Pani premier Beata Szyd硂

Data: 2016-01-19 17:21:08
Autor: Mark Woydak
Pani premier Beata Szyd硂

 Kasia Szymanowska Biedrzycka Pani Premier w ko艅cu czuj臋 , 偶e kto艣 broni
interes贸w Polak贸w a nie jedzie do Brukseli aby biernie s艂ucha膰 rozkaz贸w .
393 路 6 godz.
16 odpowiedzi 路 1 godz.
Jerzy Popio艂ek
Jerzy Popio艂ek Damy rad臋 Emotikon smile Dyplomatycznym ogniem w
przeciwnika, to doskona艂a strategia. Jako艣 tak pasuje mi to sformu艂owanie
Emotikon smile Nar贸d jest z Pani膮 Premier Emotikon smile
233 路 6 godz.
8 odpowiedzi 路 2 godz.
S艂awek Sekowski
S艂awek Sekowski wielki szacunek Pani Premier!! to pierwszy krok do
odbudowania pot臋gi Naszej Ojczyzny!
121 路 6 godz.
3 odpowiedzi 路 5 godz.
Adrian S臋k
Adrian S臋k Pani to ma klase ...Emotikon smile Brawo!!! Ze swojej strony
dziekuje za godne reprezentowanie Polski i nas Polakow Emotikon smile Bylem
przeciwnikiem PIS ale jakos uwierzylem ze dzieki wam bedziemi silnym
narodem na arenie europejskiej ..nie wiem dlaczego ale daliscie nam Polakom
nadzieje ze kurcze w koncu zmiany nadeszly i to na dobre :):):) dzieki p.
Beato nie dajcie sie opozycji ani UE... pokazmy na co nas stac ... :):):):)
powodzenia
97 路 6 godz. 路 Edytowany
10 odpowiedzi 路 1 godz.
Remigiusz Pomorski
Remigiusz Pomorski Pani Premier, uszanowania oraz uk艂ony! Polska pod
rz膮dami PiS zmartwychwstaje, - Dzi臋kujemy z serca!
75 路 6 godz.
Tomasz Wa-ski
Tomasz Wa-ski Gratulacje!!! Wstawi Pani ca艂y przebieg debaty PE bo
wyszukiwarka Google jest zawalona materia艂ami wybranych polityk贸w przez TVN
co nie odzwierciedla ca艂ej prawdy, a warto to udost臋pnia膰.
57 路 6 godz.
Robert Glinka
Robert Glinka Pani Premier trzeba cz臋艣ciej im robi膰 wyk艂ad z demokracji,
mo偶e co艣 wreszcie pojm膮 ....
60 路 6 godz.
1 odpowied藕
Ekemen Kasia Podczaska
Ekemen Kasia Podczaska Pani Premier, 艣wietne przem贸wienie i dobierana
argumentacja. Gratuluj臋 偶elaznych nerw贸w! Ca艂膮 rodzin膮 modlili艣my si臋 za
Pani膮 o 艢wiat艂o Ducha 艢wi臋tego podczas przem贸wienia. Wierz臋, 偶e mimo i偶
ca艂a sytuacja jest przykra to Polska wyjdzie na tym zwyci臋sko!!
52 路 6 godz.
Adam Sondel
Adam Sondel Ale czad ! My艣la艂em ze ja sam tylko..
6 路 6 godz.
Ekemen Kasia Podczaska
Ekemen Kasia Podczaska Moi znajomi te偶 si臋 modlili i my艣l臋, 偶e jeszcze par臋
innych os贸b by si臋 znalaz艂o Emotikon grin
4 路 6 godz. 路 Edytowany
Adam Sondel
Adam Sondel Ekemen Kasia Podczaska Pi臋knie! Duch jest w narodzie!
5 路 6 godz.
Ekemen Kasia Podczaska
Ekemen Kasia Podczaska Adam Sondel a p贸ki jest Duch, nar贸d nie zginie
Emotikon smile
5 路 6 godz.
Hanna Kloetzel
Hanna Kloetzel Prosze nie laczyc wiary z polityka , Bo to brzmi idiotycznie
!
4 godz.
Halina Blachowicz
Halina Blachowicz Wiara dodaje sil i uskrzydla 頎巾竴頎巾笅
1 路 3 godz.
Jadwiga Kuniewicz
Jadwiga Kuniewicz Polska jest w dobrych r臋kach! To napawa nadziej膮 na
przysz艂osc i nadziej膮 na to 偶e oponenci polityczni wreszcie przejrza na
oczy zanim och Polacy nie znienawidz膮 do reszty za kalanie w艂asnego
gniazda. Jestem z Pani dumna. Z Rzadu i prezydenta. Wreszcie jest nadzieja
dla m艂odych! Tak trzyma膰! Emotikon smile
42 路 6 godz.
Krzysztof Marciniak
Krzysztof Marciniak Generalne przemy艣lenie odno艣nie "powagi" niekt贸rych
pos艂贸w Euro Parlamentu - banda dziwak贸w Szczuka z Frankensteinem
Tylko kilkoro ma co艣 do powiedzenia. Reszta? O co kaman?
Przera偶aj膮ce jest to, 偶e ci ludzie decyduj膮 o przysz艂o艣ci kilkuset milion贸w
ludzi. Ehhh
44 路 6 godz. 路 Edytowany
6 odpowiedzi 路 6 godz.
Alina Tomala
Alina Tomala Brawo i jeszcze raz brawo! Bronila nas pani jak ,, Lwica,,
dawno nik tak nie bronil Polakow ! Jestem dumna z pani PREMIER i PREZYDENTA
A. DUDY.
50 路 6 godz.
Sylwia Sagan
Sylwia Sagan Nareszcie kto艣 kto podkre艣la znaczenie polskiej suwerenno艣ci i
r贸wnego traktowania naszego kraju wzgl臋dem innych pa艅stw UE. Konkretnie i
bez nerw贸w. Ka偶dy kto jest przeciwny tym wypowiedziom pluje na w艂asny kraj.
38 路 6 godz. 路 Edytowany
1 odpowied藕
El偶bieta S艂awek
El偶bieta S艂awek trudna i silna debata. najbardziej mi si臋 podoba艂o jak p.
Premier odpowiedzia艂a na zarzut S.., jak m贸wi艂 偶e publiczno艣膰 zachowuje si臋
藕le... a p. Premier stwierdzi艂a 偶e u nas jest wolno艣膰 w parlamencie i tak
w艂a艣nie si臋 zachowuj膮 Polacy (klaszcz膮, u艣miechaj膮 si臋, g艂o艣no wypowiadaj膮
swoj膮 aprobat臋 lub jej brak.
33 路 6 godz.
1 odpowied藕
Gosia Ha
Gosia Ha By艂o bardzo dobrze, merytorycznie i z klas膮 Emotikon smile
Pozdrawiam
30 路 6 godz.
Andrzej Trzci艅ski
Andrzej Trzci艅ski Bardzo dzi臋kujemy Pani Beato! S艂uchaj膮c tak silnego
wyst膮pienia mo偶na czerpa膰 moc dla siebie iw
wiar臋 w pomy艣lno艣膰.
26 路 6 godz.
Rafal Boski Tomasz
Rafal Boski Tomasz Mi to sie wydaje ze to juz nie jest UE tylko dyktat
zachodnich korporacji....
36 路 6 godz.
2 odpowiedzi 路 4 godz.
Wojciech Jordan Gazda
Wojciech Jordan Gazda Pani Premier jeszcze raz dzi臋kuj臋 z pomoc膮 Bo偶膮 damy
rad臋, dzi臋kuj臋 Pani i ca艂emu rz膮dowi za budowanie silnej Polski w Europie
kt贸rej jeste艣my cz臋艣ci膮, to Europa powinna by膰 dumna z tego 偶e jeste艣my jej
cz臋艣ci膮
27 路 6 godz.
3 odpowiedzi 路 5 godz.
Adrian Gawenda
Adrian Gawenda chcia艂bym powiedzie膰 偶e Pani mina po przem贸wieniu Pana
Koriwna Mikke by艂a bezcenna, niby powa偶na sprawa, a ka偶dy si臋 u艣mia艂
Emotikon smile na odpowied藕 od Pani Premier nie mam co liczy膰 ale 偶ycz臋
powodzenia Emotikon smile
23 路 6 godz. 路 Edytowany
Jagoda Kajak Perlicka
Jagoda Kajak Perlicka Tak Adrianie tez to zauwa偶y艂am...bezcenna Emotikon
smile
5 路 6 godz.
Jolanta Wilkowska
Jolanta Wilkowska Ogl膮da艂am i trzyma艂am kciuki za Pani膮. 艢wietnie da艂a Pani
rad臋. Tak bardzo si臋 ciesz臋. To na pewno kosztowa艂o du偶o nerw贸w. Prosz臋
chocia偶 troch臋 odpocz膮膰 Emotikon smile
23 路 6 godz.
Patrycja Nowak
Patrycja Nowak Szanowna Pani Premier wypromowa艂a Pani Polsk臋 , w dialogu i
w porozumieniu b臋dziemy wsp贸lnie budowali dobr膮 przysz艂o艣膰 Unii
Europejskiej.Dzi臋kuj臋
20 路 6 godz. 路 Edytowany
Thomas Hallo
Thomas Hallo Serdecznie i z ca艂ego serca dzi臋kuj臋 Pani Premier za
dzisiejsz膮 prezentacj臋 w Parlamencie Europejskim. Jak nigdy wcze艣niej, w
ko艅cu poczu艂em si臋 dumnym Polakiem!
25 路 6 godz.
Ilona Stra艣
Ilona Stra艣 Niech Tusk posypie g艂ow臋 popio艂em bo nie dorasta Pani do pi臋t.
Idioci go wybrali bo idiotom s艂u偶y艂 . Pani pokaza艂a g艂os Polak贸w i tward膮
ale spokojn膮 wypowiedzi膮 udowodni艂a , 偶e Polacy to nie lennicy Europy ale
nar贸d kt贸ry powinien by膰 traktowany na r贸wnych prawach jak inne narody
Unii.
24 路 6 godz.
Ewa Rogacewicz
Ewa Rogacewicz U艣miechni臋ta,spokojna,opanowana,merytoryczna i dumna jak
ka偶dy Polak -- gratulacje!!!!!
21 路 6 godz.
1 odpowied藕
Mieczys艂aw Iwanow
Mieczys艂aw Iwanow Pi臋kna i m膮dra Pani Premier nie tak jak te dziwne
trz臋s膮ce si臋 z partii zielonych i socjalist贸w, sk膮d ich si臋 tam tyle
nabra艂o w parlamencie UE nawet s艂ucha膰 nie potrafi膮 a chcia艂y by poucza膰
jeszcze alimenciarza za wz贸r stawiaj膮 偶enuj膮ce.
16 路 6 godz.
Ma艂gorzata Drewing
Ma艂gorzata Drewing Pani Premier!!! Gratuluj臋 rzeczowego wystapienia! Jestem
szcz臋艣liwa i dumna! Z klas膮, spokojem, godno艣ci膮 i szacunkiem dla s艂uchaczy
przedstawi艂a Pani prawdziw膮 sytuacj臋 w Polsce, ale jak wida膰 niekt贸rzy nie
maj膮 woli, aby s艂ucha膰 i us艂ysze膰! Dobrze,偶e...Zobacz wi臋cej
10 路 5 godz.
Bartek Surdyk
Bartek Surdyk Wyj艣膰 z Unii, mocny sojusz z pa艅stwami Europy 艣rodkowej, i
niech rz膮dzi PiS albo Kukiz, i tyle
17 路 6 godz.
1 odpowied藕
Bogda Bramowicz
Bogda Bramowicz Wielki szacunek Pani Premier! 艣ledzi艂am debat臋 od pocz膮tku.
