Panie Jarosławie Kaczyński zostanie Pan Prezydentem RP w dniu 4 lipca 2010 r. - miałam dzisiaj sen!

Data: 2010-07-02 19:13:02
Autor: Bruner
Panie Jarosławie Kaczyński zostanie Pan Prezydentem RP w dniu 4 lipca 2010 r. - miałam dzisiaj sen!
znowu sie jakimis prochami nawalilas

Data: 2010-07-03 13:39:00
Autor: Antenka
On 3 Lip, 01:13, "Bruner" <soo...@buziaczek.pl> wrote:
znowu sie jakimis prochami nawalilas

Nie, wypiłam tylko napar ze świeżej mięty - mniam

Antenka

Data: 2010-07-04 12:27:53
Autor: Felikso
Panie Jarosławie Kłamczyński zostanie Pan wykopany w dniu 4 lipca 2010 r. - miałem dzisiaj objawienie!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
On 3 Lip, 01:13, "Bruner" <soo...@buziaczek.pl> wrote:
znowu sie jakimis prochami nawalilas

Nie, wypiłam tylko napar ze świeżej mięty - mniam

Antenka

    Wszystko jasne. Dlatego masz taki umysł zmientolony :))

Panie Jarosławie Kaczyński zostanie Pan Prezydentem RP w dniu 4 lipca 2010 r. - miałam dzisiaj sen!