Panie Blaszak.

Data: 2011-12-13 05:54:49
Autor: stevep
Panie Blaszak.
# Panie Błaszczak! Jakim prawem wypowiada sie pan za wszystkich Polaków?  Dlaczego żaden z wielkich opozycjonistów milczy i nie żąda głów ani krwi?  Pan był o ile się nie mylę - dzieckiem. Co pan może wiedzieć??? Czekałam  tylko na słowa, by w imię "wyznawanych" przez pana wartości  chrześcijańskich już dziś powiesić co najmniej umierającego Gen.  Jaruzelskiego. Co najmniej, bo żyje jeszcze w bardzo podeszłym wieku kilku  członków WRON. Pańska partia głosi wartości chrześcijańskie (przynajmniej  tak słychać i widać) GDZIE? Ja widzę tylko nienawiść. Co one do cholery  mówią, wartości? Ano mówią, ze TRZEBA WYBACZAĆ. To po pierwsze, po drugie,  gdzie jest "największy" opozycjonista pan Kaczyński? Czy pańskimi ustami  nie pozwala iść do przodu, tylko cofać się od 30 lat?

Czy jutro w imię wiary chrześcijańskiej poprowadzicie pochód pod dom  Generała i będziecie wrzeszczeć swoje - "zdrajca"??? Będzie tam jutro (bez  obrazy) mnóstwo dzieciaków. Czy tak dalej będziecie ciągać Polskę od  rocznicy do rocznicy?

Już wcześniej napisałam, że radzieckie czołgi mogły bez problemów  rozjechać pół albo i całą Polskę. Towarzysze radzieccy mogli przejąć  władzę, a NATO mogło się tylko przyglądać i nic, totalnie nic zrobić nie  mogło.

Żyjemy. Strasznie mi żal, ze nie obyło sie bez ofiar, aresztowań,  internowań i innych potwornych rzeczy, ale przeżyliśmy POKOJOWO. Nikomu na  świecie nie udało się przejąć władzy w sposób pokojowy.

Na koniec, pan, panie Błaszczak nie ma prawa wypowiadać się wtedy, gdy  najwięksi i najszlachetniejsi opozycjoniści tamtych lat nie zabrali głosu.  Głos zabiorą tylko pewnie ci, którzy siedzieli cicho, by broń Boże nie  narazić się na szykany. Oni wyjdą na bohaterów, a nie Lech Wałęsa, Adam  Michnik, Tadeusz Mazowiecki, Karol Modzelewski, Pan Frasyniuk i całe  mnóstwo wielkich i szlachetnych postaci z których wielu już nie żyje.

Ja, panu nie udzieliłam mandatu do reprezentowania mnie, bo wyraził się  pan mniej więcej tak: "Polacy oczekują..." Otóż ja nie oczekuję, ja patrzę  w przyszłość i cieszę się, że nie zginęły tysiące bądź nawet miliony  Polaków w bratobójczej wojnie. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjxx7

--
stevep

Data: 2011-12-13 12:01:00
Autor: Dirko
Panie Blaszak.
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v6evxnkl50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...

Ja, panu nie udzieliłam mandatu do reprezentowania mnie,

    Blaszak, jak wielu prawdziwych Polaków łapie ryby w mętnej wodzie

Panie Blaszak.