Po pierwszych wypowiedziach zastanawia艂am si臋 jak Pani wybrnie z sytuacji,
bo zwa偶ywszy na niekt贸re oszo艂omskie wypowiedzi by艂o nawet trudno
ripostowa膰. Wida膰, 偶e ci ludzie byli nastawieni na ...Zobacz wi臋cej
9 路 5 godz. 路 Edytowany
艁ukasz Ruszczyk
艁ukasz Ruszczyk Pierwszy raz jestem w pe艂ni dumny z bycia Polakiem Emotikon
smile Gratuluj臋 Pani Premier Emotikon smile Oby wi臋cej takiej obrony
interes贸w naszej Ojczyzny Emotikon smile Niech B贸g Pani膮 prowadzi i
b艂ogos艂awi Emotikon smile
15 路 6 godz.
W艂adys艂aw Targosz
W艂adys艂aw Targosz ... udowodni艂a Pani 偶e Polska ma w艂adze, kt贸re s膮 w
stanie skutecznie broni膰 interes贸w jej obywateli, co si臋 przez ostatnie 8
lat nie zdarza艂o.
9 路 6 godz.
Dominik Paszek
Dominik Paszek Pi臋kne przem贸wienie Pani premier Emotikon smile B脫G HONOR
OJCZYZNA
37 路 6 godz.
1 odpowied藕
Katarzyna Ca艂a
Katarzyna Ca艂a By艂o wspaniale! Nie mog艂am znie艣膰 widoku Tuska w wywiadzie
po debacie. I ten zdrajca m贸wi, 偶e nie chce 藕le dla Polski a sam do tego
doprowadzi艂!
8 路 6 godz.
1 odpowied藕
Maria Christowa-Dobrowolska
Maria Christowa-Dobrowolska Pani Premier, bardzo dzi臋kuj臋!!! Rzadko si臋
wzruszam, ale Pani elokwencja, si艂a, patriotyzm, zdecydowanie,
dyplomatyczna asertywno艣膰 (je艣li mo偶na to tak uj膮膰 :)), a przede wszystkim
wielka klasa! - to sprawi艂y. Ciesz臋, si臋, 偶e Kto艣 taki jak Pani
Premi...Zobacz wi臋cej
5 路 5 godz.
Jagoda Kajak Perlicka
Jagoda Kajak Perlicka BRAWO, taka postawa godna prawdziwego Polaka i
obro艅cy narodu. Piekna i merytoryczna przemowa , tak trzyma膰 i nie da膰 si臋
wmanewrowa膰 w pom贸wienia. Wiem ,偶e Pani ma siln膮 osobowo艣膰 i twardy
charakter. Z moc膮 bo偶膮 zwyci臋偶ymy Emotikon smile Emotikon smile
5 路 6 godz.
Ma艂gorzata St臋pa
Ma艂gorzata St臋pa Dobre, ale to nie koniec. Po pewnej chwili otrz膮sn膮 si臋 i
b臋d膮 zn贸w m膮ci膰 - nasi, a za moment tamci z UE. To nie jest koniec. Oni nie
b臋d膮 mogli przebole膰, by Polska si臋 oswobodzi艂a.
11 路 6 godz.
7 odpowiedzi 路 3 godz.
Tomek Grabarczyk
Tomek Grabarczyk Ja wiem, 偶e to dyplomacja, ale jakie wyja艣nienia? Z czego
i komu my si臋 mamy t艂umaczy膰? Co Pani ma wyja艣nia膰? Jaki艣 sfrustrowany
Niemiec o semickich rysach wzywa nas do wyja艣nie艅, to powinni艣my przyjecha膰
i powiedzie膰, 偶e nie b臋dziemy si臋 t艂umaczy膰, bo to nasza sprawa. Niech si臋
zajm膮 swoj膮 demokracj膮 i swoimi kobietami lepiej.
5 路 6 godz. 路 Edytowany
1 odpowied藕
Jan Jurczyk
Jan Jurczyk Dobry dzie艅 dla Polski. Szczypiorni艣ci wygrali z Francj膮 a Pani
godnie i stanowczo broni艂a naszych polskich interes贸w. 呕ycz臋 zdrowia !
Dzi臋kuj臋 !!!
8 路 6 godz.
2 odpowiedzi 路 5 godz.
Marcin W膮sik
Marcin W膮sik Dowali艂a im Pani Premier Emotikon smile Jest Pani prawdziwym
m臋偶em stanu Emotikon smile No to lampka szampana za Pani zdr贸wko Emotikon
smile
13 路 6 godz. 路 Edytowany
Dorota Go艂a艣
Dorota Go艂a艣 Swietne wystapienie i konkretne przygotowanie
merytoryczne...doskonale opanowanie emocji.Mowila Pani z taka lekkoscia a
zarazem przekonaniem,ze niejednamu eurodeputowanemu w koncu poukladala Pani
rozwichrzone mysli na temat zmian i rzadow w Polsce.Swie...Zobacz wi臋cej
8 路 6 godz.
Adam Ad
Adam Ad Twarde stanowisko , tylko i wy艂膮cznie !!!
28 路 6 godz.
Arkadiusz Gdula
Arkadiusz Gdula Brawo! Gratulacje!
31 路 6 godz.
Marzena Pienkosz-Sapieha
Marzena Pienkosz-Sapieha Pani Premier, podczas Pani wypowiedzi moje
poczucie dumy z Polsko艣ci uros艂o we mnie do mega rozmiar贸w Emotikon smile
GRATULACJE Emotikon smile
11 路 6 godz. 路 Edytowany
Maria Cwiek
Maria Cwiek Pani Premier - ,ko艅cowe s艂owa by艂y tak dobitne w obronie
naszego kraju , 偶e a偶 艂zy zakr臋ci艂y mi si臋 w oczach ,i tak trzyma膰 ,Teraz
ju偶 jestem przekonana , 偶e to by艂 m贸j dobry oddany g艂os !! Emotikon like
Emotikon smile Emotikon like Emotikon smile
6 路 6 godz.
Anna Kuc
Anna Kuc Pierwszy raz mam poczucie Patriotyzmu w 偶yciu ,gdzie艣 pod sk贸r膮
czu艂am ci膮g艂膮 niesprawiedliwo艣膰 i lekcewa偶enie Polak贸w. Nadzieja w m膮drych
Polakach ale bez nienawi艣ci ...
5 路 5 godz.
Beata Rak
Beata Rak Pani premier trzymam kciuki za was ,bo marze o powrocie z dzie膰mi
do domku .Dzis jest to nie mo偶liwe ,bo w mie艣cie w kt贸rym mieszkam , nie ma
juz nic .....偶adnych fabryk itp i pracy tez .
8 路 6 godz.
Filip Durka
Filip Durka Brawo Pani Premier! Tak trzyma膰! Teraz odpiera膰 przyj臋cie
jakichkolwiek muzu艂man贸w, bo ich nap艂yw to d膮偶enie do 3 Wojny 艢wiatowej...
10 路 6 godz.
Dorota Przespolewska
Dorota Przespolewska Oto niesamowita, dzielna Kobieta, kt贸ra zmienia bieg
historii! Emotikon smile Si艂y, zdrowia i wytrwa艂o艣ci! Emotikon smile
10 路 6 godz.
Andrzej Pamrowski
Andrzej Pamrowski Je偶eli kto艣 chcia艂by nauczy膰 si臋 polityki w Unii
Europejskiej albo zaliczy膰 w necie sta偶 w Brukseli, to niech obejrzy ca艂膮
dzisiejsz膮 debat臋. Ogl膮da艂em na 偶ywo i nie 偶a艂uj臋. Mo偶na by艂o dowiedzie膰
si臋 bardzo du偶o na temat stanowiska r贸偶nych partii-frakc...Zobacz wi臋cej
4 路 6 godz. 路 Edytowany
Mariusz Jablonski
Mariusz Jablonski Szanowna Pani Premier, szczerze gratuluj臋 wyst膮pienia w
Parlamencie Europejskim. Szczeg贸lnie gratuluj臋 odpowiedzi na zadawane
pytania. By艂a Pani 艣wietna! Opanowana, bardzo dobrze przygotowana i
przewy偶sza艂a Pani znacznie innych m贸wc贸w pod wzgl臋dem kult...Zobacz wi臋cej
6 路 6 godz.
Kati Kati
Kati Kati Brawo Pani Premier, pokaza艂a Pani klas臋! Dobrze wiemy, w czym
jest problem, nie podoba si臋 niekt贸rym, 偶e ju偶 nie mog膮 poci膮ga膰 za sznurki
w Polsce. O to ta ca艂a zadyma. Polacy, to dumny nar贸d, ze wspania艂膮
histori膮. Inni mogliby si臋 od nas du偶o nauczy膰. Nie pozw贸lmy obcym narzuca膰
nam ich woli! W trudnych czasach licz膮 si臋 nasze warto艣ci B贸g, Honor i
Ojczyzna!
2 路 5 godz. 路 Edytowany
Mirella Dudoj膰
Mirella Dudoj膰 Szanowna Pani Premier, bardzo dzi臋kuj臋, z serca dzi臋kuj臋 i
chyl臋 czo艂a. Podziwiam Pani膮 i ogromnie szanuj臋. Zachowa膰 stoicki spok贸j i
pokaza膰 tak膮 klas臋 w tym ..... nie bardzo przychylnym Emotikon smile
.....nazwijmy....Emotikon smile Towarzystwie..... 呕ycz臋 du偶o zdrowia i
samych serdeczno艣ci Emotikon smile
4 路 5 godz.
Barbara Bar-bara
Barbara Bar-bara Inteligencji euro parlamentarzyst膮 nie brakuje dobrze
wiedzieli 偶e wszystko nakr臋ci艂 TUSK z Niemcami ale jako艣 nie wypali艂o BRAWO
UE
6 路 6 godz.
Urszula Ma艂ysa
Urszula Ma艂ysa Brawo pani premier , da艂a pani rad臋. Nie taki diabe艂
straszny jak go maluj膮
9 路 6 godz.
Dominik Dre艣cik
Dominik Dre艣cik Bardzo dobrze pani si臋 spisa艂a w Parlamencie UE.艢wietne
przem贸wienie i nareszcie widz臋 偶e kto艣 nasz膮 ojczyzn臋 broni.Niech pani膮 B贸g
B艂ogos艂awi.

Pozdrawia...Zobacz wi臋cej
4 路 6 godz.
Mirek Nowakowski
Mirek Nowakowski Wst臋poawli艣my do UE bo mia艂a to by膰 wsp贸lnota wolnych ,
samodzielnych i narodowych pa艅stw. Ale niestety coraz cz臋艣ciej decyzje
podejmowane s膮 w Brukseli wbrew naszym oczekiwaniom. Mam nadziej臋, 偶e w tym
zwarciu KE przegra i wyhamuje ze swoimi zap臋dami .
4 路 5 godz. 路 Edytowany
Rafa艂 Chef Pszczolkowski
Rafa艂 Chef Pszczolkowski Pani Premier Beato, ma Pani to czego wielu facetom
brakuje...JAJA!!! szacunek za wyst膮pienie!!! chyba wr贸c臋 do Pl z emigracji
Emotikon wink pozdrawiam
5 路 5 godz.
Anna Grace
Anna Grace Pani Premier jak wszyscy ni偶ej podpisani jestem dumna,z Pani
postawy i postawy wielu kt贸rzy tam bronili Polski.S膮dzi艂am po wyst臋pie
kilku oszo艂om贸w,偶e tam to juz wszyscy s膮 tak chorzy 偶e nic do nich i tak
nie dociera ,poniewa偶 oni inaczej ju偶 nie potra...Zobacz wi臋cej
8 路 6 godz.
Zofia Dobrowolska
Zofia Dobrowolska Brawo Pani Premier. Serce rozpiera艂a mi duma podczas Pani
wyst膮pienia w PE. Wspaniale reprezentowa艂a Pani nar贸d polski i
Rzeczpospolit膮. Wielkie, wielkie gratulacje!
5 路 5 godz.
Adam Ad
Adam Ad Beata Szyd艂o Co z ustaw膮 1066 ?? To b臋dzie prawdziwy sprawdzian dla
rz膮du !!
8 路 6 godz.
