Paniczna ucieczka lewakow z PiSu do SLD ;)

Data: 2009-05-31 21:39:13
Autor: Stefann
Paniczna ucieczka lewakow z PiSu do SLD ;)
Jaja jak berety. Lawina ruszyla ;)))))))

Zennon

Data: 2009-05-31 21:59:32
Autor: awe
Paniczna ucieczka lewakow z PiSu do SLD ;)
Przepraszam ale ty Bogiem jestes ze zagladasz w dusze? CHyba nei wycioagasz tak powaznych wnioskow na podstawie "prawyborow" - pewnie dla swoich KULEGOW we Wrzesni przy niecalych 6%?>
Faktycznie jaja, wlasciwie to jajo masz zamiast glowy. Ochlon bo Ci sie glowa zagotuje na TWARDO, twardzielu;-)
awe
PS
Podaj mi wyniki totka na przyszla sobote, moze bedzie kumulacja

Data: 2009-05-31 22:13:39
Autor: Stefann

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvunhb$f2$1news.onet.pl...
[...]

AWE masz jeszcze tydzien na slodkie bladzenie we mgle wlasnej uludy. Ciesz sie i nie zmarnuj, tego ostatniego szczesliwego tygodnia swojego zycia.

Zennon

Data: 2009-05-31 17:20:23
Autor: pistacjusz
On 31 Maj, 22:13, "Stefann" <t...@blisko.pl> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:gvunhb$f2$1news.onet.pl...

> [...]

sie i nie zmarnuj, tego ostatniego szczesliwego tygodnia swojego zycia.

Przez ostatni rok poparcie dla PIS, według sondaży oscylowało pomiędzy
16 a 25 %
Poparcie dla PO oscylowało pomiędzy 45 a 58% zaś dla SLD pomiędzy 8 a
15%.
Czy to są wyniki miarodajne, czy są manipulowane, trudno powiedzieć
ale faktem jest, że takie wyniki podawano.
Więc twierdzisz, ze spadek notowań PO i wzrost SLD jest związany z
odpływem
głosów z PIS do SLD? Na jakiej podstawie? Porównanie sondaży wskazuje
wyraźnie, że odpływ głosów do SLD pochodzi z PO a nie z PIS.

Data: 2009-06-01 11:38:29
Autor: awe

Użytkownik <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:91ae8bf8-72a4-448f-9c36-cee6c9dfcf88i6g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

głosów z PIS do SLD? Na jakiej podstawie? Porównanie sondaży wskazuje
wyraźnie, że odpływ głosów do SLD pochodzi z PO a nie z PIS.
-- -- -- -- -- -
te wyniku w ogole nie trzymaja sie kupy na ze tak nazwe prawybory poszedl aktyw i jego rodziny glownie zainteresowane dojeniem panstwa a druga czesc to zachowaneim swoich emerytalnych przywilejow. 5% frekwnecji ;-))) zenonku wiesz co - pocaluj mnie w dupe
awe

Data: 2009-06-01 11:41:28
Autor: Stefann
[...]

No prosze! nie dosc, ze lewak, to oczywiscie pedal.

Zennon

Data: 2009-06-01 13:09:18
Autor: awe

Użytkownik "Stefann" <tu@blisko.pl> napisał w wiadomości news:h007no$nk2$1news.task.gda.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
zenus idz wycieraj sie gdzies wsrod plebsu, poczujesz sie jak w domu, a ode mnie to sie odpier..
awe

Data: 2009-06-01 13:15:18
Autor: Stefann

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h00csi$q58$1news.onet.pl...

[...]

Ale Wy wszyscy tam w PiSie jestescie tacy sami. Oficjalnie prawicowi i bogobojni, a z wszystkich zakamarkow waszej osobowosci na swiat wyziera lewak i  pedal ;) Te sygnaly Waszej podswiadomosci sa przezabawne, kiedy kontrastuja z Waszym oficjalnym nadetym JA ;))))

Zennon

Data: 2009-06-01 18:22:22
Autor: awe

Użytkownik "Stefann" <tu@blisko.pl> napisał w wiadomości news:h00d7m$4iu$1news.task.gda.pl...

[...]

wiesz te twoje ze tak powiem pisarstwo przez male p bardzo mnie bawi.
My w PiS'ie jestesmy porzadnymi i uczciwymi ludzmi dlatego sie wspieramy, wy nic soba nie reprezentujecie. Wasza mentalnosc to szczota klozetowa.
awe

Paniczna ucieczka lewakow z PiSu do SLD ;)