Panie Duda niech pan nie ściemnia.

Data: 2014-06-08 03:55:10
Autor: stevep
Panie Duda niech pan nie ściemnia.
#   "Nie jesteśmy tylko zwykłym związkiem zawodowym, nie będziemy tylko  walczyć o pracowników w zakładach pracy, będziemy się wypowiadać w bardzo  ważnych sprawach na zewnątrz"

      To słowa przewodniczącego "związku zawodowego" przez nieuwagę  noszącego jeszcze nazwę "Solidarność".

      Pan Duda zapomniał w jakich okolicznościach rodziła się ta prawdziwa  "Solidarność". Przeciwko czemu się buntowała. Miał to być związek  zawodowy. Ale czyż w Polsce wtedy nie było związków zawodowych? Były i to  potężne. CRZZ utrzymywała wiele klubów sportowych. Dysponowała Funduszem  Wczasów Pracowniczych. Rozdzielała pomiędzy pracowników ziemniaki i cebulę  na zimę.

      Więc o co chodziło? O to, panie Duda, że w tym wszystkim nie liczył  się pracownik, tylko interes partii, której ramieniem były związki  zawodowe. Tak się jednak złożyło, że aby zrealizować marzenia o  niezależnych od rządu związkach, trzeba było obalić system. W ten sposób  "niezależne związki" zostały ponownie wplątane w politykę.

      Panie Duda - jak to się skończyło - zobaczy pan, gdy przyjrzy się  karierze politycznej pana Krzaklewskiego.

      "Nie jesteśmy tylko zwykłym związkiem zawodowym" - a szkoda. Co  prawda ja już nie żałuję, jestem na zasłużonej emeryturze. Ale szkoda z  punktu widzenia przysłowiowych kasjerek z "Biedronki". Zwykłe związki  zawodowe cała swą energię kierują na walkę o to, by tacy pracownicy nie m  usieli do pracy zakładać pampersów. Teraz cała swą energię chce pan  skierować na front wyborczy. Zacznie się politykowanie - choć tak na  prawdę to już od dawna pańskie związki nic innego nie robią.

      Nie wiem, jak zareagują ludzie pracy na wiadomość, że jakiś działacz  związkowy, do którego zadań należało trzymać parasol ochronny nad  pracownikami właśnie - teraz idzie w politykę.

      I proszę mi tu nie pieprzyć, że w samorządach będziecie mieli większe  możliwości dbać o pracowników. W samorządach będziecie mieli większe  możliwości, by walczyć ze złem wcielonym - Tuskiem. Tam głównym waszym  zajęciem będzie wojna z PO, SLD, Palikotem i innymi wrogami prezesa. Na  zwykłego pracownika, o którym nawet nie wiadomo, czy przypadkiem nie  głosował na PO - szkoda będzie cennego czasu.

      Na zakończenie życzę panu szczerze autentycznego sukcesu. Bowiem  uwikłanie tego co wy nazywacie "Solidarnością" w populistyczne, partyjne  wojenki oznaczać będzie koniec tego "związku" jak i pana.

      Jeszcze raz szczerze tego panu życzę. #
Ze strony:
http://tnij.org/idfh10s

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-08 13:02:43
Autor: Mark*Woydak

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości
#   "Nie jesteśmy tylko zwykłym związkiem zawodowym, nie będziemy tylko
walczyć o pracowników w zakładach pracy, będziemy się wypowiadać w bardzo
ważnych sprawach na zewnątrz"

--

Wazeliniarz liczący na profity z tytułu śłużenia prezesowi PiS.

MW

Panie Duda niech pan nie ściemnia.