Panie Janie do tablicy :)

Data: 2009-07-06 23:13:27
Autor: Nex@pl
Panie Janie do tablicy :)
Yaro pisze:
Taka wiadomość a grupowy sadownik cicho siedzi :)

http://www.benchmark.pl/aktualnosci/iPhone_3GS_sie_przegrzewa.-20820.html

Jarek

No takich jaj to nie miałem na żadnym urządzeniu z WM! :)

Przegięli chłopaki.

Data: 2009-07-07 01:31:28
Autor: Titus Atomicus
Panie Janie do tablicy :)
In article <h2tpht$q1i$2@atlantis.news.neostrada.pl>,
 "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:

Yaro pisze:
> Taka wiadomość a grupowy sadownik cicho siedzi :)

No takich jaj to nie miałem na żadnym urządzeniu z WM! :)

Przegięli chłopaki.

Mhm, a ile uzywales tych urzadzen? 500.000 sztuk? No moze choc ze 100.000.
No niech bedzie 10.000...

Wiec nie przeginaj.

TA

Data: 2009-07-07 09:46:59
Autor: Nex@pl
Panie Janie do tablicy :)
[...]

Wystarczy mi, że każdy leżał na czarnej desce w moim samochodzie, w którym temperatura wg termometru w środku potrafi dobić do 60 stopnii.
A wielogodzinne trasy z gps-em nie dały im w kość.

Data: 2009-07-07 07:01:19
Autor: Jan Strybyszewski
Panie Janie do tablicy :)
Nex@pl pisze:
Yaro pisze:
[...]

Jeden na 2 miliony hmmm w ktorym to roku jakikolwiek WM sprzedal sie w 2 milionach poza Omnia ?  ....

Data: 2009-07-07 08:17:17
Autor: BaX
Panie Janie do tablicy :)

Przegięli chłopaki.

Jeden na 2 miliony hmmm w ktorym to roku jakikolwiek WM sprzedal sie w 2 milionach poza Omnia ?  ....

WM to raczej system więc telefonów z WM sprzedało się na pewno więcej jak 2mln, opakowanie bez znaczenia.

Data: 2009-07-07 09:47:40
Autor: Nex@pl
Panie Janie do tablicy :)
Jan Strybyszewski pisze:

Jeden na 2 miliony hmmm w ktorym to roku jakikolwiek WM sprzedal sie w 2 milionach poza Omnia ?  ....

Urządzeń z WM jest chyba więcej niż 2 mln? :)

Data: 2009-07-07 09:52:36
Autor: Jan Strybyszewski
Panie Janie do tablicy :)
Nex@pl pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

Jeden na 2 miliony hmmm w ktorym to roku jakikolwiek WM sprzedal sie w 2 milionach poza Omnia ?  ....

Urządzeń z WM jest chyba więcej niż 2 mln? :)

Mowimy o modelach, usterka nei dotyczy przec iphona 2G i 3G prawda,

Data: 2009-07-07 10:23:32
Autor: BaX
Panie Janie do tablicy :)

[...]

Ale i tak Twoje wywody są bez sensu bo w czasie gdy na rynku był 1 model iphona , modeli telefonów z WM wyszło kilka/naście?

Data: 2009-07-07 10:28:30
Autor: Jan Strybyszewski
Panie Janie do tablicy :)
BaX pisze:
[...]

No i ?  Mowimy o awaryjnosci modeli ?  Prciez nie wmowisz mi ze Samsung Omnia ma cos wspolnego sprzetowo z HTC Diamond.

Data: 2009-07-07 10:37:02
Autor: BaX
Panie Janie do tablicy :)
[...]

Ty mówisz o liczbie sprzedanych modeli

"Jeden na 2 miliony hmmm w ktorym to roku jakikolwiek WM sprzedal sie w 2
milionach poza Omnia ?  ....

Gdyby na rynku był jeden telefon z WM to liczba sprzedanych modeli z WM mogła by być porównana z liczbą sprzedanych iphonow i awaryjnościa.

Data: 2009-07-09 06:33:58
Autor: ALEX Przekliniak
Panie Janie do tablicy :)
BaX ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

Jakby Apple wypuściło ze 3 modele iPhone to biedni Amerykanie mieliby poważny problem który wybrać. A tak Steve uprościł sprawę i już jest wszystko proste.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Panie Janie do tablicy :)