Pani Mazurek (PiS)! Kijowski nie kłamał! Wspie ;-)

Data: 2017-01-10 21:48:38
Autor: A. Filip
Pani Mazurek (PiS)! Kijowski nie kłamał! Wspie ;-)
http://www.tvn24.pl/zawiadomienie-w-sprawie-faktur-kijowskiego,705979,s.html
Według dziennika "Rzeczpospolita" i portalu Onet, pieniądze ze zbiórek
publicznych na Komitet Obrony Demokracji trafiały do firmy lidera KOD
Mateusza Kijowskiego i jego żony Magdaleny Kijowskiej. Chodzi o faktury
na łączną kwotę 91 tys. 143,5 zł.
w poniedziałek rzeczniczka PiS Beata Mazurek. - Mateusz Kijowski
kłamał jeszcze kilka dni temu. Na pytanie, z czego się utrzymuje,
odpowiadał, że wspiera go rodzina. Tymczasem faktury pokazują zupełnie
co innego - dodała.

http://www.rp.pl/Komitet-Obrony-Demokracji/170109626-Wysoka-pensja-Kijowskiego-w-KOD.html/
Mateusz Kijowski wraz z żoną Magdaleną od maja 2014 roku prowadzą pod
Warszawą spółkę MKM-Studio. Prezesem jest lider KOD, a członkiem zarządu
jego żona, która ma 95 proc. udziałów w firmie. Pozostałe należą do
Kijowskiego.

Biedny robol Kijowski jest jest aż tak bezwzględnie wykorzystywany przez
kapitalistyczną właścicielkę krwiopijczynie że tylko dzięki wsparciu
żony jakoś wiąże koniec z alimentacyjnym końcem! ;-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Pani Mazurek (PiS)! Kijowski nie kłamał! Wspie ;-)