Pani doradca HP

Data: 2011-07-23 08:07:20
Autor: bzdreg
Pani doradca HP
Witam.
A mnie to wygląda na jakieś "zaliczenie" albo pracę licencjacką z marketingu internetowego.

Pierwsze kilka stron w guglu, to wyłącznie wątki w grupach dyskusyjnych. Dokładnie dwa. Obecny i ten z kwietnia. Jakoś nie widać nic w ktokogo.pl. Podejrzewam, że to persona wirtualna. My się podgrzewamy, a ktoś se robi jaja...

Witamy w matrixie :)

--

Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

Data: 2011-07-23 10:24:28
Autor: Wiesław Gajda \(Gold Finance\)
Pani doradca HP

Użytkownik "bzdreg" <bzdreg@null.com> napisał w wiadomości news:j0doe7$iin$1news.onet.pl...
[...]

I czego to dowodzi? Mnie też nie ma w ktokogo.pl i jakoś mnie to nie martwi. Jestem realną osobą i też jestem doradcą finansowym, jak widać.

--
Pozdrawiam,

Wiesław Gajda
Doradca Finansowy, Oddział Gdańsk

Data: 2011-07-23 14:27:00
Autor: bzdreg
Pani doradca HP
W dniu 2011-07-23 10:24, Wiesław Gajda (Gold Finance) pisze:
[...]

Niczego nie dowodzi. Ja tu nie adwokat, ani prokurator, cobym dowodził.
A co do Ciebie:

http://www.ubezpieczenie.com.pl/katalog_agentow/0,1292,0,11,3383,0,105,0.html

(Jest przynajmniej nr KNF, można zadzwonić i sprawdzić, jak ktoś jest taki durny, że chciałby się ubezpieczać.)

--

Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

Data: 2011-07-26 12:50:42
Autor: Wiesław Gajda \(Gold Finance\)
Pani doradca HP

Użytkownik "bzdreg" <bzdreg@null.com> napisał w wiadomości news:j0eem2$4cp$1news.onet.pl...
[...]

Wpis od prawie 3 lat nieaktualny. Niestety zapomniałem hasła i nie mogę usunąć tego profilu. Ale gratuluję dociekliwości.

A ubezpieczenie jest umową handlową jak każda inna. Można się ubezpieczyć z głupoty lub z potrzeby, tak jest ze wszystkim.

Data: 2011-07-23 14:28:22
Autor: bzdreg
Pani doradca HP
W dniu 2011-07-23 10:24, Wiesław Gajda (Gold Finance) pisze:

I czego to dowodzi? Mnie też nie ma w ktokogo.pl i jakoś mnie to nie martwi.
Jestem realną osobą i też jestem doradcą finansowym, jak widać.

P.S.
Może to niekoniecznie Ty, nie chce mi się kopać:

http://www.kto-kogo.pl/Wies%C5%82aw_Gajda

--

Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

Data: 2011-07-26 12:46:01

[...]