Pani Krzywonos czyli kolejny bolek?

Data: 2010-09-01 13:15:07
Autor: TeleTubisie
Pani Krzywonos czyli kolejny bolek?
"Jest szczególną przyjemnością słuchanie dzielnej pani Krzywonos, która odmawia prawa głosu Jarosławowi Kaczyńskiemu, bo "nie było go z nami w stoczni", a nazajutrz promuje się za jednym stołem prezydialnym z Jolantą Kwaśniewską. To Kwaśniewska w stoczni była..."

Całosc:
http://fakty.interia.pl/felietony/ziemkiewicz/news/rocznica-i-jak-sie-nie-smiac,1525566,2789

Data: 2010-09-01 13:27:10
Autor: Dirko
Użytkownik "TeleTubisie" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i5lcjr$st1$1inews.gazeta.pl...

[...]

    A co ma piernik do wiatraka?

Data: 2010-09-01 04:40:35
Autor: zbig
On 1 Wrz, 13:27, "Dirko" <jacki.di...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "TeleTubisie" <popierdolk...@gazeta.pl> napisał w wiadomo cinews:i5lcjr$st1$1inews.gazeta.pl...

> [...]
> stoczni", a nazajutrz promuje się za jednym stołem prezydialnym z Jolantą
> Kwa niewską. To Kwa niewska w stoczni była..."

    A co ma piernik do wiatraka?

Ziemkiewicz znów kłamie jak najęty. Krzywonos nie odmawiała
Kaczyńskiemu prawa głosu, ale domagala się prawdy a nie łgarstw.

Data: 2010-09-01 14:02:32
Autor: TeleTubisie

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:0bcf5c67-0448-40b5-8f40-460339e99146h19g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

Ziemkiewicz znów kłamie jak najęty. Krzywonos nie odmawiała
Kaczyńskiemu prawa głosu, ale domagala się prawdy a nie łgarstw.

-- --

Ah, ah... Nie zesrajta sie, kolejna Tola wyszla z wora :)

Pani Krzywonos czyli kolejny bolek?