Pani Kluzik Rostkowska ma moje poparcie !!.

Data: 2010-10-30 18:49:48
Autor: cyc
Pani Kluzik Rostkowska ma moje poparcie !!.
Pomysli ktos , co z tego ? komu tam zalezy na glosie cyca ? .
Nopowiem wam , ze to nie tak . Cyc to nie tylko on sam , to jego rodzina , znajomi , ktrym moze "pomoc" wybrac wladciwa droge , to liczne drogi nie bezposredniego wsparcia . Zapyta ktos , czy ten cyc zwariowal ? .
Bie ! cyc nie zwariowal , cyc ma nadzieje, ze wraz z odejsciem Kaczynskiego , Ziobry i prau innych oblakancow z PiS -u , partia ta stanie sie normalna partia , ktora w cuglach wybra kazde wybory !.
Dzisiaj nie program ten partii stoi na przeszkodzie w osiagnieciu sukcesu , stoi kilku , no moze kilkunastu l;udzi , dla ktorych programem to martyrologia , msciwosc , nienawisc , poddanczosc wobec kleru  i ....spiskowe teorie . Reszta to dzla kaczej partii , mniej wazne elementy . Kaczynski zwariowal a jego poddani z przyzwyczajenia mu przyklaskuja .Wraz z nim i odejsciem innego szalenca , skonczy sie era panowania oblakancow i zacznie normalnosc .
Nie jestem zwolennikiem PO , jak wielu sadzi , raczej blizej mi do liberalnej lewicy . Wiele razy juz pisalem , ze jestem centrolewicowcem z przekonania i normalny PiS bedzie mi znacznie blizszy niz dzisiejszy klub szalencow o tej samej nazwie .

cyc

Data: 2010-10-30 18:57:01
Autor: u2
W dniu 2010-10-30 18:49, cyc pisze:
[...]

Widać, żeś z t.zw. żydokomuny.

Data: 2010-10-30 19:03:10
Autor: Marek Czaplicki
cyc wrote:
[...]
nie normalnośc i przewidywalnośc tworzy popularność wśród niekó?rych ludzi i
szerzej, wyborców tej partii lecz właśnie: mściwość, nienawiść itd... można przewidzieć, że z chwilą odejścia z partii ludzi, którzy za to
odpowiadają, partia straci natychmiast na znaczeniu u potencjalnych
wyborców. już dzisiaj można zaobserwować przy badaniach opinii
systematyczny spadek notowań. partii więc PiS pozostaje najbardziej
betonowy elektorat. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-30 19:14:16
Autor: u2
cyc wrote:
[...]

To typowe dla merdiów, że najpierw starają się zlekceważyć przeciwników,
a następnie jeśli ich rola rośnie to starają się ośmieszyć, jeśli to
daje rezultatów to pomawia się o wariatkowo.

Końcowy etap to fizyczna eksterminacja, która ma obecnie miejsce.

Data: 2010-10-30 19:19:25
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:
[...]

a kto jest przeciwnikiem mediów? politycy? przecież oni mają, każda opcja
możliwość wypowiedzenia się swobodnego teraz, np w internecie. każda partia
ma swoją stronę. i co media eliminują fizycznie?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-30 19:29:32
Autor: u2
u2 wrote:
[...]

Naiwnyś, mass-merdia są sterowane przez specsłużby, niekoniecznie
polskie, które eliminują swoich przeciwników m.in. metodami wymienionymi
przeze mnie wcześniej.

Internet może jest nieco bardziej wolny niż mass-merdia, ale i zasięg
oddziaływania jest nieporównanie mniejszy.

Data: 2010-10-30 19:45:32
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:
[...]

