Pani prof. Paw³owicz ma racje

Data: 2014-05-13 21:18:54
Autor: abc
Pani prof. Paw³owicz ma racje
Portal Fronda.pl: Spodziewa³a siê Pani takiej awantury po swojej wypowiedzi
na temat prof. W³adys³awa Bartoszewskiego?

Prof. Krystyna Paw³owicz: Absolutnie nie, jestem tym bardzo zdziwiona.
Przecie¿ to by³a wy³±cznie ocena spotu wyborczego PO.

Nie atakowa³am schorowanego wiê¼nia w pasiaku, tylko oceni³am pana
Bartoszewskiego jako g³ównego aktora tego spotu, który budzi szczery ¶miech.
Chyba mam prawo do wyra¿ania opinii o spocie wyborczym.

W swoim komentarzu przecie¿ wyra¼nie podkre¶li³am, ¿e szanujê wojenn±
przesz³o¶æ pana Bartoszewskiego, zauwa¿y³am jednak, ¿e w ostatnich latach
zachowuje siê on niegodziwie.

Moje okre¶lenie "pastuch" by³o utrzymane w tej samej konwencji, co
"dymplomato³ki", "byd³o" czy "hodowca zwierz±t futerkowych".

Pan Bartoszewski nigdy za to nie przeprosi³, wci±¿ korzysta z parasola
ochronnego, który roztaczaj± nad nim o¶rodki w³adzy i media.

Skoro my jeste¶my "byd³em", to ja tylko poprosi³am "pastucha", by ju¿
zostawi³ nas, czyli "byd³o" w spokoju i nie poucza³, na kogo mamy g³osowaæ.

Niektórzy ocenili to jako chamskie. Jednak my¶lê, ¿e chamstwem jest
zachowanie pani Moniki Olejnik, dla mnie od niedawna Moniki "durne babsko"
Olejnik. Ci, którzy mnie wzywaj± do kulturalnego zachowania, sami obrzucaj±
mnie obelgami. Razi ich "pastuch", ale ju¿ "durne babsko" i jeszcze gorsze
s³owa - nie.

Portal Fronda.pl:  O czym ¶wiadczy to zamieszenie?

Prof. Krystyna Paw³owicz:  Afera z panem Bartoszewskim pokazuje jedynie
totalny charakter w³adzy, która dysponuje sztucznie wykreowanymi
autorytetami i hordami lewackich dziennikarzy, którzy funkcji
dziennikarskich wcale nie pe³ni±. Patrz± jedynie na sygna³ swego lewackiego
guru, pani Moniki "durne babsko" Olejnik i bezmy¶lnie j± na¶laduj±.

Po lekturze ostatnich publikacji na temat lewackich rodowodów niektórych
dziennikarzy takie zachowania mnie nie dziwi±, ale nie spodziewa³am siê
takiej skali. Jestem jednak na to odporna tym bardziej, ¿e nie ogl±dam
telewizji, a z internetu w zasadzie te¿ nie korzystam

Wiêcej:
http://www.fronda.pl/a/prof-pawlowicz-dla-frondapl-wyborcza-i-tvn-dorabiaja-mi-gebe,37414.html

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2014-05-13 23:19:58
Autor: Fritz
Pani prof. Paw³owicz ma racje
Schorowany wiêzieñ w pasiaku, he, he. Pewno tak jak Jeziorañski, zbiera³ dla
Niemców ¿ydowskie z³oto...

Data: 2014-05-14 14:00:35
Autor: Budzik
Pani prof. Paw³owicz ma racje
U¿ytkownik abc abc@wp.pl ...

[...]

Uwielbiam pani± Paw³owicz!!!
Swoja droga pasje do prezesa jak ula³! Ten nie ma konta, ta nie korzysta z internetu... Mo¿e by ich tak...

Pani prof. Paw³owicz ma racje