Panie Janie do tablicy :)

Data: 2009-07-06 20:30:00
Autor: Andrzej Libiszewski
Panie Janie do tablicy :)
Yaro pisze:
Taka wiadomość a grupowy sadownik cicho siedzi :)

http://www.benchmark.pl/aktualnosci/iPhone_3GS_sie_przegrzewa.-20820.html

Jarek

Niemożliwe. Wszak iPhone nie może mieć żadnych wad!

--
| Andrzej Libiszewski,          JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
|   Computers don't make errors - What they do, they do on purpose.    |

Data: 2009-07-06 20:33:53
Autor: qwerty
Panie Janie do tablicy :)
Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4a5242a2@news.home.net.pl...
Yaro pisze:
Taka wiadomość a grupowy sadownik cicho siedzi :)

http://www.benchmark.pl/aktualnosci/iPhone_3GS_sie_przegrzewa.-20820.html

Jarek

Niemożliwe. Wszak iPhone nie może mieć żadnych wad!

Mnie rozbawiło "Czarne wersje podobno nie są dotknięte tym problemem".

Jak na czarnym może być odbarwienie od przegrzewania? Bardziej czarne? ;)

Data: 2009-07-06 19:42:39
Autor: Waldek Godel
Panie Janie do tablicy :)
Dnia Mon, 6 Jul 2009 20:33:53 +0200, qwerty napisał(a):

Mnie rozbawiło "Czarne wersje podobno nie są dotknięte tym problemem".

Jak na czarnym może być odbarwienie od przegrzewania? Bardziej czarne? ;)

tłumocz skompilował dwa teksty. Przegrzewają się obydwa, ale białe jeszcze
dodatkowo się przebarwiają i zostaje brzydka plama z tyłu

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-06 21:48:21
Autor: Jan Strybyszewski
Panie Janie do tablicy :)
Waldek Godel pisze:
[...]

Tak sie przegrzewaja ze zaden nie padl buhahaha konkurencja brzytwy sie chwyta. Poki co na wszystkich fotkach jest jeden i ten sam telefon.
Moze i ma wade i dotyka procek obudowy przenoszac cieplo.

Jakos o 2mln Nokii z wada fabryczna glosnika szybko zescie trole zapomnieli

Data: 2009-07-06 22:00:28
Autor: qwerty
Panie Janie do tablicy :)
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h2tke6$k8u$1@inews.gazeta.pl...
Jakos o 2mln Nokii z wada fabryczna glosnika szybko zescie trole zapomnieli

Ale Nokia nie ma własnej sekty. ;)
A tak na poważnie. Nie ma idealnego telefonu. Daj dowolny telefon, a wady się znajdzie.
Czepiam się iphone, że mimo wad (mniejszych, większych) dużo osób uważa go za idealny, rewelacyjny, niezastąpiony, ponadczasowy telefon (niektórzy pewnie tak samo uważają).
Wysłałem link do znajomego, którego uważam do w/w grupy. Odpisał, że to nie może być prawdziwe.

Data: 2009-07-06 22:45:39
Autor: Titus Atomicus
Panie Janie do tablicy :)
In article <h2tl4u$fq9$1@achot.icm.edu.pl>,
 "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> wrote:

> [...]
> Jakos o 2mln Nokii z wada fabryczna glosnika szybko zescie trole > zapomnieli

Jak to nie ma?
Moze i nie ma. Jest za to jakas ponadpodzialowa sekta antyApplowa...

Czepiam się iphone, że mimo wad (mniejszych, większych) dużo osób uważa go za idealny, rewelacyjny, niezastąpiony, ponadczasowy telefon (niektórzy pewnie tak samo uważają).

Idealow, jak wspomniales, nie ma.
Natomiast jest to po prostu swietny telefon, wart swojej ceny.
Tak twierdzi wiekszosc uzytkownikow.
Ktorych jest coraz wiecej.

