niedorobionych jak ty. moze jeszcze
 "pani alicji" 1000 bedziesz nianczyc dzieci ?  narob jej jeszcze kilka. "pani alicja" 1000 uwielbia sie pieprzyc
 a skutkami obciazac spoleczenstwo. wy komuchy, sraczki dostajecie
 z byle powodu. czujecie sie tacy biedni, tacy uciskani.  a wypierdzielac na kube. tam wciaz trwa komuszy raj... ;o)))

Data: 2009-09-24 08:26:00
Autor: Grzegorz Z.
Pani Alicja Tysišc wygra³a!

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Tak jak napisa?em wcze?niej - wiedz?c ?e cz??? z tego co posz?oby na
polerowanie ksi??ych "przed?u?ek" pĂłjdzie na chleb dla dzieci pani Ali - od
[...]

A ty nie lubisz się pieprzyc?

Data: 2009-09-24 08:41:33
Autor: VicAbarca
Pani Alicja Tysišc wygra³a!
..<he®sk> пишет:
"pani alicja" 1000 uwielbia sie pieprzyc
 a skutkami obciazac spoleczenstwo.

Wszystko wskazuje na to, ze faktycznie tak jest. Ale mozliwosc wiekszego "zarobku" dal jej fiut, ktory w dupie mial prawo obowiazujace w tym kraju.

--
Vic

Pani Alicja Tysiąc wygrała!