1 odpowied藕
Anna Natalia Konieczna
Anna Natalia Konieczna Brawo Pani Premier!!!!!!!. Mo偶e co po niekt贸re g艂膮by
z PE zrozumiej膮 na czym polega demokracja.
8 路 6 godz.
Rafa艂 Dreier
Rafa艂 Dreier POplecznicy my艣leli, 偶e na 艣ci臋cie idzie, a to my w gar艣ci
top贸r mieli艣my!
3 路 5 godz.
Karolina Moskwa-Wysocka
Karolina Moskwa-Wysocka Gratulacje Emotikon smile rewelacyjne wyst膮pienia.
Premier m贸wi膮ca g艂osem narodu to skarb.
8 路 5 godz.
Aneta Antczak
Aneta Antczak Panie Lenczewski, chyba si臋 Panu transmisje pomyli艂y. Zapewne
ogladal Pan kt贸r膮艣 z wieeeelu niefortunnych, 偶enuj膮co - upokarzajacych
wyst膮pie艅 kopaczowej Emotikon grin Na szcz臋艣cie ten wstyd mamy ju偶 za sob膮.
Cieszmy si臋, 偶e wreszcie(!) na stanowisku premiera mamy wspania艂膮, m膮dr膮 i
zr贸wnowa偶on膮 Pani膮 Premier Szyd艂o Emotikon smile
4 路 5 godz.
Piotr 艢wider
Piotr 艢wider Dialog w Unii Eurpejskiej to jak turniej w pucharze Europy.
Trzeba szlifowa膰 form臋 i umiej臋tno艣ci, trzeba wygrywa膰. Dzi艣 szczypiorni艣ci
pokazali, jak to si臋 robi. Ale chodzi o zasad臋. Gramy o Polsk臋, 偶eby
wygrywa膰 interesy polskie.
4 godz.
Dorota Bartosi艅ska
Dorota Bartosi艅ska Pani Premier, 藕le si臋 sta艂o, 偶e w og贸le musi Pani
cokolwiek wyja艣nia膰, tak nie powinno by膰. Kiedy s艂ucham relacji z tej
europejskiej debaty widz臋, jak wielu europarlamentarzyst贸w z innych kraj贸w
broni naszej niezale偶no艣ci, podczas kiedy nasi pos艂owie z...Zobacz wi臋cej
4 路 5 godz. 路 Edytowany
Wanda Anna Smialkowska
Wanda Anna Smialkowska Pani Premier,szczerze gratuluj臋 wyst膮pienia. Mam
nadziej臋,偶e zar贸wno sens jak te偶 klasa i elegancja Pani wypowiedzi nada
pocz膮tek nowym warto艣ciom w zjednoczonej Europie.
4 路 6 godz.
Krystyna Konwisorz
Krystyna Konwisorz Dziekuje Pani Premier. Gratulacje. Wspaniale
przemowienie. Wyrazy szacunku. Zycze wielu sukcesow w pracy dla dobra
Polski i Polakow.
3 路 5 godz.
Zbigniew Piechowski
Zbigniew Piechowski Szanowna Pani Premier, wizyta Pani w PE i godne
wyst膮pienie jest kolejnym dowodem obrony i piel臋gnacji idea艂u Polsko艣ci.
Jestem przekonany, 偶e Poci膮g Prawa i Sprawiedliwo艣ci nie mo偶e si臋 ju偶
zatrzyma膰, on nie ma stacji i tor贸w powrotnych. Przesy艂am wyrazy szacunku
dla Pani i ca艂ego Pani Gabinetu.
4 路 5 godz.
Gra偶yna Chomiuk
Gra偶yna Chomiuk Nareszcie mamy premiera, kt贸ry broni Polski i Polak贸w w
kraju i w Europie! Daje ci膮gle rad臋! Emotikon smile
4 路 5 godz.
Michal Machala
Michal Machala Pani Beatko tak jak mowilem wiekszosc panstw jest z nami
polakami,tylko niemcom nie odpowiadalo co sie dzieje w Polsce,nikt
inny,wszyscy wiedza ze Polska i polacy bronia Chrzescijanstwa,naszej
wiary,naszych tradycji,wypadla Pani swietnie w tej debacie ...Zobacz wi臋cej
2 路 3 godz.
Katarzyna Malcharczyk
Katarzyna Malcharczyk Debata do niczego nie doprowadzi艂a. Jest Pani bardzo
opanowana i m贸wi o interesie Polski w Europie ale Pani Beato, za ma艂o
konkret贸w.
1 路 6 godz.
1 odpowied藕
Szwejk Marciniak
Szwejk Marciniak Nie popieram Pa艅stwa(PiS) sposob贸w dzia艂ania ale dzi艣
by艂em z Pani膮, Naszym rz膮dem, Polsk膮. Dzi臋kuj臋 偶e wytrzyma艂a Pani te kilka
godzin w parlamencie UE.
1 路 6 godz.
Rafa艂 Bu
Rafa艂 Bu Dzisiejsza debata skomlenia i konfidentowania nak艂amanych
fa艂szywych informacji mia艂a by膰 blokad膮 Petra i PO dla Beaty Szyd艂o, a
dzisiejsza debata okaza艂a si臋 OGROMN膭 fal膮 poparcia dla Beaty, pocz膮tkiem
wyjawienia prawdy i niewyobra偶alnego sojuszu praw...Zobacz wi臋cej
4 路 5 godz.
Agata Kucharska
Agata Kucharska Wiem,nie na temat,ale...pi臋knie Pani wygl膮da艂a. Do meritum
odnosz臋 si臋 w rozmowach ze znajomymi, Pani nie musz臋 przekonywa膰 Emotikon
smile
3 路 6 godz.
Bozena Rybicka
Bozena Rybicka " nazywam si臋 Szyd艂o, Beata Szyd艂o" si艂a, z jak膮
wypowiedzia艂a Pani te s艂owa, da艂y mi wiar臋 z Pani膮 si臋 uda naprawi膰 nasz膮
Ojczyzn臋. .. i tak si臋 dzieje. Dzi臋kuj臋 bardzo i pozdrawiam.
3 路 4 godz.
Karol Zawada
Karol Zawada Nie g艂osowa艂em na PiS, ale 艣wietna robota Pani Premier! Musimy
razem mimo podzia艂贸w budowa膰 wsp贸lny front przeciwko wrogom ojczyzny,
chocia偶by jak to zrobili dzi艣 Panowie Korwin-Mikke, Marusik etc.
2 路 4 godz.
1 odpowied藕
Aneta Antczak
Aneta Antczak Pani Premier, najwy偶sze uznanie za wspania艂e, godne
wyst膮pienia, przemy艣lane i merytoryczne przem贸wienia. Jestem dumna z takiej
Pani Premier. Obawiam si臋 tylko, 偶e wiele cennych s艂贸w Pani pad艂o jak
"per艂y przed wieprze"...
2 路 5 godz.
David D偶anota
David D偶anota Brawo Pani Premier! Jestem dumny z Pani wyst膮pienia w PE.
Ciesz臋 si臋, 偶e s膮 jeszcze ludzie, kt贸rym zale偶y na dobru polskiego narodu.
1 路 4 godz. 路 Edytowany
Gos-ka Ana
Gos-ka Ana Brawo Pani Premier! Dawno nie widzia艂am takiego wyst膮pienia
polskiego polityka. Jestem dumna, 偶e stoi Pani na czele polskiego rz膮du.
My艣l臋, 偶e zrobi艂a Pani ogromne wra偶enie nie tylko na nas ale i na
politykach UE. Gratuluj臋 Pani ogromnego sukcesu!
2 路 5 godz.
Aga Cz-a
Aga Cz-a Gratulacje Pani Premier!Podziwiam fason... ja bym
"pojecha艂a"!Jakim prawem mamy sie t艂umaczy膰 wobec kogokolwiek TAM w sprawie
naszego kraju!?!?!chyba przestan臋 lubi膰 Belg贸w
3 路 6 godz.
Zbigniew 艁osiewicz
Zbigniew 艁osiewicz Szacunek Narodu Polskiego dla Polskich M臋偶贸w Stanu. Pan
Prezes Kaczy艅ski dobrze wiedzia艂 co robi powierzaj膮c misje Prezydentury dr
Andrzejowi Dudzie i Urz膮d Premiera Najja艣niejszej Rzeczypospolitej Polskiej
Pani Premier Beacie Szyd艂o. To Polscy M臋偶owie...Zobacz wi臋cej
1 路 3 godz.
Alicja Lewandowska
Alicja Lewandowska Tyle barwnych wpis贸w Polak贸w ale jak偶e r贸偶nych pogl膮dowo
a偶 przykro czyta膰 g艂贸wnie te brutalne i aroganckie wpisy. Pozw贸lcie tym
kt贸rzy obj臋li Rz膮d dzia艂a膰. Widoczny jest rzeczowy/w艂a艣ciwy poziom
sprawowania w艂adzy i obrona warto艣ci tego nardu. Nie mo偶...Zobacz wi臋cej
1 godz.
Margaret Malgorzata Zabiega
Margaret Malgorzata Zabiega Pani Premier jest niesamowita. Moja Mama as sie
rozplakala jak s艂ucha艂a takich okropnych rzeczach o Polsce i widz膮c ja
POwcu zdradzaj膮 nasz kraj . Ale by艂a szcz臋艣liwa wiedz膮c ze nasz Kraj jest
na dobrej drodze i ma ludzi tak jak Pani. Wreszcie Mama urodzi艂a sie
tydzie艅 przed wojna.
2 路 5 godz. 路 Edytowany
El偶bieta Urban
El偶bieta Urban Dziekuje..Polska czeka艂a na Tak膮 Premier.Polska schyla czo艂o
..Je艣li Pan B贸g jest z Nami, kt贸藕 jest przeciwko nam.
5 路 6 godz.
Dagmara Ewa Kuroczycka
Dagmara Ewa Kuroczycka Pani Beato 艣wietna debata ! Gratuluje stalowych
nerw贸w oraz godnej reprezentacji naszego kraju .My jako polacy wstydzmy sie
偶e panowie kt贸rzy odeszli od w艂adzy nie mog膮 sie z tym pogodzi膰 i robi膮 nam
wstyd na arenie mi臋dzynarodowej .Zag艂osowa艂am na PIS i wcale tego nie
偶a艂uj臋 !
5 路 6 godz.
Anna Magdalena Kusiak-Kasprzak
Anna Magdalena Kusiak-Kasprzak Pani premier, jestem dumna! Niech Pani膮
prowadzi Duch 艢wi臋ty ka偶dego dnia.
6 路 6 godz.
Przemek Kozuchowski
Przemek Kozuchowski Brawo!!! Mamy Rzad i Pania Premier ktora godnie nas
zaprezentowala.
5 路 6 godz.
Miroslaw Salwin
Miroslaw Salwin BRAWO PANI PREMIER !!!
16 路 6 godz.
Tomasz Wa-ski
Tomasz Wa-ski Jednak s膮 sprawiedliwi politycy w PE, mo偶e by powo艂a膰 komisj臋
europejsk膮 ws wyja艣nienia katastrofy w Smole艅sku gdzie zgin臋艂o wielu
wybitnych ludzi, aby wyja艣ni膰 wiele niejasno艣ci zwi膮zanych ze 艣ledztwem PO
i sojusznik贸w. I serie samob贸jstw od 2010 roku...Zobacz wi臋cej
4 godz.
1 odpowied藕
艁ukasz Siadul
艁ukasz Siadul Szanowna pani premier prosz臋 zapyta膰 narodu polskiego kt贸ry
was wybra艂 o pozostawienie w Unii Europejskiej musimy po偶egna膰 zach贸d niech
si臋 bawi膮 z arabami ale sorry ja i inni nie chcemy tu tej zarazy
2 godz.
Marcin Lenczewski
Marcin Lenczewski Verhofstadt - b臋dzie pani respektowa膰 postanowienie
Komisji Weneckiej, czy nie?
Szyd艂o - postanowienia jeszcze nie ma, ale jak b臋dzie, to wnikliwie si臋
jemu przyjrzymy
Verhofstadt - by膰 mo偶e to wina t艂umaczenia, 偶e pani nie zrozumia艂a, wi臋c
powt贸rz臋: b...Zobacz wi臋cej
2 路 5 godz.