TA

Data: 2009-07-07 11:17:04
Autor: Andrzej Libiszewski
Panie Janie do tablicy :)
Dnia Mon, 06 Jul 2009 22:45:39 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

[...]

Aż się nasuwa "Dziś MY stoimy tutaj, a WY tam gdzie stało ZOMO..."

Spisek, panie.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2009-07-07 19:28:13
Autor: Titus Atomicus
Panie Janie do tablicy :)
In article <1j0uvalh7ajar$.1xywppzqlvwfb$.dlg@40tude.net>,
 Andrzej Libiszewski <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote:

Dnia Mon, 06 Jul 2009 22:45:39 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisa(C)(C)(a):

> Moze i nie ma. Jest za to jakas ponadpodzialowa sekta antyApplowa...

Aż się nasuwa "Dziś MY stoimy tutaj, a WY tam gdzie stało ZOMO..."

Spisek, panie.

Jestes z PIS?
NTG

TA

Data: 2009-07-07 06:59:25
Autor: Jan Strybyszewski
Panie Janie do tablicy :)
qwerty pisze:
[...]

Taaa patrz pan a ten Zawiasa z gsmonline to co ?
A ten matoł get z telepolis to pies ? Nie rozbawiaj mnie

[...]

No zapewne zostali zmanipulowanii przekazem podprogowym sekciarze jedni.
Czy nie uwazasz ze to smieszne jest gdy dzieci Nokia 3310 ujadaja jak psy na iphona ?

Wysłałem link do znajomego, którego uważam do w/w grupy. Odpisał, że to nie może być prawdziwe.

Bo nie jest,  benchamark i ten inquire to takie "pudelki IT".

Ten uraz ekranu o ktorym tez glosno jest od "cieczy" fozycznie uszkodzony. A ze sie grzeje, moJ G1 w dolnej czesci tej grubej tez robi sie mocno cieply ale te bajki o poparzeniach to typowo pudelkowa gadka w orginale jest jedynie "nie komfortowe odczuwanie zwiekszonego ciepła" czytaj w pudelku poparzenia.  Ba moj ipod bez GPS i telefonu a wiec powinien byc sporo chlodniejszy i  jedynie grajac po wifi robi sie w rogu wyraznie cieply.  WMiarze nei maja tego problemu oni nie maja wymagajacych aplikacji obciazajacych wifi i procka

Data: 2009-07-07 00:18:26
Autor: ToMasz
(OT - benchmark.pl) Re: Panie Janie do tablicy :)
Waldek Godel pisze:
[...]

Coś im sie z tłumaczami popieprzyło albo nie mają polonisty na
pokładzie. Ponizej jest artykuł pod tytułem "nastolatek sprzedawał nagie
zdjęcia własnej matki"
Widzieliście kiedyś nagie zdjęcie?

ToMasz

PS jeszcze raz przepraszam za OT ale nie mogłem sie powstzymać

Data: 2009-07-10 16:00:49
Autor: Grzexs
[...]

Każde zdjęcie jest nagie!... No chyba, że się je ubierze. Ktoś widział ubrane zdjęcia?

--
Grzexs

Data: 2009-07-06 21:46:00
Autor: Jan Strybyszewski
Panie Janie do tablicy :)
Andrzej Libiszewski pisze:
Yaro pisze:
Taka wiadomość a grupowy sadownik cicho siedzi :)

http://www.benchmark.pl/aktualnosci/iPhone_3GS_sie_przegrzewa.-20820.html

Jarek

Niemożliwe. Wszak iPhone nie może mieć żadnych wad!

Bo to bzdura... nic sie nie ptzegrzewa. Takie tam bulgotanie dziennikarzyny i konkurencji. Ekekty smazenie zobserwowano na 3 sztukach bez jaj 2mln nokii m5800 mialo wade fabryczna

Data: 2009-07-07 07:00:11
Autor: Jan Strybyszewski
Panie Janie do tablicy :)
Andrzej Libiszewski pisze: