Panie Hesk

Data: 2010-05-24 05:16:33
Autor: Pistacjusz
Panie Hesk
jak tam idzie dramatyczna obrona Warszawy?
Czy ludność już ewakuowana z zalanych dzielnic?

Data: 2010-05-24 14:20:53
Autor: Grzegorz Z.
Panie Hesk
Dnia Mon, 24 May 2010 05:16:33 -0700 (PDT), Pistacjusz napisał(a):

jak tam idzie dramatyczna obrona Warszawy?
Czy ludność już ewakuowana z zalanych dzielnic?

Pan Hesk aktualnie kontroluje na bieżąco stan wałów wokół muszli.
By mu nie wybiła.

Data: 2010-05-24 14:41:20
Autor: heÂŽsk
Panie Hesk
On Mon, 24 May 2010 14:20:53 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Pan Hesk aktualnie kontroluje na bieżąco stan wałów wokół muszli.

chyba wokol dzwonnicy, dzwony musza bic bys wiedzial kiedy udac sie
na zakupy. szach i mat.
By mu nie wybiła.

 nie przenos na innych swoich problemow z twoim domowych szambem.

--

 HeSk

Data: 2010-05-24 07:20:17
Autor: Grzegorz Z.
Panie Hesk

<blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

na zakupy. szach i mat.

> By mu nie wybiła.

 nie przenos na innych swoich problemow z twoim domowych szambem.

A żebyś kurwa Herskuś wiedział że przenoszę!

I nie z szambem tylko ze spółdzielnią! Robili u mnie w bloku w zeszłym
roku wymianę pionów na plastiki i zakładali ciepłą wodę, zrobili
rozpierduchę na całego, 4 tys. wydałem na remont kuchni i łazienki a
na koniec okazało się że nie wymienili "poziomów" w piwnicy w podłodze
no i kurwa zaczęło ludziom w sraczach na parterze i na pierwszym
piętrze "bulgotać", bo stare rury nie dawały rady z tym co wyrzucały z
siebie nowe.

Debil w s-pni tłumaczył że "kominki" od pionów na dachu śnieg zasypał
i przez to "zasysa".

Śnieg stopniał, a w sraczach i umywalkach napierdalało dalej.

No to chcąc nie chcąc dwa miesiące trwała kolejna rozpierducha w
bloku, ryli w piwnicy i resztę rur wymienili.

Czy w Polsce wszystko musi przebiegać podobnie?

Na małą (moje "poziomy") i większą (Kozanów) skalę?

Szach, mat i roszada!

Data: 2010-05-24 18:33:02
Autor: Piotr
Panie Hesk
Dnia Mon, 24 May 2010 07:20:17 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

A żebyś kurwa Herskuś wiedział że przenoszę!

To ty zgrzesiu dlatego taki zgorzkniały... Cały czas w oparach szamba...
To jakbyś w gwnie pracował, he, he...
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-05-24 17:20:09
Autor: u2
Panie Hesk
W dniu 2010-05-24 14:20, Grzegorz Z. pisze:
Pan Hesk aktualnie kontroluje na bieżąco stan wałów wokół muszli.
By mu nie wybiła.

Bardzo słusznie. Tyle GWna wysyła codziennie :)

Data: 2010-05-24 17:41:49
Autor: karwanjestdebilem
Panie Hesk

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

Bardzo słusznie. Tyle GWna wysyła codziennie :)

Gdyby takie awarie zależały od ilości wysyłanego gówna, to media Rydzyka już dawno by się w tym gównie potopiły.

Przemysław Warzywny
--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych".

Data: 2010-05-24 17:52:10
Autor: u2
Panie Hesk
W dniu 2010-05-24 17:41, karwanjestdebilem pisze:
Gdyby takie awarie zaleÂżaÂły od iloÂści wysyÂłanego gĂłwna, to media Rydzyka juÂż dawno by siĂŞ w tym gĂłwnie potopiÂły.

Współczuję.

Data: 2010-05-24 14:41:20
Autor: heÂŽsk
Panie Hesk
On Mon, 24 May 2010 05:16:33 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

jak tam idzie dramatyczna obrona Warszawy?
Czy ludność już ewakuowana z zalanych dzielnic?

 panie pistacjusz, nie wiem jak tam obrona warszawy. prosze zapytac
 prezesa pis. to on targal wory z piachem na placu teatralnym.  ja w tym czasie zazywalem slonca u "przyjaciol moskali" w kijowie.

--

 HeSk

Data: 2010-05-24 16:09:29
Autor: Pistacjusz
Panie Hesk

<pistacj...@gmail.com> wrote:
> [...]

 prezesa pis. to on targal wory z piachem na placu teatralnym.
 ja w tym czasie zazywalem slonca u "przyjaciol moskali" w kijowie.

Panie Hesk nie mydl mi Pan oczu Kijowem ani prezesem PiS.
Domagałeś się Pan "odszczekiwania" kiedy pisałem, że w Warszawie
realnego zagrożenia
nie ma. Jak się okazalo miałem całkowitą rację. A teraz Pan próbuje
zmieniać temat - to dziecinne.

Data: 2010-05-25 07:01:04
Autor: 'heÂŽsk
Panie Hesk
On Mon, 24 May 2010 16:09:29 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

> [...]

realnego zagrożenia nie ma. Jak się okazalo miałem całkowitą rację.
A teraz Pan próbuje zmieniać temat - to dziecinne.

 panie pistacjusz. realne zagrozenie istnialo i istnieje. nie mydl pan
 oczu ze worki nie byly potrzebne, a impreza na placu teatralnym
 byla demonstracja sily pis wobec powodzi. wyglada na to ze "bufetowa"
 poradzila sobie lepiej niz dutkiewicz w ktorym pis zaczal sie kochac.

 --

 HeSk

Panie Hesk