Pani Jadzia w TVN24

Data: 2012-11-02 19:49:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Pani Jadzia w TVN24
Słynna pani profesor Jadzia stwierdziła, że są nowe dowody potwierdzające zamach w Smoleńsku i ona dlatego w ten zamach wierzy. Zapytana: jakie to dowody, odparła rozbrajająco: nie wiem, ja się na tym nie znam.
ChylÄ™ czapkÄ™ przed "profesjonalizmem" pani profesor.

oczarowany

Data: 2012-11-02 20:04:27
Autor: Marek Czaplicki
Pani Jadzia w TVN24
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu pi±tek 02 listopad 2012 19:49:

Słynna pani profesor Jadzia stwierdziła, że s± nowe dowody potwierdzaj±ce
zamach w Smoleńsku i ona dlatego w ten zamach wierzy. Zapytana: jakie to
dowody, odparła rozbrajaj±co: nie wiem, ja się na tym nie znam.
Chylę czapkę przed "profesjonalizmem" pani profesor.

oczarowany

Cóż to by było z wiar±, gdyby domagała się dowodów? Wierzy przecież.

Data: 2012-11-02 13:59:20
Autor: Marek
Pani Jadzia w TVN24
On Nov 2, 8:04 pm, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu pi tek 02 listopad 2012
19:49:

> S ynna pani profesor Jadzia stwierdzi a, e s nowe dowody potwierdzaj ce
> zamach w Smole sku i ona dlatego w ten zamach wierzy. Zapytana: jakie to
> dowody, odpar a rozbrajaj co: nie wiem, ja si na tym nie znam.
> Chyl czapk przed "profesjonalizmem" pani profesor.

> oczarowany

C to by by o z wiar , gdyby domaga a si dowod w? Wierzy przecie .

Wiara polega na intuicji..
....a intuicja....ma juz swoje podloze....

Data: 2012-11-02 22:14:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Pani Jadzia w TVN24

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:34decf93-6634-4a97-a0fc-a9b706111734s14g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

C to by by o z wiar , gdyby domaga a si dowod w? Wierzy przecie .

Wiara polega na intuicji..
....a intuicja....ma juz swoje podloze....
=======================================

Wydaje mi sie, ze wy czegos nie rozumiecie. Wiara, intuicja to dobre dla nas, kibiców, zwyklych zjadaczy chleba.
Pani Jadzia Staniszkis jest socjologiem, profesorem zwyczajnym i zostala zaproszona do programu nie po to by popisywala sie wiara, intuicja itp.
Zaproszono ja do programu, by z pozycji doswiadczonego psychologa, medrca szkielkiem i okiem opisala to, co ostatnio zaszlo w zyciu politycznym.
I tu, moim zdaniem, polegla sromotnie. Sympatia do PiS i Kaczynskiego (bardzo widoczna) przewazyla nad rozsadkiem i zimna ocena.

rozczarowany, a jednoczesnie oczarowany infantylnoscia pani Jadzi

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-11-02 14:26:30
Autor: Marek
Pani Jadzia w TVN24
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:34decf93-6634-4a97-a0fc-a9b706111734s14g2000vba.googlegroups.com...

======================================>
[...]

Te wiare i intuicje podziela juz prawie polowa wyborcow...
Wierze, ze jestes rozczarowany...
Szkielko i oko bedzie w zastosowaniu, jak Pan Antoni sie za was
zabierze...

Data: 2012-11-02 22:42:58
Autor: Marek Czaplicki
Pani Jadzia w TVN24
Marek pisze na pl.soc.polityka  w dniu pi±tek 02 listopad 2012 22:26:

Te wiare i intuicje podziela juz prawie polowa wyborcow...
Wierze, ze jestes rozczarowany...
Szkielko i oko bedzie w zastosowaniu, jak Pan Antoni sie za was
zabierze...

Nie s±dzę. W badaniach opinii brakuje cały czas zasadniczego pytania. Czy s±dzi Pani/Pan że słusznym jest zawracanie głowy katastrof±, przez polityków?

Data: 2012-11-02 14:45:54
Autor: Marek
Pani Jadzia w TVN24
On Nov 2, 10:42 pm, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Wierze, ze jestes rozczarowany...
> Szkielko i oko bedzie w zastosowaniu, jak Pan Antoni sie za was

Nie s dz . W badaniach opinii brakuje ca y czas zasadniczego pytania. Czy
s dzi Pani/Pan e s usznym jest zawracanie g owy katastrof , przez
polityk w?

Jak na razie, slupki przekonanych , co do zamachu - rosna !!!

Data: 2012-11-02 22:57:16
Autor: Lorn
Pani Jadzia w TVN24
W dniu 2012-11-02 22:45, Marek pisze:
[...]

Coś ci się synek pogibało...Słupki rosną do powołania międzynarodowej komisji. Wiesz dlaczego? Nawet ja się ku temu przychylam. Niech to zostanie zbadane przez amerykańców, francuzów i innych gryzoni byleby wasze pis`owkie mordy zamknąć. Bo niby co będziecie głosić wszem i wobec, gdy raporty w tej czy innej kwestii będą sobie równe? Jaro i maciorka wyjdzie na jeszcze bardziej pogiętego niż są... :>

Data: 2012-11-03 00:55:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Pani Jadzia w TVN24

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k71fk0$618$1dont-email.me...
[...]

To jest bezcelowe. Międzynarodowa komisja dojdzie do jeszcze bardziej niewygodnych wniosków, obciążających tylko pilotów o spowodowanie katastrofy, ponieważ będzie całkowicie bezstronna.
I wtedy Kaczyński z Macierewiczem i ferajną ogłoszą, że komisja jest w błędzie, bo oni mają inne ekspertyzy, wykonane przez najlepszych na świecie ekspertów, a w ogóle to nikt im nie wmówi, że białe jest białe, a czarne jest czarne. Że to był zamach, dokonał tego Tusk z Putinem!

Data: 2012-11-03 01:17:59
Autor: Lorn
Pani Jadzia w TVN24

[...]

komisji. Wiesz dlaczego? Nawet ja siÄ™ ku temu przychylam. Niech to
[...]

niewygodnych wnioskĂłw, obciÄ…ĹĽajÄ…cych tylko pilotĂłw o spowodowanie
[...]

.... i o to chodzi... Skoro bezstronna, to odbierze głos PiS`owcom. Chcieli to mają, a może mieć będą... Domagali się tego od samej katastrofy. Jeśli ogłoszą wynik międzynarodowej komisja jako kolejny bzdet, to będzie jednie świadczyć o ich bezdyskusyjnej chorobie psychicznej :> Zbiorowej :>

Data: 2012-11-03 01:26:23
Autor: Marek Czaplicki
Pani Jadzia w TVN24
Lorn pisze na pl.soc.polityka  w dniu sobota 03 listopad 2012 01:17:

... i o to chodzi... Skoro bezstronna, to odbierze głos PiS`owcom.
Chcieli to maj±, a może mieć będ±... Domagali się tego od samej
katastrofy. Je¶li ogłosz± wynik międzynarodowej komisja jako kolejny
bzdet, to będzie jednie ¶wiadczyć o ich bezdyskusyjnej chorobie
psychicznej :> Zbiorowej :>

Przecież chodzi o to, że wtedy to swoimi pokrzykiwaniami wystawi± nam wszystkim, Tobie, mnie i innym laurkę przed całym ¶wiatem, nieuleczalnych paranoików. I na nic nie zdadz± się tłumaczenia, że to przecież PiSiaki. Kto by tam na ¶wiecie bawił się w rozróżnienia?

Data: 2012-11-03 01:31:57
Autor: Lorn
Pani Jadzia w TVN24
[...]

Przecież oni już swoimi pokrzykiwaniami wystawiaj± nam laurkę. Domagali się międzypaństwowej komisji zaraz po katastrofie, domagaj± się teraz. Czemu nie. Jestem pewien, że raport i tej komisji podważ±... Tu już nie da rady sztuczna mgła, czy sterowana brzoza :>

Data: 2012-11-03 01:56:40
Autor: Marek Czaplicki
Pani Jadzia w TVN24
Lorn pisze na pl.soc.polityka  w dniu sobota 03 listopad 2012 01:31:

[...]

Cała heca, że nic nie "podważaj±". Podważaj± tylko w swej retoryce. A to dwie różne sprawy. Zarzucić komu¶ kłamstwo. Można zawsze. Gorzej udowodnić czyje¶ kłamstwo. PiS przebywa na tych sferach ludzkiego my¶lenia kiedy każe udowodnić, że czego¶ nie było. Kombinuj± co by to mogło rozwalić samolot i każ± komu¶ udowadniać, że się myl±. Tak nie działa logika. Gdy rozum ¶pi, budz± się demony.

