Panie Hesk

Data: 2010-05-24 14:41:20
Autor: heÂŽsk
Panie Hesk
On Mon, 24 May 2010 05:16:33 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

jak tam idzie dramatyczna obrona Warszawy?
Czy ludność już ewakuowana z zalanych dzielnic?

 panie pistacjusz, nie wiem jak tam obrona warszawy. prosze zapytac
 prezesa pis. to on targal wory z piachem na placu teatralnym.  ja w tym czasie zazywalem slonca u "przyjaciol moskali" w kijowie.

--

 HeSk

Data: 2010-05-24 16:09:29
Autor: Pistacjusz
Panie Hesk

<pistacj...@gmail.com> wrote:
> [...]

 prezesa pis. to on targal wory z piachem na placu teatralnym.
 ja w tym czasie zazywalem slonca u "przyjaciol moskali" w kijowie.

Panie Hesk nie mydl mi Pan oczu Kijowem ani prezesem PiS.
Domagałeś się Pan "odszczekiwania" kiedy pisałem, że w Warszawie
realnego zagrożenia
nie ma. Jak się okazalo miałem całkowitą rację. A teraz Pan próbuje
zmieniać temat - to dziecinne.

Data: 2010-05-25 07:01:04
Autor: 'heÂŽsk
Panie Hesk
On Mon, 24 May 2010 16:09:29 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

> [...]

realnego zagrożenia nie ma. Jak się okazalo miałem całkowitą rację.
A teraz Pan próbuje zmieniać temat - to dziecinne.

 panie pistacjusz. realne zagrozenie istnialo i istnieje. nie mydl pan
 oczu ze worki nie byly potrzebne, a impreza na placu teatralnym
 byla demonstracja sily pis wobec powodzi. wyglada na to ze "bufetowa"
 poradzila sobie lepiej niz dutkiewicz w ktorym pis zaczal sie kochac.

 --

 HeSk

Panie Hesk