Panie Janie do tablicy :)

Data: 2009-07-06 20:20:24
Autor: Yaro
Panie Janie do tablicy :)
Taka wiadomość a grupowy sadownik cicho siedzi :)

http://www.benchmark.pl/aktualnosci/iPhone_3GS_sie_przegrzewa.-20820.html

Jarek

Data: 2009-07-06 20:30:00
Autor: Andrzej Libiszewski
Panie Janie do tablicy :)
Yaro pisze:
Taka wiadomość a grupowy sadownik cicho siedzi :)

http://www.benchmark.pl/aktualnosci/iPhone_3GS_sie_przegrzewa.-20820.html

Jarek

Niemożliwe. Wszak iPhone nie może mieć żadnych wad!

--
| Andrzej Libiszewski,          JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
|   Computers don't make errors - What they do, they do on purpose.    |

Data: 2009-07-06 20:33:53
Autor: qwerty
Panie Janie do tablicy :)
Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4a5242a2@news.home.net.pl...
Yaro pisze:
Taka wiadomość a grupowy sadownik cicho siedzi :)

http://www.benchmark.pl/aktualnosci/iPhone_3GS_sie_przegrzewa.-20820.html

Jarek

Niemożliwe. Wszak iPhone nie może mieć żadnych wad!

Mnie rozbawiło "Czarne wersje podobno nie są dotknięte tym problemem".

Jak na czarnym może być odbarwienie od przegrzewania? Bardziej czarne? ;)

Data: 2009-07-06 19:42:39
Autor: Waldek Godel
Panie Janie do tablicy :)
Dnia Mon, 6 Jul 2009 20:33:53 +0200, qwerty napisał(a):

Mnie rozbawiło "Czarne wersje podobno nie są dotknięte tym problemem".

Jak na czarnym może być odbarwienie od przegrzewania? Bardziej czarne? ;)

tłumocz skompilował dwa teksty. Przegrzewają się obydwa, ale białe jeszcze
dodatkowo się przebarwiają i zostaje brzydka plama z tyłu

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-06 21:48:21
Autor: Jan Strybyszewski
Panie Janie do tablicy :)
Waldek Godel pisze:
[...]

Tak sie przegrzewaja ze zaden nie padl buhahaha konkurencja brzytwy sie chwyta. Poki co na wszystkich fotkach jest jeden i ten sam telefon.
Moze i ma wade i dotyka procek obudowy przenoszac cieplo.

Jakos o 2mln Nokii z wada fabryczna glosnika szybko zescie trole zapomnieli

Data: 2009-07-06 22:00:28
Autor: qwerty
Panie Janie do tablicy :)
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h2tke6$k8u$1@inews.gazeta.pl...
Jakos o 2mln Nokii z wada fabryczna glosnika szybko zescie trole zapomnieli

Ale Nokia nie ma własnej sekty. ;)
A tak na poważnie. Nie ma idealnego telefonu. Daj dowolny telefon, a wady się znajdzie.
Czepiam się iphone, że mimo wad (mniejszych, większych) dużo osób uważa go za idealny, rewelacyjny, niezastąpiony, ponadczasowy telefon (niektórzy pewnie tak samo uważają).
Wysłałem link do znajomego, którego uważam do w/w grupy. Odpisał, że to nie może być prawdziwe.

Data: 2009-07-06 22:45:39
Autor: Titus Atomicus
Panie Janie do tablicy :)
In article <h2tl4u$fq9$1@achot.icm.edu.pl>,
 "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> wrote:

> [...]
> Jakos o 2mln Nokii z wada fabryczna glosnika szybko zescie trole > zapomnieli

Jak to nie ma?
Moze i nie ma. Jest za to jakas ponadpodzialowa sekta antyApplowa...

Czepiam się iphone, że mimo wad (mniejszych, większych) dużo osób uważa go za idealny, rewelacyjny, niezastąpiony, ponadczasowy telefon (niektórzy pewnie tak samo uważają).