zasięg oddziaływania internetu cały czas się jednak zwiększa przez
podłączanie się do sieci coraz większej liczby Polaków.
"spec-służby" nawet gdyby chciały to nie potrafią sterowac wolnymi mediami,
bo takie są w Polsce. jezeli coś nie ukaże się w jednej stacji
telewizyjnej, to ukaże się w drugiej. poza tym nie wierzę we "wszechmoc"
jakichś "spec-służb", o których wszyscy mówią, a ktorych nikt nie widział.
z prozaicznych przyczyn. nieopłacalności. w czasach centralnie sterowanej
gospodarki, służby stojące na straży jedynie słusznego ustroju zżerały tak
wiele zasobów i ludzkiej energi, że pod nimi system się zawalił. to tak
jakbyś miał za zadanie utrzymać porządek w jakieś grupie ludzi. musisz
znaleźć takich, którzy będą nadzorcami. po znalezieniu ich musisz
utrzymywać całą strukturę nadzoru, opłacać nadzorców itd... cały czas
czerpiąc dochody z w posłuszeństwie utrzymywanych ludzi. nie ma rady.
nadbudowa stanie się tak duża, że system pod jej ciężarem zawali się. :-)
od tamtej pory nie istnieją jakieś wydumane "spec-służby".
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-30 19:49:45
Autor: u2
Pani Kluzik Rostkowska ma moje poparcie !!.
zasięg oddziaływania internetu cały czas się jednak zwiększa przez
podłączanie się do sieci coraz większej liczby Polaków.

Penetracja internetu w Polsce jest jedną z najniższych w Europie.

Co innego aktywność polskich internautów.

[...]

Taka jest już niewdzięczna rola specsłużb, że są niewidoczne.

Naiwnyś jak dziecię we mgle.

Data: 2010-10-30 19:56:40
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:
[...]

no to udowodnij, że "spec-służby" nie wymagają utrzymania w postaci
finansowania, ale robią dla idei. :-) można oczywiście mówić, że w Polsce
żyją ludzie, którzy pracowali w spec-służbach komunistycznego ustroju. ale,
że mają zasadniczy wpływ na społeczeństwo obecnie? w Polsce żyją politycy,
których jedyną racją istnienia jest poszukiwanie i udowadnianie istnienia
jakichś: "układów", "szarych sieci" itd... i co tylko dlatego, że tako
rzecze jakiś tam polityk, mamy wierzyć we wszystko?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-30 20:07:14
Autor: u2
[...]

Nikt nie robi dla idei, a zwłaszcza specłsużby.

Zauważ jak się rozpanoszyli za Jeruzela i Kiszczaka. Do dzisiaj odbija
się to czkawką. Skorumpowani, uwikłani w rozliczne zbrodnie. Władzy raz
zdobytej nie oddadzą nigdy po dobroci.

Data: 2010-10-30 20:11:38
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:
Zauważ jak się rozpanoszyli za Jeruzela i Kiszczaka. Do dzisiaj odbija
się to czkawką. Skorumpowani, uwikłani w rozliczne zbrodnie. Władzy raz
zdobytej nie oddadzą nigdy po dobroci.
od tamtej pory jednak trochę zmienił się system. :-) władza już nie jest w
rękach "służb" lecz w rękach Narodu i jeśli w Polsce ma być dobrze to tam
pozostanie. ja wiem, trochę ciężko uwierzyć w to, że "wszechwładne spec-służby"
przestały pełnić rolę "bijącego serca partii", ale to prawda. wystarczy
poczytać Konstytucję.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-30 20:23:23
Autor: u2
u2 wrote:
[...]

Specyficzny ten "naród", rodem ze spalonych WSI :)

ja wiem, trochę ciężko uwierzyć w to, że "wszechwładne spec-służby"
przestały pełnić rolę "bijącego serca partii", ale to prawda. wystarczy
poczytać Konstytucję.

Niedawno niejaki Janusz P. powiesił na krzyżu konstytucję. Widać po tym
jaki stosunek mają do tego aktu politycy.

Data: 2010-10-30 20:30:20
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:

u2 wrote:
[...]

Art. 4. Konstytucji
Władza zwierzchnia w Rzeczypospolitej Polskiej należy do Narodu.
Naród sprawuje władzę przez swoich przedstawicieli lub bezpośrednio.
[...]

to, że politycy są nierozgarnięci nie stanowi tego, żeby takim być. pan
Janusz Palikot może robić co chce, to wolny kraj. pozostawmy działanai tego
pana ocenie wyborców. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-30 20:41:05
Autor: u2
[...]

Tak było i za PRL-u. Nie odrobiłeś lekcji.

[...]

Widzisz, Janusz P. to immanentna postać z peło. Wielu nadal płacze po
nim w tej partyjce. Ale poświęcili go w imię sondaży.