1 odpowied藕
Alicja Wies艂aw 艁ojewscy
Alicja Wies艂aw 艁ojewscy Spokoj, elegancja, rzetelnosc, madrosc,
merytorycznosc, patriotyzm, duma narodowa - to cechy naszej Pani Premier
Beaty Szydlo. Doskonale wystapienie w Parlamencie Europejskim - dziekujemy
!!!
2 路 5 godz.
Kaja Czarnecka
Kaja Czarnecka Brawo Pani Premier, by艂a Pani 艢wietna!!! Prawdziwy m膮偶
stanu! Bardzo cieszy, 偶e mamy tylu przyjaci贸艂 w Unii.
4 路 6 godz.
Dariusz Gabrysiak
Dariusz Gabrysiak Pani Premier, owacje na stoj膮co.Emotikon smile Dumny
jestem z tego, 偶e jestem Polakiem, i dumny jestem z tego, 偶e Polska, ma tak
wspania艂膮 Pani膮 Premier!:)
6 路 6 godz. 路 Edytowany
Adam Lewandowski
Adam Lewandowski Jako wielki patriota dzi臋kuj臋 Pani za obron臋 mojej
ojczyzny!z Bogiem Pani Premier!
6 路 6 godz.
Rafa艂 Dreier
Rafa艂 Dreier By艂 moment jednak, w kt贸rym my艣la艂em, 偶e Pani wstanie i
wyst膮pi z UE
5 godz.
Halina Wi艣niewska Sumis艂awska
Halina Wi艣niewska Sumis艂awska Pani Premier, s艂uchaj膮c dzisiaj Pani w PE
czu艂am dum臋, wspaniale nas Pani reprezentowa艂a. Pokaza艂a Pani prawdziw膮
twarz Polski. Dzi臋kuj臋.
5 路 6 godz.
Artur Mizia
Artur Mizia Nasza Pani Premier - Duma Narodowa. Duma mojego Miasta :)))
13 路 6 godz.
El偶bieta Kaczy艅ska
El偶bieta Kaczy艅ska Teraz wierz臋, 偶e zagro偶ona suwerenno艣膰 kraju jest
osi膮gni臋ta. A tak naprawd臋 to przed kim mi si臋 t艂umaczymy. ? Bierzmy w
gar艣膰 NIEPODLEG艁O艢膯!!!!!!!!!!!!!! Dzi臋kujemy P. Premier
2 路 6 godz.
Tomek Postepski
Tomek Postepski Piszmy na zagranicznych lewackich stronach kto to taki tusk
i PELO niech wiedza! Oni tylko czerpia informacje z lewackiego Glowna
Wyborczego!
6 路 6 godz.
Renata Piotrowska
Renata Piotrowska To prawda .. w ko艅cu Polsk臋 kto艣 reprezentuje a nie
siedzi cicho poniewa偶 nie ma nic do powiedzenia i kasior臋 zgarnia ..
Nareszcie m膮drzy ludzie na w艂a艣ciwych miejscach i m贸wi膮 to co maj膮 do
powiedzenia z g艂owy a nie napisane przez kogo艣 z kartki i jeszcze nie wie
co czyta .. Brawo Pani Premier !
2 路 5 godz.
Mateusz R贸偶ycki
Mateusz R贸偶ycki Gratuluj臋 wyst膮pienia.
14 路 6 godz.
Wies艂awa Kwiecie艅
Wies艂awa Kwiecie艅 Gratulacje Pani Premier Swietne wystapienie w obronie
Polski i Polakow Jest Pani odpowiednim czlowiekiem na odpowiednim
stanowisku Reprezentuje Pani swoja osoba wielka klase
4 路 5 godz.
Tomasz Wa-ski
Tomasz Wa-ski PO chcia艂o wam zaszkodzi膰, a sta艂o si臋 odwrotnie. To pocz膮tek
ich ko艅ca. B贸g, Honor, Ojczyzna!!! Historia uczy.
4 路 5 godz.
Ol Zak
Ol Zak Dzi臋kuj臋.
13 路 6 godz.
Bartek Chr贸st
Bartek Chr贸st Mam dopiero 16 lat ale ogl膮da艂em relacje z PE z zapartym
tchem i naprawde czu艂em si臋 dumny ze jestem polakiem Emotikon wink
4 路 6 godz.
1 odpowied藕
Krzysztof Bokowy
Krzysztof Bokowy Bardzo dzi臋kuj臋 Pani Premier za wyst膮pienia. 艢wietnie ich
Pani rozgromi艂a ale walka jeszcze trwa.
4 路 6 godz.
Olusia Kornaszewska
Olusia Kornaszewska Gratulacje Pani Premier pokaza艂a Pani klas臋
12 路 6 godz.
Liliana Basztabin
Liliana Basztabin Prosto zwi臋藕le i na temat
12 路 6 godz.
Agnieszka Katarzyna Michalak
Agnieszka Katarzyna Michalak Gratulacje Pani Premier !
12 路 6 godz.
Jan Kr臋cicki
Jan Kr臋cicki Mo偶na by艂o wbi膰 szpil臋 tym durniom i zapyta膰 o wolno艣膰 medi贸w
w Niemczech, oraz o Trybuna艂 w Luksemburgu.
1 godz.
Barbara Mroz
Barbara Mroz 艢wietnie wysz艂o, spokojnie, kulturalnie, rzeczowo z klas膮.
Bo偶e jak sie ciesze..Zaczynam czu膰 sie bezpieczna , jak w rodzinnym domu
gdzie mama i tata broni膮 dobrego imienia. Trzymaj sie nasza Beatko
2 godz.
Iwona Busz
Iwona Busz Pani premier bardzo broni艂a ( wypowiadaj膮c si臋 tylko elokwentnie
) rz膮d贸w PiS , na obywateli nie zwraca艂a uwagi . W艣r贸d og贸lnik贸w i przes艂a艅
nie by艂o 偶adnego meritum !
2 godz.
Rita Bury
Rita Bury Wierz臋, 偶e nasz kraj mo偶e rozkwitn膮膰 pod takim przyw贸dztwem i z
tak wspania艂膮 Pierwsz膮 Polk膮 i Pierwsz膮 Gospodyni膮. Jest Pani S艂oneczkiem
Dobra, Pi臋kna i Szlachetn艣ci. Najni偶sze uk艂ony wdzi臋czno艣ci.
1 路 5 godz.
Dica Krizz
Dica Krizz ...typowa polska katoliczka, k艂amstwo i ob艂uda a w klapie wpi臋ta
maryja i to matka ksi臋dza co za wstyd !!!!
26 min
Kasia Szymanowska Biedrzycka
Kasia Szymanowska Biedrzycka Europa za daleko si臋 zagalopowa艂a . Nie
chcia艂a bym , aby w Polsce nie mo偶na by艂o nawet b膮ka pu艣ci膰 bez zgody
Komisji Europejskiej bo na szczycie klimatycznym b臋dziemy si臋 z tego
t艂umaczy膰 . To taki mo偶e ma艂o smaczny 偶art dla rozlu藕nienia atmosfery .
1 路 4 godz.
Joanna Mizera Zalejska
Joanna Mizera Zalejska Pani Premier: chapeau bas!!! Jest Pani wielka,
jeste艣my z Pani bardzo dumni!!!
3 路 5 godz.
Jolanta Huzar
Jolanta Huzar Dzi臋kuj臋 Pani Premier . Jest Pani wielka. Prawdziwy "m膮偶
stanu"- na miar臋 wymog贸w naszych nie艂atwych czas贸w, niez艂omny w g艂oszeniu
prawdy, rzeczowy, bez cienia s艂u偶alczo艣ci. wobec "mo偶nych tego 艣wiata".
Jestem dumna, 偶e kto艣 taki jak Pani jest Premierem mojego Kraju.
4 路 5 godz.
Marcin Jachacz
Marcin Jachacz Brawo Pani Beato..zabi艂a ich Pani swoim spokojem Emotikon
smile GRATULACJE, jestem z Pani dumny
3 路 6 godz.
Szarik Szarik
Szarik Szarik KOCHAMY PANI膭!!! Pi臋kne wyst膮pienie, a偶 duma rozpiera.
Trzymamy kciuki.
3 路 5 godz.
Damian Prus
Damian Prus Nazywam si臋 Szyd艂o! Beata Szyd艂o! Poprostu "Messi" europeiskiej
polityki. A ca艂a unia to okr臋g贸wka!
3 路 6 godz. 路 Edytowany
Alicja Makles
Alicja Makles To nie kampania wyborcza i prosz臋 nie mydli膰 oczu, jeste艣cie
aroganccy i nie obliczalnie za艣lepieni w swoje racje itd... Zwyk艂y obywatel
drugiego sortu 頎柬烤锔
5 godz.
1 odpowied藕
Darek Kurowski
Darek Kurowski Pi臋knie tak trzyma膰 Pani Premier nie pami臋tam takich
polityk贸w aby byli tak za Polakami jak Pani 偶ycz臋 wszystkiego dobrego i
pewnych jak do tej pory dzia艂a艅
4 路 5 godz.
Chelchowska Anna
Chelchowska Anna I my razem w sposob skromny ale ambity bedziem dzalac dla
wspolnego dobra bo swiat jest jak Village i cierpienia sa te same. We are
no involved in political, religious or any other kind of organization. We
simply wish to do international, local action ...Zobacz wi臋cej
2 godz.
Stanis艂aw Grym
Stanis艂aw Grym
9 路 6 godz.
Waldemar Januszkiewicz
Waldemar Januszkiewicz Szanowna Pani Premier gratulacje, postawa i
argumenty godne M臋偶a Stanu. Ostatni raz podobne uczucie towarzyszy艂o nam
podczas wizyty Pana Prezydenta w Gruzji. Prosz臋 o doprowadzenie do konca
tego wszystkiego co zosta艂o obiecane. To co leci z ust judasz贸...Zobacz
wi臋cej
3 路 5 godz.
Bartek Mrozowski
Bartek Mrozowski witam, moge prosic o link do wszystkich wsytapien Pani
Premier z ostaniej Debaty(?) w PE?
4 godz.
1 odpowied藕
Ireneusz Matak
Ireneusz Matak Pani Premier, nie jestescie z mojej bajki, ale szacunek z to
co ostatnio robicie i za dzisiaj. Tak pragmatycznie, byloby swietnie,
gdybyscie zaczeli dogadywac sie z 艁ukaszenk膮.
4 godz.
1 odpowied藕
Micha艂 Mielniczuk
Micha艂 Mielniczuk Jakby to powiedzia艂 Karol Krawczyk: "male艅ka, jeste艣
wielka".
9 路 6 godz. 路 Edytowany
Lidia Aleksandra
Lidia Aleksandra Z Texasu ogladalam debate. Wykonala to Pani w ladnym
stylu, spokojnie, rzeczowo i troche z nutka historyczna. Brawo. Podobalo mi
sie koncowa ripost do Guy Verhofstadt. Belg za rzadow ktorego nie potrafili
sobie poradzic ze skandalami gwaltow na dzieciach i pornografii, morderca
byl neimalze chroniony. W skandal zamieszani byli najwyzsi urzednicy,
politicy i nie tylko. Belgie nazwano Sodoma i Gomora Europy Zachodniej.
5 godz.
Anna Rdzanek
Anna Rdzanek Dzi臋kujemy Pani Premier za odwag臋, hart ducha i klas臋 !
8 路 6 godz.
Anna Chodyka
Anna Chodyka Gratuluj臋 i dzi臋kuj臋, 偶e Pani w godny spos贸b nas reprezentuje
!
3 路 5 godz.
Dariusz Majorke
Dariusz Majorke Brawo,brawo,brawo
8 路 6 godz.
Kamil Deptu艂a
Kamil Deptu艂a a z tym milionem uchod藕c贸w, kt贸rych Polska przyj臋艂a to by艂a
prawda?
3 路 6 godz.