Idealow, jak wspomniales, nie ma.
Natomiast jest to po prostu swietny telefon, wart swojej ceny.
Tak twierdzi wiekszosc uzytkownikow.
Ktorych jest coraz wiecej.

TA

Data: 2009-07-07 11:17:04
Autor: Andrzej Libiszewski
Panie Janie do tablicy :)
Dnia Mon, 06 Jul 2009 22:45:39 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

[...]

Aż się nasuwa "Dziś MY stoimy tutaj, a WY tam gdzie stało ZOMO..."

Spisek, panie.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2009-07-07 19:28:13
Autor: Titus Atomicus
Panie Janie do tablicy :)
In article <1j0uvalh7ajar$.1xywppzqlvwfb$.dlg@40tude.net>,
 Andrzej Libiszewski <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote:

Dnia Mon, 06 Jul 2009 22:45:39 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisa(C)(C)(a):

> Moze i nie ma. Jest za to jakas ponadpodzialowa sekta antyApplowa...

Aż się nasuwa "Dziś MY stoimy tutaj, a WY tam gdzie stało ZOMO..."

Spisek, panie.

Jestes z PIS?
NTG

TA

Data: 2009-07-07 06:59:25
Autor: Jan Strybyszewski
Panie Janie do tablicy :)
qwerty pisze:
[...]

Taaa patrz pan a ten Zawiasa z gsmonline to co ?
A ten matoł get z telepolis to pies ? Nie rozbawiaj mnie

[...]

No zapewne zostali zmanipulowanii przekazem podprogowym sekciarze jedni.
Czy nie uwazasz ze to smieszne jest gdy dzieci Nokia 3310 ujadaja jak psy na iphona ?

Wysłałem link do znajomego, którego uważam do w/w grupy. Odpisał, że to nie może być prawdziwe.

Bo nie jest,  benchamark i ten inquire to takie "pudelki IT".

Ten uraz ekranu o ktorym tez glosno jest od "cieczy" fozycznie uszkodzony. A ze sie grzeje, moJ G1 w dolnej czesci tej grubej tez robi sie mocno cieply ale te bajki o poparzeniach to typowo pudelkowa gadka w orginale jest jedynie "nie komfortowe odczuwanie zwiekszonego ciepła" czytaj w pudelku poparzenia.  Ba moj ipod bez GPS i telefonu a wiec powinien byc sporo chlodniejszy i  jedynie grajac po wifi robi sie w rogu wyraznie cieply.  WMiarze nei maja tego problemu oni nie maja wymagajacych aplikacji obciazajacych wifi i procka

Data: 2009-07-07 00:18:26
Autor: ToMasz
(OT - benchmark.pl) Re: Panie Janie do tablicy :)
Waldek Godel pisze:
[...]

Coś im sie z tłumaczami popieprzyło albo nie mają polonisty na
pokładzie. Ponizej jest artykuł pod tytułem "nastolatek sprzedawał nagie
zdjęcia własnej matki"
Widzieliście kiedyś nagie zdjęcie?

ToMasz

PS jeszcze raz przepraszam za OT ale nie mogłem sie powstzymać

Data: 2009-07-10 16:00:49
Autor: Grzexs
[...]

Każde zdjęcie jest nagie!... No chyba, że się je ubierze. Ktoś widział ubrane zdjęcia?

--
Grzexs

Data: 2009-07-06 21:46:00
Autor: Jan Strybyszewski
Panie Janie do tablicy :)
Andrzej Libiszewski pisze:
Yaro pisze:
Taka wiadomość a grupowy sadownik cicho siedzi :)

http://www.benchmark.pl/aktualnosci/iPhone_3GS_sie_przegrzewa.-20820.html

Jarek

Niemożliwe. Wszak iPhone nie może mieć żadnych wad!

Bo to bzdura... nic sie nie ptzegrzewa. Takie tam bulgotanie dziennikarzyny i konkurencji. Ekekty smazenie zobserwowano na 3 sztukach bez jaj 2mln nokii m5800 mialo wade fabryczna

Data: 2009-07-07 07:00:11
Autor: Jan Strybyszewski
Panie Janie do tablicy :)
Andrzej Libiszewski pisze:

Tak tak, iBzdura.

