Panie Biedroń , pokaż pan te wszystkie dyplomy od Neewsweka i po sprawie

Data: 2019-02-12 19:31:23
Autor: boukun
Panie Biedroń , pokaż pan te wszystkie dyplomy od Neewsweka i po sprawie
Biedroń podczas prezentacji programu nowej partii często odnosi się do swojej prezydentury w Słupsku, choć pomorscy dziennikarze i politycy zarzucają mu, że wcale dużych sukcesów jako samorządowiec nie miał. Lider Wiosny o pracy w Słupsku mówił także podczas poniedziałkowej "Kropki nad I" w TVN24.

- Ja wygrywałem wszystkie rankingi na najlepszego prezydenta miasta, samorządowca. "Newsweek", Tomasz Lis, każdego roku wręczał mi dyplom "najlepszy prezydent", a dzisiaj okazuję się największym wrogiem Tomasza Lisa i najgorszym prezydentem miasta. To ja nie rozumiem. Ja byłem najlepszy czy najgorszy? - mówił Robert Biedroń.

Szybko odpowiedział mu redaktor naczelny tygodnika.

"Panie Robercie. Nigdy Pan nie wygrał rankingu "Newsweeka" na najlepszego prezydenta. Raz był Pan w pierwszej dziesiątce. Nigdy nie wręczałem Panu żadnego dyplomu. Życzę serdecznie powodzenia i pokazania, że polityka może być inna. Ale proszę, niech Pan nie zaczyna od kłamstw" - napisał na Twitterze Tomasz Lis.

https://wiadomosci.wp.pl/robert-biedron-mowi-o-nagrodzie-dla-najlepszego-prezydenta-prosze-nie-zaczynac-od-klamstw-6348492685194881a

jaka prawda
10h temu

Panie Biedroń , pokaż pan te wszystkie dyplomy od Neewsweka i po sprawie

Data: 2019-02-13 11:31:19
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
Biedroń podczas prezentacji programu nowej partii często odnosi się do
swojej prezydentury w Słupsku, choć pomorscy dziennikarze i politycy
zarzucają mu, że wcale dużych sukcesów jako samorządowiec nie miał.

Sporym czyrakiem wiosennym na waszym tyłku musi być ten Biedroń! ;-)))

Co do dyplomów:

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/222398,1,doktorat-prezesa-jaroslawa-kaczynskiego.read

"Egzaminy doktorskie zdał z teorii państwa i prawa oraz filozofii
marksistowskiej (oba na "bardzo dobrze"), a 8 grudnia 1976 r. obronił pracę
doktorską "Rola ciał kolegialnych w kierowaniu szkołą wyższą".

"I faktycznie, liczy ona 265 stron, z których 36 zajmują przypisy,
bibliografia (121 pozycji, wśród nich nawet artykuł Jerzego Urbana
"Feudałowie i wasale" z "Polityki") i wykaz przywoływanych aktów prawnych. "

"h klasyków nie ma w pracy doktorskiej Jarosława. Jest za to sporo odwołań
do wypowiedzi przywódców i ideologów PRL: Gomułki, Bieruta, Cyrankiewicza,
Kliszki, Sokorskiego, Werblana, Kąkola oraz do referatów na partyjne zjazdy
i plena KC."

""Obroniłem doktorat, odpocząłem jeden dzień i poszedłem do Jana Józefa
Lipskiego zgłosić się do KOR"

Buuuuhhahahahhahahahahaaa! A 13 grudnia spałem do południa! ;-))))

--
Pajdak

Panie Biedroń , pokaż pan te wszystkie dyplomy od Neewsweka i po sprawie