Panie Dworak

Data: 2012-09-25 16:59:28
Autor: Marek Woydak
Panie Dworak
Mam pytanie, właściwie nie ja ale moja babcia rencistka. Ma u siebie na wsi
radioodbiornik lampowy, odbiera fale długie, średnie i krótkie. Ponieważ na
długich falach i średnich jest jeden jazgot więc babcia słucha na krótkich
jakąś rozgłośnię mówiącą po polsku. Prawdopodobnie katolicką. Czy babcia
musi płacić abonament? Kiedy zmarł dziadek książeczka wpłat gdzieś się
zawieruszyła, a zapytany sąsiad powiedział jej, że premier Tusk powiedział,
że nie nmusi. Ostatnio przyszedł do niej listonosz i pytał o radio. Babcia
pokazała mu to radio a ten też powiedział, że nie trzeba. Wczoraj usłyszała
od sąsiadki, że znów trzeba. Jak to w końcu jest panie Dworak. Kiedy pan
nie był jeszcze w TVP mówił pan, że nie trzeba płacić komunistycznego
haraczu, a teraz kiedy załapał się na ciepluśką posadkę straszysz pan
starszych ludzi komornikiem. Moja babcia ma 350 zł renty. Nie wstyd panu
grabić schorowanej staruszki? MW

Data: 2012-09-25 17:13:18
Autor: boukun
Panie Dworak

Użytkownik "Marek Woydak" <marek.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości news:p9bckoc0l4d7.1auxauexirzvh.dlg40tude.net...
[...]

Najpier trzeba komune obalić, w dosłownym tego słowa znaczeniu, żeby potem nie płacić komunistycznych haraczy...

Zachciało sie wam super-komuny, to ją żryjcie...

boukun

Data: 2012-09-25 17:23:18
Autor: Marek Woydak
Panie Dworak
Dnia Tue, 25 Sep 2012 17:13:18 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Przecież to tacy jak ty wybrali tą komunę. Dlaczego zwalasz wszystko na
innych?

MW

Data: 2012-09-25 17:26:35
Autor: boukun
Panie Dworak

Użytkownik "Marek Woydak" <marek.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości news:1qmr9xqy5jyte$.1sioayna5plq5$.dlg40tude.net...
[...]

Nie koleś, mnie pozamiatano 13 grudnia 1981 roku i wygnano ostatecznie z kraju w 1987 roku, potem zaczęli twoi komuniści szabrować ten kraj...

boukun

Data: 2012-09-25 17:36:10
Autor: Marek Woydak
Panie Dworak
Dnia Tue, 25 Sep 2012 17:26:35 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Takim językiem nie będę z tobą dyskutować. spadaj na drzewo!

MW

Data: 2012-09-25 17:21:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Panie Dworak

[...]

To ile babcia ma lat, że pobiera rentę, a nie emeryturę?

Data: 2012-09-25 17:35:17
Autor: Marek Woydak
Panie Dworak
Dnia Tue, 25 Sep 2012 17:21:32 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Ma rentę po dziadku. Nigdy nie pracowała "na państwowym", zajmowała się
domem. Jakie to ma znaczenie?

MW

Data: 2012-09-25 18:26:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Panie Dworak

Użytkownik "Marek Woydak" <marek.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości news:1lmeuoiiaf5x5.1jtmai77e0xry$.dlg40tude.net...
[...]

Kolosalne. Winą babci jest to, że ma 350 zł renty i  nieróbstwo nie jest argumentem.

Data: 2012-09-26 14:09:24
Autor: Grzegorz Z.
Panie Dworak
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Bardziej kolosalne niż moje, skoro ja widziałem kiedyś własne 10 tys. zł w
gotówce?

--
"Niechaj będzie przeklęty bóg ojciec i syn, i duch, i matka najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

Data: 2012-09-26 15:07:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Panie Dworak

Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k3urcj$jrr$1dont-email.me...
Bogdan Idzikowski napisał:
[...]

Mnie twoje zasoby finansowe nie obchodzą. Ani też dochody. Jeśli brak ci jednego i drugiego to obwiniaj siebie, a nie cały świat.
W dodatku w zderzeniu z informacją, że oszczędności Polaków przekroczyły pół biliona.

Data: 2012-09-26 16:33:35
Autor: Grzegorz Z.
Panie Dworak

Bogdan Idzikowski napisał:
[...]

Poziom mojej pracowitości też nie?

https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/185b22683ca1427f

Data: 2012-09-26 16:56:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Panie Dworak

Bogdan Idzikowski napisał:
[...]

Przeglądnąłem. No i?

Data: 2012-09-26 22:30:42
Autor: mkarwan
Panie Dworak
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k3v3no$aks$1dont-email.me...
"Niechaj będzie przeklęty bóg ojciec i syn, i duch, i matka najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"O żesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obyś zdychał długo i boleściach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Przecież już należałem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie żydów nie znoszę"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Żydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubię dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

Data: 2012-09-26 18:42:02
Autor: Trybun
Panie Dworak
W dniu 2012-09-25 16:59, Marek Woydak pisze:
[...]

Odpowiem za Dworaka, staruszka, a na dodatek z takimi dochodami nie musi opłacać abonamentu RdTv .

Panie Dworak