1 odpowied藕
Olaf Ratz
Olaf Ratz Dopiero teraz wida膰 jak kiepskich mieli艣my przez ostatnie lata
premier贸w...
3 路 5 godz.
Miros艂aw Ku艣nierz
Miros艂aw Ku艣nierz Ciesz臋 si臋 z Pani przemowy, to tym wszystkim co chcieliby
co艣 narzuca膰 ta wizyta odbi艂a si臋 czkawk膮. Coraz wi臋cej Europejczyk贸w widzi
to inaczej ni偶 jest pokazywane. Brawo Pani Premier.
2 路 5 godz.
Marzena Venus
Marzena Venus Mala kobieta a jednak Wielka Jako Politik i czlowiek jak lew
walczyla o NASZA Polske dla nas Polakow Pokonala wrogow Narodu Polskiego
sprzedawczykow itp byly Momenty gdzie przechodzily mnie dreszcze a lzy
zaslanialy oczy...Pani Premier jest Pani Wielka z calym szacunkiem
3 路 5 godz.
Stanis艂aw Kotula
Stanis艂aw Kotula Nie ma nic z艂ego co by na dobre nie wysz艂o. Mo偶e potrzebna
by艂a ta debata i w ten spos贸b uczy膰 Unijnych P os艂贸w.
2 路 6 godz.
Dominik Ry艣
Dominik Ry艣 ty sie nie martw o przysz艂o艣膰 unii europejskiej , pomy艣l o
przysz艂o艣ci Polski sprzedajna sz....o !!!
5 godz.
Tomasz Furczak
Tomasz Furczak Mimo, 偶e PiS to nie moja bajka, chyl臋 czo艂a przed Pani膮
Premier.
2 路 6 godz.
Aga Krzyk
Aga Krzyk Dumni jestesmy z Pani Premier.Dobra robota.
8 路 6 godz.
Dariusz Szul
Dariusz Szul dzi臋kujemy Pani Beato za wspania艂e wyst膮pienia i obron臋 Naszej
Ojczyzny. Niech 呕yje Polska !
2 路 6 godz.
Monika Szamik
Monika Szamik To by艂 dzi臋ki pani pi臋kny wiecz贸r, wspaniale przem贸wienie! 頎巾竴
To zwyci臋stwo nas wszystkich, jeste艣my z Pani膮. Emotikon smile
2 路 6 godz.
Kordian Ochocki
Kordian Ochocki Jestem dumny z Pani wypowiedzi na temat uchod藕c贸w i
suwerenno艣ci naszego kraju. gratuluj臋 oby tak dalej !
2 路 6 godz.
Anna Leonarcik
Anna Leonarcik Brawo Pani Premier!
Dziekuje za "Nie l臋kajcie si臋 "
Dzisiaj obydwaj wielcy rodacy byli z Pani膮 i z Narodem polskim - 艣w. Jan
Pawe艂 II i 艣p.Lech Kaczy艅ski
2 路 6 godz. 路 Edytowany
Aleksandra Katarzyna Ilnicka
Aleksandra Katarzyna Ilnicka Brawo Pani Premier Emotikon like Ogromny
szacunek dla Pani m膮dro艣ci i klasy Emotikon heart
7 路 6 godz.
Anna Szopa
Anna Szopa Pani Premier, dzi臋kujemy za odwag臋, za obron臋 Polskiej
suwerenno艣ci, praworz膮dno艣ci. Ta debata pokaza艂a raczej s艂abe strony prawne
samej Unii, wskaza艂a te偶, 偶e Polska mo偶e by膰 przyk艂adem tej praworz膮dno艣ci
dla cz艂onk贸w innych pa艅stw. Oj! chyba 偶a艂uj膮, 偶e wywo艂ali Polsk臋 do tablicy
Emotikon grin
3 路 6 godz.
Jaros艂aw Burzawa
Jaros艂aw Burzawa Jedna kobieta potrafi艂a zgasi膰 ca艂膮 machin臋 Parlamentu
Europejskiego. Brawo Pani Premier. Jestem dumny.
2 路 6 godz.
Barbara Karkuszewska
Barbara Karkuszewska Wspania艂a postawa Pani Premier wobec Polski i Polak贸w!
Jest Pani Wielka! Szczerze Pani膮 podziwiam i jestem dumna z Pani Emotikon
smile .Wspania艂a Kobieta - Wspania艂y Polityk Emotikon smile
2 路 6 godz.
Artur Stelmasiak
Artur Stelmasiak By艂o lepiej ni偶 my艣la艂em. Pani Premier wykona艂a ponad 100
proc. moich oczekiwa艅. Nie by艂o na kolanach, by艂o z podniesion膮 g艂ow膮
2 路 5 godz.
Grzegorz 艢migiel
Grzegorz 艢migiel Brawo Beata ,ale nie t艂umacz si臋 tym gamoniom a
przeststawiaj kierunek .Czo艂em Wielkiej Polsce !
2 路 4 godz.
Joanna Gembala
Joanna Gembala Bardzo m膮dre wystapienie a偶 chce si臋 s艂ucha膰 my艣l臋 偶e ju偶
wszystko jest jasne b膮d藕my dobrej my艣li
2 路 5 godz.
Aleksandra Haraburda
Aleksandra Haraburda Pani Premier wiem, 偶e kosztowa艂o to Pani du偶o zdrowia
i nerw贸w ale by艂o warto. Podziwiam Pani膮. Pani krytycy nie dorastaj膮 Pani
do pi臋t. To by艂a historyczna chwila, Jestem dumna maj膮c takich
reprezentant贸w narodu jak Pani Premier i Pan Prezydent.
2 路 6 godz.
Iza Kollataj
Iza Kollataj Pani Premier , ma Pani wielk膮 klas臋 i prawdziwa z Pani dama.
Bardzo Pani dzi臋kuj臋 za godne reprezentowanie Polski. Wielkie brawa !
2 路 4 godz.
Maria Durska
Maria Durska Reprezentuje kogo trzeba, utar艂a nosa komu trzeba. Mamy
wreszcie bardzo dobrych reprezentant贸w tam gdzie trzeba Emotikon smile
2 路 5 godz.
Kamil Rymowicz
Kamil Rymowicz Brawo Pani Premier. Prawdziwa Polska i Prawdziwy Polacy s膮 z
Pani膮.
7 路 6 godz. 路 Edytowany
Dominika Michalak
Dominika Michalak Gratuluj臋 i 偶ycz臋 dalszych sukces贸w. Polacy na Pani膮
licz膮!
7 路 6 godz.
Krzysztof Si Violeta Borowski
Krzysztof Si Violeta Borowski BRAVO ca艂a nasza rodzina jest dumna, ze mamy
tak膮 premier
7 路 6 godz.
Tadeusz Kaczor
Tadeusz Kaczor Nie mieszkam w Polsce ponad 30 lat ale pozwol臋 sobie napisa膰
komentarz skierowany do Premier Polski Beaty Szyd艂o : Jestem dumny 偶e mam
tak膮 Premier - Kocham Pani膮 ; Czuj臋 , 偶e kto艣 broni interes贸w Polak贸w.
2 路 3 godz.
El偶bieta Szala
El偶bieta Szala Jetesmy dumni z Pani Premier !!! Wypad艂a Pani znakomicie !
Nawet nie przypuszcza艂am ,偶e b臋dzie tak dobrze. Brawo !!!
2 路 5 godz.
Mateusz Bukowiec
Mateusz Bukowiec Brawoooooo Pani Premier! Jestem z Pani dumny jako Polak!
7 路 6 godz.
Maria Hryhorczuk
Maria Hryhorczuk Pani Premier jest Pani WSPANIALA ...
7 路 6 godz.
Iwona Gala
Iwona Gala Pani Premier gratuluj臋! Jestem z Pani dumna! Dzi臋kuj臋 Emotikon
grin
7 路 6 godz.
Tomek Bubel
Tomek Bubel Szacun Pani Premier.
7 路 6 godz.
L Elzbieta Stasiuk
L Elzbieta Stasiuk Niekt贸rym parlamentarzystom napisano na kartkach to co
mieli przeczyta膰 i czytali jak osly. Ciekawe kto ich nam贸wi艂, 偶eby si臋
blaznili.
2 路 6 godz.
Marzena Czyz
Marzena Czyz Sluchalam wspanialego wystapienia Pani Premier jestem bardzo
szczesliwa ze bronila Pani Naszej Ojczyzny a takze Calej Europy ze
podniosla Pani z kolan nasza pozycje w Europie I ze przytoczula Pani
Premier slowa Naszego Wielkiego Polaka Sw Jana Pawla II . Nie lekajmy sie
byc wolnymi.
2 路 5 godz.
Janusz Maliczenko
Janusz Maliczenko Pani Premier, Da艂a Pani Rad臋 i To si臋 uda. Idziemy do
przodu, a kto si臋 nie chce z nami zabra膰, to ju偶 jego problem.
2 路 6 godz.
Piotr Majewski
Piotr Majewski Dobre wyst膮pienie Premier Beata Szyd艂o, wida膰 pretekstem
byli tylko 3 s臋dziowie wybrani przez poprzedni膮 kadencje, warto wype艂ni膰
orzeczenie TK i zaprzysi膮c tych 3 s臋dzi贸w i zachowa膰 2/3 decyduj膮ce w TK, a
Komisja Wenecka nawet nie b臋dzie mia艂a o co si臋 zaczepi膰. Orban te偶 czasem
si臋 wycofywa艂, co da艂o mu poparcie w narodzie ponad 60%, czego PIS i pani
Premier 偶ycz臋.
2 路 6 godz.
Krzysztof Majchrzak
Krzysztof Majchrzak POpaprani KODowcy twierdzili dzi艣 Polska na kolanach w
PE , premier Beata Szyd艂o na kolanach w PE . Wyra偶nie by艂o na odwr贸t to
niekt贸rzy parlamentarzy艣ci europejscy byli nieprzygotowani do debaty ,
tylko o艣mieszyli si臋 swoimi wypowiedziami . To Parlame...Zobacz wi臋cej
2 路 4 godz.
1 odpowied藕
Krzysztof Czerw
Krzysztof Czerw Pani Premier stanowczo! Nie b贸jmy si臋 jeste艣my z Pani膮
prosz臋 nie godzi膰 si臋 na imigrant贸w. Chcemy referendum w tej sprawie
2 路 6 godz.
Katarzyna Wi艣niewska
Katarzyna Wi艣niewska Pani Premier, jest Pani wspania艂a!
7 路 6 godz.
Karina Kowalewska
Karina Kowalewska Pani Premier! Takiego Polskiego Rz膮du - takiej Pani
Premier, takiego Pana Prezydenta Polska nigdy nie mia艂a prawdziwych
Polak贸w, Patriot贸w, kt贸rzy my艣l膮 o dobru Polski i walcz膮 dla polskiego
Narodu. Polska zwyci臋偶y !!! Dzi臋kujemy!!!
2 路 5 godz.
Bea Rzymkiewicz-Sadowska
Bea Rzymkiewicz-Sadowska Jestem z Pani dumna Pani Premier. Powali艂 Pani na
kolana ca艂膮 UE. DZI臉KUJ臉 W IMIENIU POLAK脫W Emotikon heart Emotikon kiss
3 路 5 godz.
Mirek Krajewski
Mirek Krajewski Pi臋knie zaorana Bruksela,teraz alleluja i do boju!頎巾竴
3 路 5 godz. 路 Edytowany
Danuta Andrzejak
Danuta Andrzejak Jak mo偶na tak bezczelnie k艂ama膰? Wczoraj w Strasburgu pani
Szyd艂o bezczelnie sk艂ama艂a, 偶e Polska przyj臋艂a milion Ukrai艅c贸w! Prawda
jest taka, 偶e przez ostatnie kilkana艣cie lat przyj臋li艣my 5 tysi臋cy.
Ok艂amywa艂a k艂amczucha Polak贸w w kampanii wyborczej, k...Zobacz wi臋cej
4 godz.
