Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Pani Anna Kozłowska BGŻ OPTIMA

Pani Anna Kozłowska BGŻ OPTIMA

Data: 2011-12-03 07:42:58
Autor: newsgrp
Pani Anna Kozłowska BGŻ OPTIMA
Bogdan <wermo@poczta.onet.pl> napisał(a):
Niniejszym informuje Panią  że,
w dniu 2 grudnia 2011roku  o godzinie 23:38
wysłałem maila z numerem telefonu do mnie.

czy oczekiwałeś, że np. minutę później 2 grudnia 2011 roku (przypominam, to piątek, weekend) o godzinie 23:39 już ktoś do Ciebie zadzowni? może poczekaj przynajmniej do poniedziałku :)

w moim przekonaniu to i tak duży wyczyn i "wyższa kultura bankowości", że pani AK odpowiada na posty i w ogóle udziela się na tej grupie w imieniu BGŻOptimy. Nie zauważyłem takiego zaangażowania z innych banków, ale może się mylę.

a już poza tematem: jeśli rzeczywiście mają osobny system informatyczny, tak jak to ktoś napisał, to błędy się zdażają i może po prostu trzeba dać im szansę na ich naprawę, zgłaszając rzecz jasna reklamacje?

--


Data: 2011-12-03 09:57:23
Autor: Maseł
Pani Anna Kozłowska BGŻ OPTIMA
W dniu 2011-12-03 08:42,  newsgrp pisze:
[...]
w moim przekonaniu to i tak duży wyczyn i "wyższa kultura bankowości", że pani AK odpowiada na posty i w ogóle udziela się na tej grupie w imieniu BGŻOptimy. Nie zauważyłem takiego zaangażowania z innych banków, ale może się mylę.

Zeby pozostac w pelni obiektywnym - pamietaj o "komorce" z bzWBK, ktora
jest delegowana miedzy innmymi do odpowiadania na tej grupie...

Pozdro

Maseł

Data: 2011-12-03 09:48:08
Autor: newsgrp
Pani Anna Kozłowska BGŻ OPTIMA
Maseł <mmasel@poczta.onet.pl> napisał(a):
Zeby pozostac w pelni obiektywnym - pamietaj o "komorce" z bzWBK, ktora
jest delegowana miedzy innmymi do odpowiadania na tej grupie...

ok, czyli idzie ku lepszemu (mam nadzieję).

--


Data: 2011-12-03 17:26:58
Autor: MarcinF
Pani Anna Kozłowska BGŻ OPTIMA
W dniu 2011-12-03 10:48,  newsgrp pisze:
Maseł<mmasel@poczta.onet.pl>  napisał(a):
ok, czyli idzie ku lepszemu (mam nadzieję).

Lepszemu dla kogo? Lepiej jesli usenet stanie sie
narzedziem komunikacji z klientami dla komercyjnych instytucji ?

Data: 2011-12-03 12:24:10
Autor: witek
Pani Anna Kozłowska BGŻ OPTIMA
On 12/3/2011 10:26 AM, MarcinF wrote:
W dniu 2011-12-03 10:48, newsgrp pisze:
Maseł<mmasel@poczta.onet.pl> napisał(a):
ok, czyli idzie ku lepszemu (mam nadzieję).

Lepszemu dla kogo? Lepiej jesli usenet stanie sie
narzedziem komunikacji z klientami dla komercyjnych instytucji ?

jesli działa to dlaczego nie?

tylko, nie wyłącznie a dodatkowo.

Data: 2011-12-03 19:57:26
Autor: notveryoldman
Pani Anna Kozłowska BGŻ OPTIMA
W dniu 2011-12-03 10:48,  newsgrp pisze:

ok, czyli idzie ku lepszemu (mam nadzieję).


Nigdy tak nie ma, żeby szło ku lepszemu. Na przykład ze strony Optimy znikł kontaktowy adres e-mail, ten, na który Pani AK polecała przesyłać skargi i wnioski. Do kontaktu pozostał formularz na stronie i telefon.

--
notveryoldman

Pani Anna Kozłowska BGŻ OPTIMA

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona