Pani Jadzia w TVN24

Data: 2012-11-02 22:44:20
Autor: Lorn
Pani Jadzia w TVN24
Słynna pani profesor Jadzia stwierdziła, że są nowe dowody
potwierdzające zamach w Smoleńsku i ona dlatego w ten zamach wierzy.
Zapytana: jakie to dowody, odparła rozbrajająco: nie wiem, ja się na tym
nie znam.
ChylÄ™ czapkÄ™ przed "profesjonalizmem" pani profesor.

oczarowany

Pani Jadzia zawsze dobrze życzy prezesowi, ale ma też coś z wróżki niemocy... Im więcej mu/im w domyśle Pis`owi słodzi tym bardziej im szkodzi. :>

Pani Jadzia w TVN24