Data: 2010-10-30 20:50:39
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:

[...]

w prylu brakowało tylko jednego zapisu w Konstytucji, dzięki brakowi owego
Konstytucja była tylko wymówką dla zachodniego świata o tym jaka to u nas
panuje demokracja. zapis te dwa małe zdanka
                                   Art. 8.
1. Konstytucja jest najwyższym prawem Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Przepisy Konstytucji stosuje się bezpośrednio, chyba że Konstytucja
stanowi inaczej.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-30 20:52:58
Autor: u2
[...]

Tak czy siak nie odrobiłeś lekcji, a teraz próbujesz nadrabiać. Tyle, że
już za późno. Zła wyrządzonego przez specsłużby rodem ze spalonych WSI
nie nadrobisz.

Data: 2010-10-30 20:58:46
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:

[...]

ja nie nadrabiam. to Ty starasz się cały czas udowodnić jaki wpływ na
Polaków mają jakieś wydumane "spec-służby". milcząco przyjęliśmy, że one
istnieją. więc teraz postaraj się udowodnić, że istnieją i działają nadal
wg najlepszych prylowskich wzorów. ja nie musze udowadniać, że Konstytucja
istnieje. prezydent swojego czasu ją rozsyłał i jest w domach setek tysięcy
rodaków. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-30 21:05:05
Autor: u2
> [...]
istnieje. prezydent swojego czasu ją rozsyłał i jest w domach setek tysięcy

Konstytucja jest tylko aktem prawnym, a za jej przestrzeganie
odpowiadają jej obywatele.

Jeśli pewna grupa, n.p. specsłużby rodem ze spalonych WSI, dopuszcza się
do destabilizacji sceny politycznej za pomocą socjotechnik wiodących
wprost do zabójstw to Konstytucja nie działa, bo nie ma przyzwolenia na
popełnianie zbrodni w imię Konstytucji.

Data: 2010-10-30 21:06:32
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:
[...]
dowody, że grupa istnieje i to nie tylko w głowach "polityków". :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-30 21:08:00
Autor: u2
u2 wrote:
[...]

A skocz sobie do wody dla ochłody. :)

Data: 2010-10-30 21:10:47
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:

u2 wrote:
[...]

argument skuteczny tylko latem. wtedy zażywam kapieli w morzu. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-30 21:11:55
Autor: u2
u2 wrote:

u2 wrote:
[...]

Morze jest szerokie i głębokie.

Data: 2010-10-30 21:22:46
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:

u2 wrote:

u2 wrote:
[...]

tak trudno przytoczyć jakiekolwiek dowody? przecież w sytuacji gdy o
przemożnym wpływie mówią wszyscy: politycy, niektórzy ludzie mediów,
naukowcy. dowodów powinna być masa. a może z argumentami na istnienie w
dalszym ciągu nieformalnych teraz grup ludzi, rodem ze "spec-służb" PRL-u,
jest tak jak z każdym "dowodem" odwołującym się do uczuć, a nie do
logiki? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-30 21:27:23
Autor: u2
[...]

Czyli masz dowody. Skoro trzy osoby mówią żeś pijany, a ty uważasz że
jesteś trzeźwy to jednak powinieneś iść wytrzeźwieć.

Data: 2010-10-30 21:39:05
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:
Czyli masz dowody. Skoro trzy osoby mówią żeś pijany, a ty uważasz że
jesteś trzeźwy to jednak powinieneś iść wytrzeźwieć.
ale z dowodem na istnienie w kimś jakiegoś stanu, w tym wypadku "po
spożyciu" ma się tak, że skuteczny jest tylko gdy zostanie poparty
badaniami lekarskimi, badaniem krwi na zawartośc alkoholu. odnosił się
wtedy będzie nie do uczuć ale do logiki (tyle a tyle alkoholu). stan
odużenia alkoholowego może zaś być podobny do stanu wystepującego w różnych
chorobach i objawów zmęczenia. dlatego ostatnio jeden z polityków PSL,
przyłapany  w stanie wskazującym na spożycie, nie zgodził się na udzielenie
mu pomocy przez indagującego dziennikarza i został szybko zabrany do domu
przez kolegów partyjnych. nie nastąpiło więc obiektywne badanie lekarskie,
ktore można by uznać za dowód. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-30 22:01:02
Autor: u2
[...]

