Pani posel Wrobel usadza Karpiniuka

Data: 2009-05-06 16:56:32
Autor: zbig
Pani posel Wrobel usadza Karpiniuka

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gtrnpj$ius$1news.onet.pl...
Trafila kosa na kamien. Swietnie przygotowana merytorycznie i dumna pewna
Nie bardzo mogę sobie wyobrazić Karpiniuka usadzonego, a zwłaszcza przez jak±¶ tam "niktę"
Coż takiego ten Karpiniuk biedny wyczyniał. Zapomniał języka w gębie, rozpłakał się?
Wam się PiSiory wydaje, że jak już komu¶ z was w dyskusji uda sklecić ze dwa zdania z sensem, to powalili¶cie przeciwnika na kolana.

Data: 2009-05-06 21:34:05
Autor: awe
Pani posel Wrobel usadza Karpiniuka

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gts8ck$enq$1news.task.gda.pl...

[...]
troche masz racji ale coz zrobic jak w Pelo same jelopstwo
awe

Pani posel Wrobel usadza Karpiniuka