Pani Ewa Kochanowska - wdowa po Januszu Kochanowskim RPO - podsumowała kominiarza!

Data: 2010-12-12 14:04:31
Autor: Antenka
Pani Ewa Kochanowska - wdowa po Januszu Kochanowskim RPO - podsumowała kominiarza!
Pani Ewa - dama w każdym calu, osoba o wysokiej kulturze osobistej,
szlachetnych rysach - we wczorajszym wywiadzie telewizyjnym udzielonym
w Polsat - News podsumowała aroganckie, chamskie zachowanie
POlszewickiego płemiera na spotkaniu z rodzinami ofiar katastrofy
smoleńskiej.

Antenka

Data: 2010-12-12 23:14:00
Autor: zinek

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:694b122d-b84c-4a14-a110-41c1da886fa7f21g2000prn.googlegroups.com...
[...]

nie byllo kamer - to se donek pofolgowal - wiadomo.

Data: 2010-12-13 00:21:10
Autor: MH
zinek <unknown@op.pl> napisał(a):

[...]

============

Co się stało ?? Powiedział jej ".. ja panią wykończę.." ?!

MH

Data: 2010-12-13 17:06:44
Autor: cirrus
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ie3otm$f3p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Albo może "małpa w czerwonym"?

--
stevep

Data: 2010-12-13 07:59:13
Autor: Azor jest pedałem
[...]

Chamskie zachowanie to masz tutaj, trans:

"znalazła się pani na mojej liście", "wykończę panią", "jeszcze pani pożałuje".

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-13 08:42:55
Autor: brat_olin
Pani Ewa Kochanowska - wdowa po Januszu Kochanowskim RPO - podsumowała kominiarza!
"Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote

Chamskie zachowanie to masz tutaj, trans: "znalazła się pani na mojej liście", "wykończę panią", "jeszcze pani pożałuje".

To jest klasyczna GWno prawda, p. Warzywny.  I ze Stokrotka w tle.
Prosze nie powielac tego smrodu

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-12-13 08:45:30
Autor: Azor jest pedałem

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ie4ipt$c31$1news.onet.pl...
[...]

Jasne, i za tą nieprawdę Kaczyński przepraszał Monikę Olejnik.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-13 09:35:23
Autor: cyc

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ie4iut$jv3$1inews.gazeta.pl...

[...]

Przeciez za rozmowce masz pisowca !. Nie wymagaj od niego rzetelnosci , prawdy i ucziwosci !.
Wszystko to zaklamane , falszywe i wredne .

cyc

Data: 2010-12-13 09:00:56
Autor: MH
[...]

zakłamanie , a jaki zwykła głupota..

MH --

Data: 2010-12-13 10:11:00
Autor: cyc

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ie4nc8$5rv$1inews.gazeta.pl...

[...]

Zazwyczaj  obydwa te elementy ida w parze !.

cyc

Data: 2010-12-13 13:28:24
Autor: Azor jest pedałem
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ie4nva$esg$1news.onet.pl...

[...]

Otóż to! Dodałbym jeszcze prostackie zacietrzewienie.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-13 21:04:32
Autor:
Pani Ewa Kochanowska - wdowa po Januszu Kochanowskim RPO - podsumowała kominiarza!
On Sun, 12 Dec 2010 14:04:31 -0800 (PST), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

Pani Ewa - dama w każdym calu, osoba o wysokiej kulturze osobistej,
szlachetnych rysach

 szlachetnych jak prezes PiS rysach ? ;o))))

- we wczorajszym wywiadzie telewizyjnym udzielonym
w Polsat - News podsumowała aroganckie, chamskie zachowanie
POlszewickiego płemiera na spotkaniu z rodzinami ofiar katastrofy
smoleńskiej.

 nie rodzin tylko 3 nawiedzonych, wykorzystywanych przez  prezesa PiS kobiet. sugerowanie premierowi, ze po zadaniu
 pytania grozi jej z jego strony smierc jest objawem  obledu umyslowego.

Data: 2010-12-14 00:39:24
Autor: Antenka

<sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

 prezesa PiS kobiet. sugerowanie premierowi, ze po zadaniu
 pytania grozi jej z jego strony smierc jest objawem

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Nie pierdol głupot POlszewicki piesku! Trzeba było słuchać wywiadu w
Polsat News. To że wasz formacja tj. POlszewia zasadza się na
fundamencie kłamstwa i co gębę otworzy to łże, dostrzeże nawet
przeciętnie inteligentny 5-latek.

A teraz  możesz sobie poszczekać. Daj głos zarobaczony kundlu!

Antenka

Data: 2010-12-14 12:33:22
Autor: Azor jest pedałem
Pani Ewa Kochanowska - wdowa po Januszu Kochanowskim RPO - podsumowała kominiarza!

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

[...]

"Nasz formacja"? Trans, gdzieś ty się nie mył obcokrajowcu?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-14 06:59:38
Autor: Antenka
Pani Ewa Kochanowska - wdowa po Januszu Kochanowskim RPO - podsumowała kominiarza!
On 14 Gru, 12:33, Azor jest pedałem <Bro my RP przed

Trans<

Za takie odzywki kiedyś dostaniesz tak po tej lewiźnianej,
POlszewickiej  mordzie, że cię nie pozna sam naczelny Aaron Szechter.

Antenka

A teraz wypierdalaj kupo śmierdzącego GóWna! No już!

Data: 2010-12-14 16:52:48
Autor: Azor jest pedałem
[...]

No nie mówiłem, że trans. Normalna dziewczyna czegoś takiego by nie napisała.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-14 09:22:49
Autor: Antenka
Pani Ewa Kochanowska - wdowa po Januszu Kochanowskim RPO - podsumowała kominiarza!
On 14 Gru, 16:52, Azor jest pedałem <Bro my RP przed pisem@...pl>
wrote:
U ytkownik "Ka tenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa

Za takie odzywki kiedy dostaniesz tak po tej lewi nianej,
POlszewickiej  mordzie, e ci nie pozna sam naczelny Aaron Szechter.

Antenka

A teraz wypierdalaj kupo mierdz cego G Wna! No ju !

No nie m wi em, e trans. Normalna dziewczyna czego takiego by nie
napisa a.

Przemys aw Warzywny

--

"Donald Tusk po trwaj cej przez ca e pi lat twardej walce politycznej
rzuci na kolana najgro niejszego konkurenta, Jaros awa Kaczy skiego.

Oddajcie każdemu, co mu się należy. Ty na nic innego nie zasługujesz
kapuściany, zakłamany, sprzedajny gnojku.
Jesteś nikim. A teraz spadaj panie nikt!

Antenka

Data: 2010-12-14 17:18:55
Autor: >heÂŽsk>
Pani Ewa Kochanowska - wdowa po Januszu Kochanowskim RPO - podsumowała kominiarza!
On Tue, 14 Dec 2010 12:33:22 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

[...]

 Mam tego transa w kf wiec moze sobie ujadac.

Data: 2010-12-14 09:28:11
Autor: Antenka
Pani Ewa Kochanowska - wdowa po Januszu Kochanowskim RPO - podsumowała kominiarza!
On 14 Gru, 17:18, ">he(R)sk>" <samebigbred...@interia.pl>

 Mam tego transa w kf wiec moze sobie ujadac.<

A ja ciebie w klozecie.To najodpowiedniejsze miejsce dla takiej tępej
kapuchy jak ty.

Antenka

P.s. Właśnie spuściłam wodę. Paszoł won!

Pani Ewa Kochanowska - wdowa po Januszu Kochanowskim RPO - podsumowała kominiarza!