Pani już żaden lekarz ani mocniejsze leki nie pomogą

Data: 2018-09-19 03:57:29
Autor: Stachu Chebel
Pani już żaden lekarz ani mocniejsze leki nie pomogą
Poziom Pani inteligencji jest odwrotnie proporcjonalny do Pani apetytu" - napisał płk Adam Mazguła. Wojskowy w obszernym wpisie skomentował plotkę o planowanym zamachu wojskowym, którą upubliczniła Krystyna Pawłowicz. Przyznał, że rozważa pozwanie posłanki.

https://wiadomosci.wp.pl/plk-adam-mazgula-odpowiedzial-krystynie-pawlowicz-pani-juz-zaden-lekarz-ani-mocniejsze-leki-nie-pomoga-6296691983545985a

Data: 2018-09-19 09:18:48
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
użytkownik Stachu Chebel napisał:
[...]

Jak tak patrzę na dzisiejsze pisiorstwo, se myślę że oni nie chcą większego
poparcia i jakoś sztucznie je zbijają. Być może wszystko ma pozostać po staremu.

Data: 2018-09-19 16:29:07
Autor: Pajdak
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Coż, staropanieństwo ma swoje prawa. Krycha zaczyną dręczyć fobie z czasów
kiedy była panienką niewinna jak "lelyja"! Kobiecina po prostu dziwaczeje.

--
Pajdak

Data: 2018-09-19 18:01:18
Autor: Pisiorowy Escobar
"Pajdak" <runt@anekumena.org> napisał(-a):

Coż, staropanieństwo ma swoje prawa. Krycha zaczyną dręczyć fobie z czasów
kiedy była panienką niewinna jak "lelyja"! Kobiecina po prostu dziwaczeje.

jak widzę krychę to od razu przychodzi mi do głowy ruski zenek

jakoś ich widzę razem

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-20 06:36:53
Autor: Pajdak
Pani już żaden lekarz ani mocniejsze leki nie pomogą
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w
wiadomości news:lls4qdhc0031ljd4plspdoutdph84f8jmf4ax.com...
[...]

Typowa para! On stary i ona stara! ;-)))

--
Pajdak

--
Francuzi uratowali podczas wojny 70% swoich żydowskich obywateli - Polacy
tylko 10%

Mimo nadejścia ostrzeżeń z IMGW rząd nie wysłał ostrzeżeń RSO na komórki
zalogowane na zagrożonym terytorium mimo że system działa od 2015 roku.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

REKORDOWY MEM W POLSKIM NECIE:
https://www.facebook.com/sokzburaka/photos/a.1452029521697738.1073741828.1452015088365848/2022582404642444/?type=3

"Polska prawica jest nie tylko zaczadzona, podobnie jak radykalni
muzułmanie, chorą wersją religii,
ale też i bezdennie aintelektualna - te obie grupy więcej łączy, niż
dzieli."

Zdaniem byłych członków SKOK Wołomin, obecna władza tkwi w tej aferze po
uszy.

Patriota w akcji:
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/wroclaw/morderca-staruszkow-z-legnicy-narodowiec-mordowal-wrogow-polski/b20q3dt

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
gdy się w podziemiu spotykasz z kimś, kto nie jest w strukturach podziemia,
bo trzeba się odpowiednio ubezpieczyć.
Szybko uciekłem z tego spotkania, bo uznałem go za agenta KGB. On namawiał
mnie do tego, żebym się ujawnił, mówił,
że "Solidarność kaputt, że to koniec z Solidarnością" - i mówię to z ręką na
sercu - "że tak naprawdę jedynym ratunkiem jest,
żebyśmy tak autentycznie, naprawdę pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam
uwierzą, że my ich kochamy, to dadzą nam więcej wolności".

potępiającej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym
poziomie".

- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2018-09-20 08:57:16
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
lumpenelitarny łgarz Pajdak napisał:

Francuzi uratowali podczas wojny 70% swoich żydowskich obywateli - Polacy
tylko 10%

liczba "ż" we francji 0,5mln  w PL 6-7x więcej

cyt.
Gdy Niemcy zaczęli okupować Francję w 1940 r., część Żydów próbowała przedostać się na teren rządu Vichy, gdzie co prawda obowiązywało ustawodawstwo niemieckie, ale Żydzi nie musieli obawiać się tam represji. Stamtąd mieli możliwość dalszej ucieczki poza granice Francji.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

A jak tam poparcie dla Trzaskoskiego wśród Niesiołków?

https://youtu.be/yRuwSTNkRkM

Jak swojaki odwrócili się dupą od peło, coś jest na rzeczy:)

Data: 2018-09-20 11:31:03
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

jak widzę krychę to od razu przychodzi mi do głowy ruski zenek

jakoś ich widzę razem

Typowa para! On stary i ona stara! ;-)))

i poziom ich będzie się zgadzał
mają 100
razem

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-21 11:31:21
Autor: Zenek Kapelinder
Pani już żaden lekarz ani mocniejsze leki nie pomogą
ty pizdziak nie bulgocz. Zrobili dla ciebie lekarstwo w syropie bo nikt by nie polknal takich duzych tabletek jak porzebujesz.

Data: 2018-09-21 20:54:45
Autor: A. Filip
Pani min. Klicha?]
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
[...]

Oskarżyła jego osobiście o planowanie zamachu? WOW! :-)

Data: 2018-09-21 21:04:49
Autor: Pajdak
Pani już żaden lekarz ani mocniejsze leki nie pomogą [Wojskowa psychiatra jest na miarę min. Klicha?]
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+rlte95e15f-i9l5@wp.eu...
[...]

POtrafisz czytać ze zrozumieniem parobku z Nowogrodzkiej?

--
Pajdak

Pani już żaden lekarz ani mocniejsze leki nie pomogą