Paniczny strach "sitwy międzynarodowej" przed zjednoczeniem się Słowian!

Data: 2009-03-09 11:21:42
Autor: konserwator
Paniczny strach "sitwy międzynarodowej" przed zjednoczeniem się Słowian!
Paniczny strach "sitwy międzynarodowej" przed zjednoczeniem się Słowian!
Wypowiedź białoruskiego deputowanego Siergieja Konstantina na IX Wszechsłowiańskim Zjeździe w Mińsku w lipcu 2005 roku. Oto co powiedział Konstantin:
"Nie można nie dostrzegać, nie uświadamiać sobie i nie czuć, jak określone siły na świecie zmierzają wszelkimi sposobami do zniszczenia narodów słowiańskich, w ramach tej niewypowiedzianej oficjalnie ale w rzeczywistości toczącej się wojny. Zabrano Serbii Kosowo i Metohę. Dzielona jest Macedonia. Są próby dzielenia Rosji i Ukrainy w ramach Unii Europejskiej. Możliwe jest oddzielenie od Czech Sudetów, od Polski Śląska. Zorganizowano gebbelsowskie, informacyjne podkopywanie Białorusi i jej lidera Łukaszenki. Wrogie siły rozumieją, że jeśli Słowianie nie zostaną zniszczeni, nie będą one mogły ustanowić nowego panowania na świecie. Nie możemy się zgodzić z tym, ażeby 100 - 200 europejskich polityków, finansowanych przez tajne centra finansowe, zarządzało światem w swoich interesach, wbrew interesom Słowian".
Fragment z książki Henryka Pająka "Kundlizm znów wygrał" - zamieszczony na tyle okładki.

http://www.wicipolskie.org/prp/PRP_212.pdf
..

Data: 2009-03-09 05:51:45
Autor: Mariusz Merta
na pana miejscu bylbym ostrozny z idea panslawizmu...zbyt mi to pachnie moskiewska reka...
j.w.
Mariusz Merta

Data: 2009-03-09 14:27:54
Autor: Panslavista
na pana miejscu bylbym ostrozny z idea panslawizmu...zbyt mi to pachnie moskiewska reka...

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci
j.w.
Mariusz Merta

Dziwi mnie nieuctwo moich ziomków uwazajacych sie za patriotów.

Data: 2009-03-09 16:52:53
Autor: ColgatesBilly

"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote in message news:gp2r4a$4bf$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A ktos kiedys mial takie plany, w dodatku, spojne i ku wspolonemu dobrzu?

Niestety, chyba nie.... a Rosjanie, za glupi i za prymitywni.

Tak wiec temat uwazam za zakonczony, acz Pajaka warto  czytac

Kol

Data: 2009-03-09 15:56:23
Autor: Panslavista
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Niestety, chyba nie.... a Rosjanie, za glupi i za prymitywni.

Tak wiec temat uwazam za zakonczony, acz Pajaka warto  czytac

Twoje stereotypy są mośkowate.

Paniczny strach "sitwy międzynarodowej" przed zjednoczeniem się Słowian!