Panie Jarosławie Kaczyński zostanie Pan Prezydentem RP w dniu 4 lipca 2010 r. - miałam dzisiaj sen!

Data: 2010-07-02 14:58:59
Autor: Antenka
Panie Jarosławie Kaczyński zostanie Pan Prezydentem RP w dniu 4 lipca 2010 r. - miałam dzisiaj sen!
Przyśnił mi się Pański brat śp. Lech Kaczyński i powiedział takie
słowa:
"Nie martw się Jarek wygra z Bronkiem". :-)) Amen

Antenka

Data: 2010-07-02 19:13:02
Autor: Bruner
Panie Jarosławie Kaczyński zostanie Pan Prezydentem RP w dniu 4 lipca 2010 r. - miałam dzisiaj sen!
znowu sie jakimis prochami nawalilas

Data: 2010-07-03 13:39:00
Autor: Antenka
On 3 Lip, 01:13, "Bruner" <soo...@buziaczek.pl> wrote:
znowu sie jakimis prochami nawalilas

Nie, wypiłam tylko napar ze świeżej mięty - mniam

Antenka

Data: 2010-07-04 12:27:53
Autor: Felikso
Panie Jarosławie Kłamczyński zostanie Pan wykopany w dniu 4 lipca 2010 r. - miałem dzisiaj objawienie!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
On 3 Lip, 01:13, "Bruner" <soo...@buziaczek.pl> wrote:
znowu sie jakimis prochami nawalilas

Nie, wypiłam tylko napar ze świeżej mięty - mniam

Antenka

    Wszystko jasne. Dlatego masz taki umysł zmientolony :))

Data: 2010-07-03 00:48:13
Autor: Felikso

Przyśnił mi się Pański brat śp. Lech Kaczyński i powiedział takie
słowa:
"Nie martw się Jarek wygra z Bronkiem". :-)) Amen
Antenka

    A mnie się objawił (byłem w stanie łaski uświęcającej)
 Lech Kaczyński i powiedział :
"Mój brat nie wygra. Opatrzność Boska nie dopuści
do tego. Dopiero teraz z wysokości widzę ile zlego
narobiliśmy razem z bratem. Ja teraz za te grzechy
pokutuję w czyścu, a mój brat to na pewno trafi
w szpony Lucyfera".
Tak nam dopomóż Bóg. Amen.

Data: 2010-07-03 04:01:55
Autor: awe

Użytkownik "Felikso" <e3r43e@yfer.pl> napisał w wiadomości news:i0lqd8$db$1node2.news.atman.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
niby co zlego? nie moglbys tak szczegolowo?
awe

Data: 2010-07-03 13:27:18
Autor: Felikso

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0m5i5$t7j$1news.onet.pl...

> [...]
> narobiliśmy razem z bratem. Ja teraz za te grzechy
> pokutuję w czyścu, a mój brat to na pewno trafi
-- -- -- -- -- -- -- --
niby co zlego? nie moglbys tak szczegolowo?
awe

    Niestety, nic wiecej mi nie powiedział.
Dodał tylko, że jeszcze objawi się paru wybranym
i przekaże to samo przesłanie, ostrzegające przed głosowaniem
na brata. Taką ma pokutę nałożoną przez Wszechmocnego.

Data: 2010-07-03 21:04:19
Autor: awe

Użytkownik "Felikso" <e3r43e@yfer.pl> napisał w wiadomości news:i0n6sn$gv8$1node1.news.atman.pl...

> [...]

> narobiliśmy razem z bratem. Ja teraz za te grzechy
> pokutuję w czyścu, a mój brat to na pewno trafi
-- -- -- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -- -
mi za to przysnil sie faliks dzierznynski i wiesz co, powiedzial ze w dupe mozesz sobie te swoje sny wsadzic
awe

Data: 2010-07-03 23:44:37
Autor: marek czaplicki
awe napisał na pl.soc.polityka:
mi za to przysnil sie faliks dzierznynski i wiesz co, powiedzial ze w dupe
mozesz sobie te swoje sny wsadzic
awe
a mi śniło się nic, takie wielkie i niczego nie mające do przekazania nic.
chyba napiję się piwa. nie wiem co by to miało znaczyć :-)

Data: 2010-07-03 23:17:03
Autor: Antenka
Panie Jarosławie Kaczyński zostanie Pan Prezydentem RP w dniu 4 lipca 2010 r.- miałam dzisiaj sen!
Uważaj, żebyś ty dzisiaj nie dostał  potężnego kopa w dupę!

Antenka

Data: 2010-07-03 05:47:20
Autor: cytryna
> [...]

narobiliśmy razem z bratem. Ja teraz za te grzechy
pokutuję w czyścu, a mój brat to na pewno trafi

Oto źródło twoich objawień, źródło ożywczych wytrysków. Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-03 17:56:11
Autor: Kudłaty Kąservateesta
W dniu 2010-07-03 00:48, Felikso pisze:

[...]

żebyś zdechł cwelu z pejsami

--
Kudłaty Konservateesta
nie@podam.com.pl

http://demotywatory.pl/uploads/1258300876_by_Wislak411.jpg

Data: 2010-07-03 22:46:29
Autor: Antenka
Panie Jarosławie Kłamczyński zostanie Pan wykopany w dniu 4 lipca 2010 r. - miałem dzisiaj objawienie!
żebś zdech cwelu z pejsami<

Zdechnie dzisiaj wieczorem. Szlag go trafi, kiedy się okaże, że mój
sen, stał się jawą :D

Antenka

Data: 2010-07-04 12:44:34
Autor: Felikso
Panie Jarosławie Kłamczyński zostanie Pan wykopany w dniu 4 lipca 2010 r. - miałem dzisiaj objawienie!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości

Antenka

    Prawo naturalne (czytaj, napisane przez Partię Kościelną) stanowi,
 że objawienie jest wazniejsze od snu.
    Polecam ci Radio Rydzyk dziś wieczorem.
To bedzie komedia jak będą dzwonić i wypłakiwać się
w rękaw partyjniaka, a on będzie przytulał swoje baranki.
Lepiej niech przytula mohery, niz dzieci.

Data: 2010-07-04 09:36:02
Autor: Antenka
On 4 Lip, 12:44, "Felikso" <e3r...@yfer.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:b7af84a3-6f59-4635-9312-962495a79d4fx21g2000yqa.googlegroups.com...

> [...]

w rękaw partyjniaka, a on będzie przytulał swoje baranki.
Lepiej niech przytula mohery, niz dzieci.

Ale ty miałeś senne majaki, a do mnie przyszedł śp. Pezydent RP Lech
Kaczyński z orędziem zza światów. Powiedział mi również to, kto stał
za zamachem w dn. 10 kwietnia br.
Antenka

P.s. A swoje prywatne objawienie możesz se o kant .......

Panie Jarosławie Kaczyński zostanie Pan Prezydentem RP w dniu 4 lipca 2010 r. - miałam dzisiaj sen!