Data: 2012-11-03 14:45:24
Autor: Marek
Pani Jadzia w TVN24
On Nov 2, 10:57 pm, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> Jak na razie, slupki przekonanych , co do zamachu - rosna !!!

Co¶ ci się synek pogibało...

Jak szukasz synka, to musisz przestac sie onanizowac .

Słupki rosn± do powołania międzynarodowej
komisji.

Dwa lata temu 25 % ludzi wierzylo w zamach - obecnie : 36%

 Wiesz dlaczego? Nawet ja się ku temu przychylam. Niech to
zostanie zbadane przez amerykańców, francuzów i innych gryzoni byleby
wasze pis`owkie mordy zamkn±ć. Bo niby co będziecie głosić wszem i
wobec, gdy raporty w tej czy innej kwestii będ± sobie równe? Jaro i
maciorka wyjdzie na jeszcze bardziej pogiętego niż s±... :>

Data: 2012-11-03 22:54:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Pani Jadzia w TVN24

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:9527be79-57db-40a7-a58d-e5be7a877126m13g2000vbd.googlegroups.com...
> [...]

wobec, gdy raporty w tej czy innej kwestii będ± sobie równe? Jaro i
maciorka wyjdzie na jeszcze bardziej pogiętego niż s±... :>

Potwierdza się powiedzenie pewnego Niemca: "kłamstwo powtórzone 1000 razy staje się prawd±".

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-11-02 23:17:52
Autor: Marek Czaplicki
Pani Jadzia w TVN24
Marek pisze na pl.soc.polityka  w dniu pi±tek 02 listopad 2012 22:45:

> [...]

polityk w?

Jak na razie, slupki przekonanych , co do zamachu - rosna !!!

Bo duża czę¶ć ma już dosyć "wałowania" tematu i odpowiada: "ja bym wszystkich polityków wsadził do rakiety i na Księżyc". :)

Data: 2012-11-03 11:51:53
Autor: Chiron
Pani Jadzia w TVN24
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k715ft$7ap$1node2.news.atman.pl...
[...]

Słyszałe¶ CAŁˇ wypowiedĽ- czy potrafisz się tylko odnie¶ć do wyrwanej z kontekstu czę¶ci?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-03 12:38:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Pani Jadzia w TVN24

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:k72t09$cau$1node1.news.atman.pl...
[...]

Słyszałem cał± wypowiedĽ i doszedłem do wniosku, że tak bezdennie głupich wypowiedzi spływaj±cych z czerwonych usteczek, pani profesor (tytuł naukowy) słyszę po raz drugi.
Pierwszy raz podobne bzdury, wprawdzie dotycz±ce życia ludzi razem z dinozaurami, usłyszałem z ust profesora Giertycha (ojca adwokata, byłego ponoć polityka, zwanego "koński łeb").

rozbawiony rzekom± wiedz± utytułowanych profesorów

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-11-03 13:21:17
Autor: Chiron
Pani Jadzia w TVN24
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50950204$0$1310$65785112news.neostrada.pl...

[...]

I w ten sposób nie podałe¶ ŻADNYCH konkretów dotycz±cych prof. Staniszkis, a jedynie dopi±łe¶ do tego kogo¶ innego (prof. Giertycha). To się nazywa erystyka i tak się robi propagandę, któr± póĽniej sra się bezpo¶rednio do czerpów różnym takim Bogusiom

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-03 13:35:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Pani Jadzia w TVN24

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:k7327t$hle$1node1.news.atman.pl...
[...]

Profesor zwyczajny Jadwiga Staniszkis: http://tiny.pl/hkwbq
Profesor zwyczajny Maciej Giertych: http://tiny.pl/hkwbx

Ustosunkuj się do tych informacji!
Odstosunkuj się ode mnie. Z tob± nie chcę mieć żadnych przygód seksualnych.

zgorszony i rozbawiony

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-11-02 22:44:20
Autor: Lorn
Pani Jadzia w TVN24
[...]

Pani Jadzia zawsze dobrze życzy prezesowi, ale ma też coś z wróżki niemocy... Im więcej mu/im w domyśle Pis`owi słodzi tym bardziej im szkodzi. :>

Pani Jadzia w TVN24