1 odpowied藕
Wioletta W膮siewska
Wioletta W膮siewska Pi臋kne merytoryczne wyst膮pienie. Mo偶emy by膰 dumni. Od
dzi艣 bior臋 przyk艂ad z pani Premier. Kupi臋 sobie broszk臋:) na znak
solidarno艣ci!!
2 路 6 godz.
Renata Brodzinska Ziemian
Renata Brodzinska Ziemian Wspaniale Pani Premier!! Jestem dumna i z Polski
i z tego ze g艂osowa艂am na Pania Emotikon smile! Tak trzyma膰, przekazuje
podzi臋kowania z dalekiej Kanady i jestesmy ca艂ym sercem z Pania!!!
2 路 5 godz.
Marek Wojtowicz
Marek Wojtowicz Dzi臋kuj臋 za wyst膮pienie w PE
2 路 5 godz. 路 Edytowany
Henryk Wypyszynski
Henryk Wypyszynski Nie zawiod艂em si臋. Na kolana mo偶emy pa艣膰 - przed Bogiem-
tylko.
5 路 6 godz.
Martin Sarat
Martin Sarat Unia Europejska to jedna wielka mafia!!!!
5 路 5 godz.
2 odpowiedzi 路 4 godz.
Sylwia Kruszewska
Sylwia Kruszewska Jeste艣my z Pani膮. Dzi臋kujemy Emotikon smile
5 路 6 godz.
Maria Zujewicz
Maria Zujewicz Gratulacje i podzi臋kowania serdeczne Emotikon smile Brawo!
5 路 6 godz.
Irek Stachera
Irek Stachera Teraz my b臋dziemy rz膮dzi膰 w unii
3 godz.
Jolanta Kuczmarz
Jolanta Kuczmarz Wielkie brawa Pani Premier !
5 路 6 godz.
Pawe艂 Kitowski
Pawe艂 Kitowski Nasza Duma Narodowa.
5 路 6 godz.
Blanka Czartoryska-Rodriguez
Blanka Czartoryska-Rodriguez Jeste艣my Dumni Emotikon smile
5 路 6 godz.
Ka Ha
Ka Ha Wiwat Pani Premier !
5 路 6 godz.
Kate Woj
Kate Woj czy jest ktos w stanie powiedziec jakie sa postanowienia grupy
Bilderberga?
6 godz.
3 odpowiedzi 路 6 godz.
Ania Nejman
Ania Nejman Brawo Pani Premier! Jest Pani wieeeelka! Podziwiam!
5 路 6 godz.
Albert Penrose
Albert Penrose Powiem niedyplomatycznie - byla Pani dzisiaj zajebista.
5 路 6 godz.
Mariusz Czech
Mariusz Czech ja nie da艂em rady jeszcze takiej mowy nie by艂o od czas贸w
urbana bo do nich mo偶na tylko was por贸wna膰 komuni艣ci
1 路 6 godz.
1 odpowied藕
Karolina Liszcz
Karolina Liszcz wsp贸艂czuje i podziwiam opanowania nerw贸w kobieta zajebista
chce by膰 taka !!!! zawsze taka badz !!!!
1 路 4 godz.
Izabella G贸recka
Izabella G贸recka Super !!!!!!!!
5 路 6 godz.
Bogumi艂a Kowalczyk
Bogumi艂a Kowalczyk Okazalo sie ze nie cala UE jest przeciw nam. Mamy tam
wielu przyjaciol jak widac
7 路 6 godz.
Anna Grzegrz贸艂ka
Anna Grzegrz贸艂ka Pani Premier! Przywraca Pani Polakom godno艣膰 i dum臋 Bardzo
dzi臋kuj臋! !!!!
4 路 5 godz.
Bo偶ena Rynkiewicz
Bo偶ena Rynkiewicz Brawo Pani Premier, by艂o super, rzetelnie i z klas膮
Emotikon smile
4 路 5 godz.
Violetta S艂upianek
Violetta S艂upianek Bardzo Pani dzi臋kuj臋
4 路 6 godz.
呕eli Pap膮
呕eli Pap膮 By艂o Mega. Dzi臋kuje pani Premier.
4 路 6 godz.
Dorota Pasternak
Dorota Pasternak Jestem dumna z Pani, Pani Premier ,mog臋 s艂ucha莽 Pani i
s艂ucha膰.Gratulacje:)
4 路 5 godz.
El偶bieta Narkiewicz-Wojciechowska
El偶bieta Narkiewicz-Wojciechowska Pani Premier dzi臋kuj臋 ca艂ym sercem
Emotikon heart
4 路 5 godz.
Jacek Kurz膮tkowski
Jacek Kurz膮tkowski Pani Premier! Jeste艣my dumni i czujemy si臋 bezpiecznie.
Dzi臋kujemy za zwrot honoru.
1 路 4 godz.
Piotr Liskowicz
Piotr Liskowicz Gratuluj臋 Pani Premier
4 路 6 godz.
Sylwia Liana
Sylwia Liana Narod Polski jest z Pania Premier. Dziekujemy
4 路 6 godz.
Kasia Slowik
Kasia Slowik Pani Premier , Gratulacje , Super
4 路 6 godz.
Ba艣ia Kali艅ska
Ba艣ia Kali艅ska Pani Premier tak trzymac!
4 路 6 godz.
Thomas Hallo
Thomas Hallo Szanowna Pani Premier, dodam jeszcze tylko jedno.. Bardzo
dobrze si臋 sta艂o, 偶e ta debata jednak si臋 odby艂a - wreszcie poszed艂 w 艣wiat
konkretny, klarowny przekaz. Nie ma tego z艂ego, co by na dobre nie wysz艂o:)
Szczerze Podziwiam!
1 路 6 godz. 路 Edytowany
Marcin Matuzik
Marcin Matuzik bez honorowego i praworz膮dnego za艂atwienia sprawy Trybuna艂u
Konstytucyjnego nie ma mowy o budowie wsp贸lnoty narodowej.
1 路 6 godz. 路 Edytowany
1 odpowied藕
Wojtek Dorobi艅ski
Wojtek Dorobi艅ski Brawo Pani Premier! Kto sieje wiatr, ten zbiera burz臋
Emotikon grin, dzi艣 zebrali huragan.
1 路 5 godz.
Kuba Paw艂owski
Kuba Paw艂owski PO posz艂o na dno ! CZAS NA NOW膭 LEPSZ膭 POLSK臉!

TYLKO NIECH PANI NIE PRZYJMUJE UCHODZC脫W! OBY TAK DALEJ TO NIGDY PANI NIE
ZEJDZIE Z POSADY PREMIERA !
4 路 6 godz.
Bartosz Neubauer
Bartosz Neubauer i kolejny zje...ny dzie艅 dla KODowc贸w.
1 路 5 godz.
Tomasz Bien
Tomasz Bien Wspania艂e przem贸wienie pani Premier. Gratuluj臋 i dzi臋kuj臋 za
godne reprezentowanie narodu.
3 路 5 godz.
Alicja K臋dzierska
Alicja K臋dzierska Brawo ! Prezentacja si艂y Rz膮du !
3 路 6 godz.
Ewa Houben
Ewa Houben Wspaniale Pani Premier Emotikon smile
3 路 6 godz.
Andrzej Karasi艅ski
Andrzej Karasi艅ski Nasza 呕elazna Dama Emotikon smile
3 路 6 godz.
Anna Winiarska
Anna Winiarska debat臋 ogladalo si臋 naprawd臋 dumnie...Brawo Pani Premier!!!
3 路 5 godz.
Andrzej Runowski
Andrzej Runowski Brawo!
3 路 5 godz.
Agnieszka Soba艅ska
Agnieszka Soba艅ska Pani Premier dzi臋kuj臋...
3 路 6 godz.
Marta Bog
Marta Bog piekna lekcja dyplomacji i asertywnosci Emotikon smile gratuluje
3 路 6 godz.
Kasia So艂tan
Kasia So艂tan Brawo, Pani Premier! Emotikon grin Serce ro艣nie! Emotikon grin
3 路 6 godz.
Adam Kr贸l
Adam Kr贸l Pani Premier 艣wietnie
3 路 6 godz.
Iwo Na Borecka
Iwo Na Borecka Jest Pani Wielka
3 路 6 godz.
Piotr Szyma艅ski
Piotr Szyma艅ski Polacy musimy trzyma膰 si臋 razem, Czo艂em Wielkiej Polsce !!
3 路 5 godz.
Beata Rudkowska
Beata Rudkowska Brawo p.Beatko.
3 路 6 godz.
Monika Kr贸lak
Monika Kr贸lak Dzi臋kuj臋!
3 路 6 godz.
Ewa Grzesik
Ewa Grzesik Trawo Beata 頎柬炕頎巾竾頎柬返頎柬繁頎柬炕 頎柬珐頎柬藩頎柬珐
3 路 6 godz.
Ewa Kali艅ska
Ewa Kali艅ska Gratulacje:)))
3 路 6 godz.
Katarzyna Nilsson
Katarzyna Nilsson Jestem z Pania
3 路 5 godz.
Mirek Walicki
Mirek Walicki Brawo Pani Premier
3 路 5 godz.
Krystyna Mirgos
Krystyna Mirgos Wspania艂e wyst膮pienie. Brawo. TERAZ NAPEWNO DAMY RADE
3 路 5 godz.
Renata Koska
Renata Koska
5 路 6 godz.
Margot Swider
Margot Swider Prawda zawsze zwycieza.
3 路 6 godz.
Tomek Ma艂ecki
Tomek Ma艂ecki Musimy jeszcze zrobi膰 jedno zmieni膰 Polska Telewizj臋 bo ona
najwi臋cej miesza ludzia g艂ow膮
3 路 6 godz.
Jozef Garbala
Jozef Garbala SWIETNIE.
3 路 6 godz.
Irek Kara艣kiewicz
Irek Kara艣kiewicz By艂o super, Viktoria Brukselska
3 路 6 godz.
Mateusz Karol
Mateusz Karol Czas opuscic unie wraz z Czechami Slowakami i Wegrami. Czas
zrobic swoja.
6 godz.
1 odpowied藕
Danuta Czajka Wlodarczyk
Danuta Czajka Wlodarczyk Jestem dumna z Pani Premier
3 路 6 godz.
Tomek Dero
Tomek Dero PO to mistrzowie chcieli wywali膰 Beat臋 Szyd艂o z gry a
jednocze艣nie sami dali jej tyczk臋 na podium. Mistrzostwo 艣wiata Emotikon
smile Brawo Pani Premier Emotikon wink
2 路 6 godz.
Bogusia Bochunka
Bogusia Bochunka To jest wspolnik Petru ? Czy on z innej bandy...? Jan
S艂owia艅ski
12 hrs 路
CO WY NA TO?...Zobacz wi臋cej
6 godz.
Marek P. Stepien
Marek P. Stepien
http://wpolityce.pl/.../278753-twitter-nie-ma-watpliwosci...
6 godz.
Urszula-Maria Pietrzyk
Urszula-Maria Pietrzyk Pani Premier, dziekujemy... Wlasciwy czlowiek na
wlasciwym miejscu. Wyrazy najwiekszego szacunku...
5 min
Gra偶yna Tomaszewska
Gra偶yna Tomaszewska
2 路 6 godz.
Ewelina van Kol
Ewelina van Kol Wyglada Pani bardzo dostojnie i mowi Pani jak robot.
Zastanawiam sie czy Pani Premier nie jest robotem, a te broszki sa
sterownikami/kamerkami Prezesa Emotikon wink ach taki beton na dobranoc
5 godz.
Rogowski Slawomir
Rogowski Slawomir Czy demokracja to trzydzie艣ci kilka procent z nie ca艂ych
pi臋膰dziesi臋ciu "mandat spo艂eczny "
6 godz.
Magdalena Janaszkiewicz
Magdalena Janaszkiewicz Wielkie brawa Pani Premier, by艂o wspaniale!
Emotikon smile
2 路 6 godz.
Mariola Maryla
Mariola Maryla
2 路 6 godz.
Karol Juszczyk
Karol Juszczyk Gratulacj臋 Pani Premier, 艣wietne rzeczowe wyst膮pienie.