Po cos tu przyszedl MStrolu

Data: 2009-07-06 20:32:28
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Panie Janie do tablicy :)
On Mon, 6 Jul 2009 20:20:24 +0200, "Yaro" <yaro_cz@interia.pl> wrote:

Taka wiadomość a grupowy sadownik cicho siedzi :)

http://www.benchmark.pl/aktualnosci/iPhone_3GS_sie_przegrzewa.-20820.html

To nie wada - to tak ma byc. Za 3 lata w wersji 6.0 softu Apple
odkryje dla swiata chlodzenie. A do tego czasu bedzie twierdził ze to
uztkownikom niepotrzebne. ;-)

Zdrowko

Data: 2009-07-06 20:39:47
Autor: qwerty
Panie Janie do tablicy :)
Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jlg45559hhf1s16hrbibd34ppi76jtjee3@4ax.com...
To nie wada - to tak ma byc. Za 3 lata w wersji 6.0 softu Apple
odkryje dla swiata chlodzenie. A do tego czasu bedzie twierdził ze to
uztkownikom niepotrzebne. ;-)

Za tydzień na youtube będą filmiki jak domontować radiatory i wodne chłodzenie. :)

Data: 2009-07-06 20:51:28
Autor: Piotr M
Panie Janie do tablicy :)
Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

To nie wada - to tak ma byc. Za 3 lata w wersji 6.0 softu Apple
odkryje dla swiata chlodzenie. A do tego czasu bedzie twierdził ze to
uztkownikom niepotrzebne. ;-)

Bo to specjalna funkcja na zimę, zobaczycie za pół roku jakie będzie zadowolenie.. tylko za wcześnie ten model wypuścili na rynek..

--
pzdr, Piotr M
"Stirlitz musiał coś załatwić w Kancelarii Rzeszy. Podszedł do okienka,

Data: 2009-07-06 21:54:39
Autor: Jan Strybyszewski
Panie Janie do tablicy :)
Yaro pisze:
Taka wiadomość a grupowy sadownik cicho siedzi :)

http://www.benchmark.pl/aktualnosci/iPhone_3GS_sie_przegrzewa.-20820.html

Ojej iphone wrzucony do pieca sie pali to dopiero zaskoczenie

Data: 2009-07-06 21:57:40
Autor: Andrzej Libiszewski
Panie Janie do tablicy :)
Jan Strybyszewski pisze:
Yaro pisze:
Taka wiadomość a grupowy sadownik cicho siedzi :)

http://www.benchmark.pl/aktualnosci/iPhone_3GS_sie_przegrzewa.-20820.html

Ojej iphone wrzucony do pieca sie pali to dopiero zaskoczenie

Było napisać że ma wbudowany piecyk i że to feature jakiego nie ma konkurencja :P

Data: 2009-07-06 22:01:18
Autor: qwerty
Panie Janie do tablicy :)
Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4a52572e$1@news.home.net.pl...
Było napisać że ma wbudowany piecyk i że to feature jakiego nie ma konkurencja :P

Wbudowany timer ułatwi sygnalizację gotowanie na twardo. ;)

Data: 2009-07-07 11:18:45
Autor: Andrzej Libiszewski
Panie Janie do tablicy :)
Dnia Mon, 6 Jul 2009 22:01:18 +0200, qwerty napisał(a):

[...]

A w AppStore znajdzie się znaczna grupa przepisów kulinarnych z
przygotowanymi presetami dla urządzenia ;)

"Krocz naprzód, mężny światłości synu
A te sedesy w kolorze jaśminu
Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

Data: 2009-07-06 23:13:27
Autor: Nex@pl
Panie Janie do tablicy :)
Yaro pisze:
Taka wiadomość a grupowy sadownik cicho siedzi :)

http://www.benchmark.pl/aktualnosci/iPhone_3GS_sie_przegrzewa.-20820.html

Jarek

No takich jaj to nie miałem na żadnym urządzeniu z WM! :)

Przegięli chłopaki.

Data: 2009-07-07 01:31:28
Autor: Titus Atomicus
Panie Janie do tablicy :)
In article <h2tpht$q1i$2@atlantis.news.neostrada.pl>,
 "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:

Yaro pisze:
> Taka wiadomość a grupowy sadownik cicho siedzi :)

No takich jaj to nie miałem na żadnym urządzeniu z WM! :)

Przegięli chłopaki.

Mhm, a ile uzywales tych urzadzen? 500.000 sztuk? No moze choc ze 100.000.
No niech bedzie 10.000...

Wiec nie przeginaj.

TA

Data: 2009-07-07 09:46:59
Autor: Nex@pl
Panie Janie do tablicy :)
[...]

Wystarczy mi, że każdy leżał na czarnej desce w moim samochodzie, w którym temperatura wg termometru w środku potrafi dobić do 60 stopnii.
A wielogodzinne trasy z gps-em nie dały im w kość.

Data: 2009-07-07 07:01:19
Autor: Jan Strybyszewski
Panie Janie do tablicy :)
Nex@pl pisze:
Yaro pisze:
[...]

Jeden na 2 miliony hmmm w ktorym to roku jakikolwiek WM sprzedal sie w 2 milionach poza Omnia ?  ....

Data: 2009-07-07 08:17:17
Autor: BaX
Panie Janie do tablicy :)

Przegięli chłopaki.

Jeden na 2 miliony hmmm w ktorym to roku jakikolwiek WM sprzedal sie w 2 milionach poza Omnia ?  ....

WM to raczej system więc telefonów z WM sprzedało się na pewno więcej jak 2mln, opakowanie bez znaczenia.

Data: 2009-07-07 09:47:40
Autor: Nex@pl
Panie Janie do tablicy :)
Jan Strybyszewski pisze:

Jeden na 2 miliony hmmm w ktorym to roku jakikolwiek WM sprzedal sie w 2 milionach poza Omnia ?  ....

Urządzeń z WM jest chyba więcej niż 2 mln? :)

Data: 2009-07-07 09:52:36
Autor: Jan Strybyszewski
Panie Janie do tablicy :)
Nex@pl pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

Jeden na 2 miliony hmmm w ktorym to roku jakikolwiek WM sprzedal sie w 2 milionach poza Omnia ?  ....

Urządzeń z WM jest chyba więcej niż 2 mln? :)

Mowimy o modelach, usterka nei dotyczy przec iphona 2G i 3G prawda,

Data: 2009-07-07 10:23:32
Autor: BaX
Panie Janie do tablicy :)

[...]

Ale i tak Twoje wywody są bez sensu bo w czasie gdy na rynku był 1 model iphona , modeli telefonów z WM wyszło kilka/naście?

Data: 2009-07-07 10:28:30
Autor: Jan Strybyszewski
Panie Janie do tablicy :)
BaX pisze:
[...]

No i ?  Mowimy o awaryjnosci modeli ?  Prciez nie wmowisz mi ze Samsung Omnia ma cos wspolnego sprzetowo z HTC Diamond.

Data: 2009-07-07 10:37:02
Autor: BaX
Panie Janie do tablicy :)
[...]

Ty mówisz o liczbie sprzedanych modeli

"Jeden na 2 miliony hmmm w ktorym to roku jakikolwiek WM sprzedal sie w 2
milionach poza Omnia ?  ....

Gdyby na rynku był jeden telefon z WM to liczba sprzedanych modeli z WM mogła by być porównana z liczbą sprzedanych iphonow i awaryjnościa.

Data: 2009-07-09 06:33:58
Autor: ALEX Przekliniak
Panie Janie do tablicy :)
BaX ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

Jakby Apple wypuściło ze 3 modele iPhone to biedni Amerykanie mieliby poważny problem który wybrać. A tak Steve uprościł sprawę i już jest wszystko proste.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Panie Janie do tablicy :)