Wiesz, może to by było śmieszne, gdyby nie tysiące kierowców na polskich
drogach śmiejących się z polskiego prawa. Nie wspominam o wiecznie
naćpanych kierowcach tir-ów siejących postrach na naszych nierównych
drogach.

Data: 2010-10-30 22:07:52
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:

[...]

mówimy od dowodach. policja nie łapie kierowców na podstawie domniemań, ale
na podstawie ściśle określonych prawem dowodów. stan w jakim znajduje się
np. kierowca da się obiektywnie określić przez lekarza po wykonaniu badań.
dlatego też niektórzy tylko przypuszczają, że stan w jakim znajduje się ten
czy ów polityk jest stanem wywołanym przez jakieś dolegliwości natury
psychicznej. ale dopóki nie zostaną wykonane badania przez lekarza
specjalistę pozostanie to tylko w sferze domniemań.
wracając do dowodów na istnienie nieformalnych grup interesów, wywierających
wpływ na państwo i polityków. co z nimi? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-30 22:48:31
Autor: u2
> [...]
psychicznej. ale dopóki nie zostaną wykonane badania przez lekarza
specjalistę pozostanie to tylko w sferze domniemań.

Wiesz, patrząc na ten wybrakowany sprzęt, którym posługuje się polska
policja to zastanawiam się jakim cudem jeszcze to się ciągnie. Pewnie o
takie cuda Tuskowi chodziło na początku kadencji.

W hameryce policja może testować trzeźwość lub zdolność do kierowania
kierowcy na podstawie prostych testów. U nas panuje totalna bezkarność
od posłów do zwykłych obywateli.

wracając do dowodów na istnienie nieformalnych grup interesów, wywierających
wpływ na państwo i polityków. co z nimi?

Mają się dobrze i piją szampana za zdrowie Bronka.

Data: 2010-10-30 22:55:34
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:
Mają się dobrze i piją szampana za zdrowie Bronka.
znasz ich, rozmawiałeś z nimi, mówili coś?
--   2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-31 08:22:42
Autor: u2
u2 wrote:
Mają się dobrze i piją szampana za zdrowie Bronka.
znasz ich, rozmawiałeś z nimi, mówili coś?

Znam was kilku z psp. Robicie kampanię nienawiści nie gorzej niż w
mass-merdiach.

Data: 2010-10-31 12:53:34
Autor: Krzysiek
Pani Kluzik Rostkowska ma moje poparcie !!.
Hallo,

"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:iaho7r$pdh$1inews.gazeta.pl...
u2 wrote:

u2 wrote:
[...]

w swietle zacytowanego przez Pana artykulu Konstytucji nie ma zadnego powodu, aby
dzialania Narodu ograniczaly sie do roli wyborcow. W kazdej chwili Narod moze podjac
wiazace rozstrzygniecia niezaleznie od tego, czy dotycza one ustawodawstwa, egzekutywy
czy sadow.
Tyle mowi Konstytucja.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-10-30 19:14:48
Autor: Jarek nie obronił kżyża

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:iahibj$ljk$1news.onet.pl...
[...]

Muszę Ci powiedziec Cycu, że przecieram oczy ze zdumienia. Nic mi się tutaj kupy nie trzyma, więc wyjaśnij chociaż co to takiego "normalny PiS"? Dlaczego sytuujesz tę bandę (nawet jak będzie "normalna"), na centrolewicy? Kogo widzisz w ich elektoracie, itp.

Przemysław Warzywny

--

"Trudno dopuścić do sytuacji, gdy po nieudolnych rządach Prawa i Sprawiedliwości, które doprowadziły do gigantycznego zadłużenia Polski, próbujemy teraz sięgać po dodatkowe pieniądze dla budżetu do kieszeni podatników - tak przeciwko podwyżce VAT protestował w piątek w Sejmie Henryk Kowalczyk, poseł... PiS "

Data: 2010-10-31 00:27:35
Autor: MH
> [...]

Muszę Ci powiedziec Cycu, że przecieram oczy ze zdumienia. Nic mi się tutaj kupy nie trzyma, więc wyjaśnij chociaż co to takiego "normalny PiS"? Dlaczego sytuujesz tę bandę (nawet jak będzie "normalna"), na centrolewicy? Kogo widzisz w ich elektoracie, itp.