2 路 5 godz.
Grazyna Slezak
Grazyna Slezak Dziekujemy Pozdrawiamy Gratulujemy ma Pani to czego nam
potrzeba Kocha nas Pani Premier i tylko to sie liczy ze wzajemnoscia
pomozemy zwyciezymy Zdrowka zyczymy. Chicago
2 godz.
Peter Gryz艂o
Peter Gryz艂o Pani premier gratulacje! Wspania艂e wyst膮pienie polityk
wielkiego formatu. Jednak przysz艂o艣ci przed Uni膮 Europejsk膮 nie ma. Bylo to
doskonale wida膰 dzi艣 podczas debaty i my艣l臋 偶e Pani tez zdaje sobie z tego
spraw臋. Projekt pt. UE w艂a艣nie umiera. Czy rodzi sie Mi臋dzymorze?
2 godz.
Beata Bagi艅ska
Beata Bagi艅ska Bronie PISu to bronienie Polski jak do tej pory rozkradanej
przez zdrajc贸w ,bronienie barbarzy艅sko odbieranych dzieci z biednych
pozbawionych przez po 艣rodk贸w do 偶ycia itp itd
1 godz.
Zbyszek Furman
Zbyszek Furman Tusk pokaza艂 jakie ma korzenie.
2 路 6 godz.
Gra偶yna Wardaszka
Gra偶yna Wardaszka BRAWO PANI PREMIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WIELKI SZACUNEK
DLA PANI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 路 5 godz.
Anna Reszczy艅ska
Anna Reszczy艅ska Brawo !!!!
2 路 6 godz.
Karolina Polak
Karolina Polak Brawo!!!!
2 路 6 godz.
Jan Stoncel
Jan Stoncel 艢wietna robota Pani Premier - brawo Emotikon smile
2 路 6 godz.
Wiktor 呕ukowski
Wiktor 呕ukowski Od Pani powinni si臋 uczy膰 patriotyzmu a Historia dzi臋ki
Pani b臋dzie dum膮
2 路 5 godz.
Agnieszka Micek Iwon
Agnieszka Micek Iwon Tylko si臋 od Pani uczy膰, Pani Premier. Dzi臋kuj臋 z
ca艂ego serca.
2 路 6 godz.
Artur Rodak
Artur Rodak Szacun
2 路 6 godz.
Alek Baldwin
Alek Baldwin To w艂a艣nie takie wyst膮pienia na arenie mi臋dzynarodowej
powoduj膮 偶e moja duma narodowa jest na swoim miejscu Emotikon smile BRAWO
4 godz.
Marcin Klimek
Marcin Klimek Pani premier jestem dumny ze mamy Taka Premier!!!!!!!!
2 路 6 godz.
Patry Kos
Patry Kos Brawo Pani Premier!
2 路 3 godz.
Stanislaw Wilmanski
Stanislaw Wilmanski Wszystkiego dobrego du偶o wytrwa艂o艣ci
2 路 3 godz.
Piotr Tadeusz Andrzej S艂odkowski
Piotr Tadeusz Andrzej S艂odkowski Brawo !!!
2 路 6 godz.
Stanislaw Ignac
Stanislaw Ignac Pieknie pani Premier , jestem z pani dumny , ze walczy pani
o dobre imie Polski , tak opluwanej nie tylko przez wlasny narod .
1 godz.
Ed Maievsky
Ed Maievsky Brawo, Beata!
2 路 6 godz.
Maja Linczewska
Maja Linczewska Brawo!
2 路 5 godz.
Ania Agrafka
Ania Agrafka ogl膮da艂am, z dum膮 i z u艣miechem Emotikon smile
2 路 6 godz.
Andrzej Cie艣li艅ski
Andrzej Cie艣li艅ski ...a na imi臋 mia艂a w艂a艣nie - Beata.
2 路 6 godz.
Ewa Grzesik
Ewa Grzesik Bardzo dobrze brawo 頎巾竾頎柬炕頎柬返頎柬繁頎柬珐頎柬藩
2 路 6 godz.
Bartosz Klocek
Bartosz Klocek Jeste艣my dumni !
2 路 6 godz.
Jakub Rybicki
Jakub Rybicki Straszna Kobieta ...
2 路 5 godz.
Katarzyna Pazdan
Katarzyna Pazdan By艂a Pani wspania艂a!
2 路 6 godz.
Marcin Filip Bak艂a偶ec
Marcin Filip Bak艂a偶ec Dobra robota
2 路 6 godz.
Ambro偶y Skorupa
Ambro偶y Skorupa No znakomicie. Tak trzyma膰!!!
2 路 5 godz.
Anita Edyta Wizner
Anita Edyta Wizner ... M膭DRE S艁OWA... STOICKI SPOK脫J.... PE艁EN SZACUNEK....
2 路 3 godz. 路 Edytowany
Halina Papierkowska
Halina Papierkowska
2 路 6 godz.
Panta Rhei
Panta Rhei Sie zdziwili wiesniaki !
2 路 6 godz.
Alicja Baldis
Alicja Baldis Jestem dumna, ze jestem Polk膮
2 路 5 godz.
Patrycja Pawlak
Patrycja Pawlak Dzi臋kuj臋 Pani Premier za bardzo szczere wypowiedzi. Jestem
dumna z Pani Emotikon smile Emotikon smile
57 min
Hanna Duczak
Hanna Duczak Pani Premier - wielkie brawa!! Jestem dumna i z Pani i z
naszej Polski Emotikon smile
2 路 5 godz.
Kasia Kasperkiewicz
Kasia Kasperkiewicz Dzi臋kujemy !!!
2 路 5 godz.
Adam Przemek
Adam Przemek Pierwszy rz膮d od dawna z kt贸rego mo偶na by膰 dumnym. Nie do艣膰 偶e
maj膮 racj臋, to jeszcze s膮 sprytni Emotikon smile
1 godz.
Andrzej Szcz臋艣niak
Andrzej Szcz臋艣niak Polska i Polacy...kochaj膮 Pani膮. ..
4 路 6 godz.
Waclaw Goldych
Waclaw Goldych dajcie chociaz jeden tydzien zeby sie to uspokoilo a nie
atakujcie od pierwszgo dnia to nie jest koalicja i nie rozwalicie tego
rzadu i wy otym wiecie to robicie to tak rzeby obce panstwa zrobily to
zawas kochana PO .Udalo to sie wam jak byla koalicja...Zobacz wi臋cej
4 godz. 路 Edytowany
Wanda Welik
Wanda Welik Szacunek.Jest Pani babk膮 z klas膮 i godnie nas
reprezentuje.Niech krzykacze m贸wi膮 co chc膮 a i tak ma Pani du偶e poparcie u
zwyklych ludzi pracy.Nie wszyscy tylko maj膮 odwag臋 o tym m贸wi膰 bo moda jest
by膰 dzi艣 anty-PIS
5 godz.
Dia Na
Dia Na Dzi臋kuj臋 za wczorajsze wyst膮pienie!!!!!!!!!!!! Jest Pani wielka!!!!!
2 godz.
Mateusz Sobkowski
Mateusz Sobkowski Pora si臋 wypisa膰 z chorego socjalistycznego euro
ko艂chozu...
6 godz.
Zbigniew Grota
Zbigniew Grota
1 路 5 godz.
Piotr Rytwi艅ski
Piotr Rytwi艅ski Jestem z Pani Dumny ,dala Pani rade hehe
1 路 4 godz.
Halina Blachowicz
Halina Blachowicz Pani Premier jestesmy z Pani dumni
1 路 3 godz.
Dorota Schewe
Dorota Schewe Chce si臋 zapyta膰. Jarek gdzes ty tak膮 babk臋 znalaz艂?
1 路 6 godz.
1 odpowied藕
Marianna Polankowska
Marianna Polankowska Pi臋knie.
1 路 6 godz.
Bogusia Bochunka
Bogusia Bochunka Pani Premier gratuluje, i zycze wytrwalosci.
1 路 5 godz.
Irena Czuba
Irena Czuba NASZA WSPANIALA PANI PREMIER!..Emotikon heart DZIEKUJEMY!
Emotikon heart
1 路 4 godz. 路 Edytowany
Krzysztof Jaros艂aw Kolczycki
Krzysztof Jaros艂aw Kolczycki jestem dumny z pani Premier Beaty Szyd艂o !
1 路 2 godz.
Piotr Skull Malec
Piotr Skull Malec jestem z pani膮 pani premier!
1 路 6 godz.
Marcin Dembi艅ski
Marcin Dembi艅ski Brawo!
1 路 4 godz.
Kasia Quchi
Kasia Quchi dzi臋kujemy Pani premier! m贸wi艂a Pani w moim imieniu!
1 路 4 godz.
Sebastian Oleksi艅ski
Sebastian Oleksi艅ski Szanowa艂em Pani膮 Premier...teraz j膮 tak偶e uwielbiam.
1 路 6 godz.
Teres OrJakubowska
Teres OrJakubowska Od dzi艣, niech duma nas rozpiera jeszcze bardziej
Emotikon smile 偶e jeste艣my Polakami . Dzi臋kuj臋 Pani Premier .
1 路 4 godz. 路 Edytowany
Krzysztof Si Violeta Borowski
Krzysztof Si Violeta Borowski Bravo!
1 路 6 godz. 路 Edytowany
Renata Chro艣niak
Renata Chro艣niak Tak trzyma膰 ! Pozdrawiam Emotikon smile
1 路 5 godz.
Sylvia Noskievicz
Sylvia Noskievicz Pe艂na klasa.Jestem dumna z takiej pani premier.
1 路 5 godz.
Tadeusz 艢mi艂ek
Tadeusz 艢mi艂ek Podziwiam Pani膮 i ciesz臋 si臋 偶e to Pani nas Polak贸w
reprezentowa艂a .
1 路 4 godz.
Arkadiusz Bobowicz
Arkadiusz Bobowicz R臋ce same sk艂ada艂y si臋 do oklask贸w-BRAWO!
1 路 3 godz.
Aleksandra Ransz
Aleksandra Ransz Lubi臋 pani膮,ale prosz臋 mie膰 swoje zdanie, a nie s艂ucha膰
Kaczora.
1 路 6 godz.
艁ukasz Z艂otek
艁ukasz Z艂otek Jeste艣 Moim Premierem...
1 路 4 godz.
Krzysztof Kwapiszewski
Krzysztof Kwapiszewski Polska vs debata w Parlamencie Europejskim 9 : 0
Emotikon smile
1 路 4 godz.
Wanda Wenta
Wanda Wenta powtarza艂a jak mantr臋 k艂amstwa wyborcze...przekl臋te straszyd艂o
z broszk膮
1 路 6 godz.
1 odpowied藕 路 6 godz.
Mariusz Ruge-Wozniak
Mariusz Ruge-Wozniak Dzi臋kuj臋 Pani Premier. Niech Pan. B艂ogos艂awi
1 路 4 godz.
Miros艂awa Terlecka
Miros艂awa Terlecka Pani Premier gratuluj臋. By艂a Pani wspania艂a.
1 路 5 godz.
Jacek Przybysz
Jacek Przybysz Brawo Pani Premier!
1 路 5 godz.
Piotr Nowak
Piotr Nowak Nareszcie dobry kierunek , jeczenie platformy oszust贸w
bezcenne.
1 路 3 godz.
Hania Mundek
Hania Mundek Jest pani WIELKA, Pani Premier. DZI臉KUJ臉. Jestem dumna
Emotikon smile
1 路 4 godz.
Grzegorz Zablocki
Grzegorz Zablocki Wspaniale wystapienie Pani Premier. Dzi臋kuj臋
1 路 3 godz.
Rados艂aw Wile艅ski
Rados艂aw Wile艅ski Gratulacje Pani Premier! Emotikon smile
1 路 4 godz.
Andrzej Hajek
Andrzej Hajek Zelazna pani premier brawo
1 路 5 godz.
Bogdan Galicki
Bogdan Galicki Brawo Brawo Pani Premier!!
1 路 4 godz.
