Pani Minister Kopacz skłamała

Data: 2010-10-23 19:00:54
Autor: u2
Pani Minister Kopacz skłamała
... wobec rodzin ofiar zamachu smoleńskiego :

http://fakty.interia.pl/raport/lech-kaczynski-nie-zyje/news/m-wassermann-zazadam-ekshumacji-ciala-ojca,1548561

"Według córki posła w przypadku katastrofy pochowanie zwłok bez sekcji
jest "niedopuszczalne". - To nigdy nie powinno mieć miejsca. Przyczyna
zgonu powinna być stwierdzona - powiedziała Małgorzata Wassermann. -
Gdyby nie to, że pani minister Kopacz zapewniała nas, że jako strona
polska uczestniczyli¶my we wszystkich sekcjach, to my by¶my nie zgodzili
się na pochowanie tych zwłok w momencie, gdy przyszły one do kraju -
dodała."

Data: 2010-10-23 20:15:22
Autor: pluton
Pani Minister Kopacz skłamała
... - To nigdy nie powinno mieć miejsca. Przyczyna
zgonu powinna być stwierdzona - powiedziała Małgorzata Wassermann. -

No wlasnie, ja tez jestem ciekaw, czy utopil sie w wannie czy
dobili go strzalem w tyl glowy.

Nullification

Data: 2010-10-23 20:22:07
Autor: u2
Pani Minister Kopacz skłamała
W dniu 2010-10-23 20:15, pluton pisze:
... - To nigdy nie powinno mieæ miejsca. Przyczyna
zgonu powinna byæ stwierdzona - powiedzia³a Ma³gorzata Wassermann. -

No wlasnie, ja tez jestem ciekaw, czy utopil sie w wannie czy
dobili go strzalem w tyl glowy.

Nie wiadomo nawet czy na pewno to jest ciało ś.p. Wassermanna.

Data: 2010-10-23 20:24:55
Autor: Andrzej Adam Filip
"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> pisze:
... - To nigdy nie powinno mieć miejsca. Przyczyna
zgonu powinna być stwierdzona - powiedziała Małgorzata Wassermann. -

No wlasnie, ja tez jestem ciekaw, czy utopil sie w wannie czy
dobili go strzalem w tyl glowy.

A nie jesteś ciekaw pani Kopacz miała *standardowe* procedury i wartość
swoich publicznych zapewnień?

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Dobra krew nie może kłamać.

Data: 2010-10-23 20:34:34
Autor: pluton
Pani Minister Kopacz skłamała

> No wlasnie, ja tez jestem ciekaw, czy utopil sie w wannie czy
> dobili go strzalem w tyl glowy.

A nie jeste¶ ciekaw pani Kopacz miała *standardowe* procedury i warto¶ć
swoich publicznych zapewnień?

Jako¶ nie. Bo nigdy nie slyszalem, zeby po katastrofie samolotowej
ofiary poszly na grzyby i zatruly sie muchomorami.

Nullification

Data: 2010-10-23 21:00:46
Autor: Andrzej Adam Filip
> [...]
> dobili go strzalem w tyl glowy.

A nie jesteś ciekaw pani Kopacz miała *standardowe* procedury i wartość

JakoĹ› nie. Bo nigdy nie slyszalem, zeby po katastrofie samolotowej
ofiary poszly na grzyby i zatruly sie muchomorami.

Ale ustalenie choćby "średnio dokładne" przyczyn zgonu oraz obrażeń
konkretnych osób *może* wspomóc dokładne ustalenie przebiegu katastrofy
wiec ich zaniechanie (jeśliby nie było rutyną *w innych przypadkach*)
byłoby dla mnie co najmniej "intrygujące" przy wypadku/katastrofie ze
skutkiem śmiertelnym tak wielu osób tak wysokiej rangi i to jeszcze na
terenie "państwa średnio przyjaznego".

Jakieś wątpliwości co do roli Rosji powstałyby bez względu na zachowanie
Rosji "po", zaniechania dochowania *standardowych* procedur ze strony
polskiej tylko je podsyci jako "uprawdopodobnienie maskowania". Taki jest subtelny cel min. Kopacz (PO)? :-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Czemu ci straszno? Przecież nawet umierać lepiej, niż gnić za życia.

Data: 2010-10-24 00:13:21
Autor: pluton
Pani Minister Kopacz skłamała

> Jako¶ nie. Bo nigdy nie slyszalem, zeby po katastrofie samolotowej
> ofiary poszly na grzyby i zatruly sie muchomorami.

Ale ustalenie choćby "¶rednio dokładne" przyczyn zgonu oraz obrażeń
konkretnych osób *może* wspomóc dokładne ustalenie przebiegu katastrofy

Charakter obrazen wskazuje, ze ofiary lecialy samolotem, ktory przywalil
w ziemie z predkoscia ok. 250 km/h. Konkurencyjne hipotezy,
ze ofiary szly z pielgrzymka do Katynia i umarly z wyczerpania i glodu
nie znajduja jak dotad potwierdzenia.

Nullification

Pani Minister Kopacz skłamała