Data: 2011-12-03 07:42:58 | |
Autor: newsgrp | |
Pani Anna Kozłowska BGŻ OPTIMA | |
Bogdan <wermo@poczta.onet.pl> napisał(a):
Niniejszym informuje Panią że, czy oczekiwałeś, że np. minutę później 2 grudnia 2011 roku (przypominam, to piątek, weekend) o godzinie 23:39 już ktoś do Ciebie zadzowni? może poczekaj przynajmniej do poniedziałku :) w moim przekonaniu to i tak duży wyczyn i "wyższa kultura bankowości", że pani AK odpowiada na posty i w ogóle udziela się na tej grupie w imieniu BGŻOptimy. Nie zauważyłem takiego zaangażowania z innych banków, ale może się mylę. a już poza tematem: jeśli rzeczywiście mają osobny system informatyczny, tak jak to ktoś napisał, to błędy się zdażają i może po prostu trzeba dać im szansę na ich naprawę, zgłaszając rzecz jasna reklamacje? -- |
|
Data: 2011-12-03 09:57:23 | |
Autor: Maseł | |
Pani Anna Kozłowska BGŻ OPTIMA | |
W dniu 2011-12-03 08:42, newsgrp pisze:
[...] w moim przekonaniu to i tak duży wyczyn i "wyższa kultura bankowości", że pani AK odpowiada na posty i w ogóle udziela się na tej grupie w imieniu BGŻOptimy. Nie zauważyłem takiego zaangażowania z innych banków, ale może się mylę. Zeby pozostac w pelni obiektywnym - pamietaj o "komorce" z bzWBK, ktora jest delegowana miedzy innmymi do odpowiadania na tej grupie... Pozdro Maseł |
|
Data: 2011-12-03 09:48:08 | |
Autor: newsgrp | |
Pani Anna Kozłowska BGŻ OPTIMA | |
Maseł <mmasel@poczta.onet.pl> napisał(a):
Zeby pozostac w pelni obiektywnym - pamietaj o "komorce" z bzWBK, ktoraok, czyli idzie ku lepszemu (mam nadzieję). -- |
|
Data: 2011-12-03 17:26:58 | |
Autor: MarcinF | |
Pani Anna Kozłowska BGŻ OPTIMA | |
W dniu 2011-12-03 10:48, newsgrp pisze:
Maseł<mmasel@poczta.onet.pl> napisał(a): Lepszemu dla kogo? Lepiej jesli usenet stanie sie narzedziem komunikacji z klientami dla komercyjnych instytucji ? |
|
Data: 2011-12-03 12:24:10 | |
Autor: witek | |
Pani Anna Kozłowska BGŻ OPTIMA | |
On 12/3/2011 10:26 AM, MarcinF wrote:
W dniu 2011-12-03 10:48, newsgrp pisze: jesli działa to dlaczego nie? tylko, nie wyłącznie a dodatkowo. |
|
Data: 2011-12-03 19:57:26 | |
Autor: notveryoldman | |
Pani Anna KozĹowska BGĹť OPTIMA | |
W dniu 2011-12-03 10:48, newsgrp pisze:
ok, czyli idzie ku lepszemu (mam nadziejÄ). Nigdy tak nie ma, Ĺźeby szĹo ku lepszemu. Na przykĹad ze strony Optimy znikĹ kontaktowy adres e-mail, ten, na ktĂłry Pani AK polecaĹa przesyĹaÄ skargi i wnioski. Do kontaktu pozostaĹ formularz na stronie i telefon. -- notveryoldman |