Ewa Krzysztofik-Zi臋ciak
Ewa Krzysztofik-Zi臋ciak GRATULACJE DLA PANI PREMIER!!!!!
1 路 5 godz.
Bartek Surdyk
Bartek Surdyk UE upada... nie dotrwa to 艣wi艅stwo do 2020..
1 路 6 godz.
Gra偶yna Krystosiak
Gra偶yna Krystosiak Brawo pani Premier Emotikon smile
1 路 6 godz.
Harry Angel
Harry Angel Brawo !
1 路 4 godz.
Kovacs Andras
Kovacs Andras Bravo Beata
1 路 6 godz.
Andrzej Zdzis艂aw Kozi艅ski
Andrzej Zdzis艂aw Kozi艅ski Pani Premier by艂o super Emotikon like
1 路 6 godz.
Marcin Mazurkiewicz
Marcin Mazurkiewicz Brawo !
1 路 4 godz.
Krystian Arendt
Krystian Arendt Tak trzyma膰! Emotikon smile
1 路 5 godz.
Anna Maria Nad艂臋towska
Anna Maria Nad艂臋towska To bylo GENIALNE wystapienie pani Premier! BRAWO
Emotikon smile
1 路 3 godz.
Wioleta Ojdana
Wioleta Ojdana Wspania艂e wyst膮pienie Pani Premier Emotikon smile
1 路 6 godz. 路 Edytowany
Teresa Jadczak-Szumi艂o
Teresa Jadczak-Szumi艂o Klasa!!!
1 路 5 godz.
Zygmunt Tr臋bi艅ski
Zygmunt Tr臋bi艅ski Brawo Pani Premier . Wspaniale Pani walczy艂a o Polsk臋 .
1 路 6 godz.
Darek Mazurek
Darek Mazurek Emotikon smile
1 路 6 godz.
Wojciech Soroko
Wojciech Soroko
1 路 6 godz.
Barbara Markul
Barbara Markul PI臉KNIE i HONOROWO dla POLSKI i NARODU POLSKIEGO DZI臉KUJEMY
PANI PREMIER !!! My te偶 jeste艣my DUMNI i r臋ce nasze trzymamy TAK!!! Jak
PREMIER RZ膭DU POLSJIEGO !!!
5 godz.
Seba Malinowski
Seba Malinowski BRAWO JEST PANI WIELKO OSOBA ZASZCZYCONY JESTEM ZE MAMY NA
CZELE RZADU POLSKIEGO PANIA BEATE SZYD艁O BRAWO...
1 路 6 godz.
Brutus Janna Sobieski
Brutus Janna Sobieski PANI BEATO JEST PANI WSPANIALYM POLITYKIEM .TERAZ
WIEM NA PEWNO ZE LOSY MOJEJ OJCZYZNY SA W GODNYCH TEGO REKACH NARESZCIE
WSTALISMY Z KOLAN .DZIEKUJE !!!
1 路 6 godz.
Maria Murawka
Maria Murawka
1 路 6 godz.
Ewa Grzesik
Ewa Grzesik
1 路 6 godz.
Mar Ta
Mar Ta
1 路 6 godz.
Grzegorz Krzywicki
Grzegorz Krzywicki
1 路 6 godz.
Maria Chomicka
Maria Chomicka
1 路 6 godz.
Grazyna Farmus
Grazyna Farmus Serdeczne podziekowania i gratulacje z okazji pani wystapien
i obronie dobrego imienia Polski w Parlamencie Europejskim.Takt i
przytomnosc umyslu Koncowe riposty -perelki
28 min
Janina Adamska
Janina Adamska
1 路 4 godz.
Arek Sobczy艅ski
Arek Sobczy艅ski
1 路 6 godz.
Micha艂 Typ
Micha艂 Typ Tylko jak 偶y膰 Pani Szyd艂o skoro pos艂anka paw艂owicz nakazuje
rezygnowa膰 z wszelkich produkt贸w niemieckich. Czy tak pomo偶emy faktycznie
czy to tylko wybuja艂膮 fantazja Pani kole偶anki ?
6 godz.
Rafa艂 Dreier
Rafa艂 Dreier No kurcze! Co mam powiedzie膰? Nie b臋d臋 si臋 powtarza艂, ...
艂adnie!
6 godz. 路 Edytowany
Urszula-Maria Pietrzyk
Urszula-Maria Pietrzyk
5 min
Irena Dym
Irena Dym Brawo Polski Rzad!
2 godz.
Dariusz Tomaszek
Dariusz Tomaszek Brawo !!!!
1 路 5 godz.
Henryk Wypyszynski
Henryk Wypyszynski Dominik, zgaga ciebie dusi? We藕 sodki.
6 godz.
Bozina Kazimierska
Bozina Kazimierska Danuta Andrzejak juz przestan macic idz lepiej ciasto
upiec..
4 godz.
Graziano Cuminotto
Graziano Cuminotto Polexit and join in Eurasia
1 godz.
Tomasz Jarek
Tomasz Jarek Szacun Pani Premier !!!
50 min
Henryk Duzynski
Henryk Duzynski Brawo pani Premier, oponenci zjechali na parter Emotikon
smile
2 godz.
Rafa艂 Dreier
Rafa艂 Dreier Jeszcze raz i ... Polska (PiS) b臋dzie musia艂a UE pomaga膰!
5 godz.
Grzegorz Dariusz Niebylski
Grzegorz Dariusz Niebylski Ani kroku wstecz!
6 godz.
Dariusz Szuliniewicz
Dariusz Szuliniewicz WIELKI SZACUNEK DLA PANI PREMIER.
58 min
Marcin Jaworski
Marcin Jaworski Pani Beato JEST PANI WIELKA!!!!!!!! Serdecznie
dziekujemy!!!!!!
2 godz.
John Good
John Good Aaa kiedy b臋dzie rating AAA?
5 godz.
Micha艂 Starzycki
Micha艂 Starzycki BRAWO !!!!
5 godz.
Bozina Kazimierska
Bozina Kazimierska Dzieki kobieto jestes najlepsza...
4 godz.
Jarek Staniszewski
Jarek Staniszewski Rz膮dzisz Beata piekne m膮dre przem贸wienie serce sie
raduje
1 godz.
Magdalena Zwolicka
Magdalena Zwolicka Jestem dumna!
5 godz.
Helena Jolanta Czekanska Wlodarczak
Helena Jolanta Czekanska Wlodarczak Dziekujemy !
26 min
Alicja Wendorff
Alicja Wendorff Gratuluje Pani Premier,postawy,wypowiedz ,oblony Polski.
5 godz.
Zofia Nied藕wied藕
Zofia Nied藕wied藕 Dzi臋kujemy wspaniale jest Pani superowa Dzi臋kujemy Bo偶e
Ojcze
6 godz.
Agnieszka Piekarska
Agnieszka Piekarska Pani Beato, jeste艣my z Pani dumni !!!
3 godz.
Iwona Kacprzak
Iwona Kacprzak JESTEM Z PANI膭.
8 min
Jaros艂aw Miklasiewicz
Jaros艂aw Miklasiewicz Gratuluj臋 ! Emotikon like Emotikon smile
2 godz.
Ewa Piotrowska
Ewa Piotrowska Dumna!
6 godz.
Katarzyna Mo艂czanow
Katarzyna Mo艂czanow Dobra robota Pani Premier Emotikon smile 頎柬返頎柬繁
6 godz.
Justka Krejpcio
Justka Krejpcio Brawo Pani Premier.
4 godz.
S艂awek Sypia艅ski
S艂awek Sypia艅ski pani premier jest mi wstyd, 偶e jest pani tak偶e polk膮 taki
blama偶 taka kompromitacja
3 godz.
1 odpowied藕
Dariusz Wojew贸dzki
Dariusz Wojew贸dzki Brawo Pani Premier
5 godz.
Maria Teresa Potocka
Maria Teresa Potocka Dzi臋ki Pani Premier poczulam 偶e rzad Polski jest
polskim rz膮dem! Kocham Pani膮!
13 min
Iza Religa-Dziewierz
Iza Religa-Dziewierz Silna i dumna Polska jest kobiet膮 Emotikon smile
5 godz.
Miros艂aw Siedlarski
Miros艂aw Siedlarski Dzi臋ki Bogu. Tyle os贸b si臋 modli艂o.
5 godz.
Stefan Kospalek
Stefan Kospalek Beata daj se spok贸j z ta unia my jej nie chcemy
5 godz.
3 odpowiedzi 路 5 godz.
Miros艂aw Tomicz
Miros艂aw Tomicz BRAWO! Pani Premier, to by艂 prawdziwy patriotyczny
majstersztyk. Serdecznie Gratuluj臋 i gor膮co pozdrawiam. DAMY RAD臉!
1 godz. 路 Edytowany
Ewelina Koci臋cka Makowska
Ewelina Koci臋cka Makowska dla czego zusy zwiekszacie
5 godz.
Halina Pany艂o
Halina Pany艂o Panie Mariuszu Pana komenarz nic doda膰 nic uj膮膰, dzi臋kuj臋
6 godz.
Bo偶ena Warowna
Bo偶ena Warowna Brawo Pani Premier
2 godz.
Matys Lucyna
Matys Lucyna Emotikon heart Emotikon heart <3Serdecznie pozdrawimy z
Grodna.
1 godz.
Jerzy Kopi艣
Jerzy Kopi艣 hipokrytka
5 godz.
6 odpowiedzi 路 5 godz.
Grzegorz Cichy
Grzegorz Cichy DZI臉KUJ臉
5 godz.
Adam Oleksiak
Adam Oleksiak PANI PREMIER OBY TAK DALEJ Emotikon smile JESTEM BEZPARTYJNY
ALE PODZIWIAM PANI膭 CHO膯 KR脫TKO JESTE艢CIE PRZY W艁ADZY JU呕 WIELE ZROBILI艢CIE
DAMY RADE Emotikon grin
Przed chwil膮
Zibi Beska
Zibi Beska Taraz wiem 偶e m贸j g艂os nie poszed艂 na marne.
2 godz.
Tomasz Jerzy Brydak
Tomasz Jerzy Brydak A mo偶e by tak UE powiedzie膰 dobranoc?
5 godz.
Zibi Beska
Zibi Beska I to mi si臋 podoba pokaza艂a pani klas臋 jak zawsze
2 godz.
Teresa Hadrzy艅ska
Teresa Hadrzy艅ska no tak a jak pi臋knie wygl膮da艂a brawo
4 godz.
Dominik Podbio艂
Dominik Podbio艂 Dobre aktorstwo nie powiem graty
6 godz.
Krystyna Niedzialek Izbicka
Krystyna Niedzialek Izbicka Pani Beato jest Pani Wielka gratuluj臋
2 godz. 路 Edytowany
Andrzej Olkiewicz
Andrzej Olkiewicz JESTEM DUMNY! I SPOKOJNY O PRZYSZ艁O艢膯 POLSKI! MAJ膭C TAK膭
PRZYW脫DCZYNI臉 POLSKIEGO RZ膭DU JAK膭 JEST PANI PREMIER BEATA SZYD艁O!!!.

Data: 2016-01-20 13:40:50
Autor: Looksfer
Pani premier Beata Szyd硂
Dnia Tue, 19 Jan 2016 17:21:08 -0600, Mark Woydak napisa(a):

Po jakiego grzyba wklejasz tu teskty jakich ob潮ka馽體? Masz niedosyt w
waleniu konika?

Data: 2016-01-20 16:31:33
Autor: Mark Woydak
Pani premier Beata Szyd硂

U縴tkownik "Looksfer" <looksfer@eternal-september.org> napisa w wiadomo禼i news:n7nv3d$gl1$1dont-email.me...
Dnia Tue, 19 Jan 2016 17:21:08 -0600, Mark Woydak napisa(a):

Po jakiego grzyba wklejasz tu teskty jakich ob潮ka馽體? Masz niedosyt w
waleniu konika?

To ta gnida podszywaj眂a si pod m骿 nick. Ma co z 砨em.

--
Mark Woydak

Pani premier Beata Szyd硂