=========

To teraz ja jeszcze pozwolę sobie na polemikę. W pełni zgadzam się z Cycem , w
zasadzie Jego post jest kalką tego , co bodajże napisałem jakieś 2-3 miesiące
temu. Zadajesz pytanie "cóż to takiego normalny PiS?". W zasadzie można
powiedzieć , że firma jak firma..  Jaki Pan , taki kram...  Wariat skupił wokół
siebie na wierchuszce , wiadomo ... też wariatów. Ot choćby cytowany przez
Ciebie : Ziobro , Kurski , ś.p. Gosiewski , itede.. , itp..  Wspomnę jeszcze
takich GÓWNIARZY jak Karski vel. Melex i tym podobni...  Tymczasem jest w tej
firmie zapewne od groma ludzi zupełnie rozsądnych , ot zwykłych wyrobników ,
którzy siłą bezwładności , braku pomysłu na dalsze życie , po ciuchutku tam
pozostają i nie wychylają się , bo wiedzą jakim ich fuhrer jest..  Są wyjątki ,
np. Pani Rostkowska , która z HUKIEM zostanie WYWALONA z pisu. ZOBACZYSZ !!

W PO też niebrak oszołomów. Przykład : Niesiołowski i stetryczały supporter ,
krzykacz nr 1 : Bartoszewski..  Do tego dochodzą GÓWNIARZE (bez względu na wiek)
, którzy szwendają się po burdelach w sukienkach i pindolą głupoty , że cukier
puder przez lufkę wciągają. Nawiasem mówiąc , wierzę w ten cukier , ale palant
zrobił z siebie IDIOTĘ , bo wydawało się stetryczałemu gniotowi , że młodym
wycwanionym dupom zaimponuje. Boszsz.. Senator , rwa jego mać..

Ech.. , przykładów bez liku zarówno na jednych i na drugich.  W przypadku
"wpadek" ze strony PO , traktuję to jako wpadki w wykonaniu idiotów , którzy nie
zasługują na reprezentowanie społeczeństwa ze względu na ich GŁUPOTĘ !!

W prypadku pisu , sprawa jest poważniejsza. "Polityka" pisowskiego guru wyciera
sobie gębę Bogiem , Honorem i Ojczyzną , mając na uwadze jedynie chorobliwą chęć
władzy. Konfliktując społeczeństwo , wykorzystując niski poziom wykształcenia i
percepcji rzeczywistości ludzi starych , mają określony i żelazny elektorat. I
temu elektoratowi NIC nie wytłumaczysz.. Przypomnij sobie konkretną ripostę
Giertych vs. Kurski w sejmie..  Fanatycy (czytaj radjomaryjni) pozostaną przy
swoim. 2 x 2 = 5 , bo tak powiedział doktor dyrektor.

Się rozgadałem , ale reasumując , CYC ma rację...

MH --

Data: 2010-10-31 08:03:57
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Pani Kluzik Rostkowska ma moje poparcie !!.

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał

To teraz ja jeszcze pozwolę sobie na polemikę. W pełni zgadzam się z Cycem , w
zasadzie Jego post jest kalką tego , co bodajże napisałem jakieś 2-3 miesiące
temu.

No to przynajmniej mamy jasnośc dlaczego się zgadzasz ;-)

[...]

Póki co, ci jak piszesz "rozsądni ludzie" sankcjonują działania partii wariatów! Gdyby ich rozsądek był autentyczny, a nie interesowny, to już dawno odeszliby od partii, która jest dowodzona przez człowieka, któremu nienawiśc i byc może wyrzytu sumienia, odebrały rozum.

[...]

Ten, który wciągał "cukier", jeśli nie robił tego przymuszony, moim zdaniem nie ma nic na swoją obronę. Natomiast jeśli chodzi o Niesiołowskiego, czy Bartoszewskiego, komletnie się z Tobą nie zgadzam. Gdyś pominął sposób w jaki wyrażają oni swoje przekonania, a skupił na ich treści i merytoryce, doszedłbyś do wniosku, że każde słowo przez nich wypowiedziane jest po tysiąckroc mądrzejsze i uzasadnione, niż bełkot picowskiego naczalstwa.

[...]

Podaj kilka przykładów wpadek panów Niesiołowskiego i Bartoszewskiego.

Przemysław Warzywny