Panie Jozefie

Data: 2010-12-11 15:38:59
Autor: brat_olin
Panie Jozefie
Prosze sobie zachowac dwa ostatnie lisciki sciepowe od narciasza z
pogrozkami, ze on Pana "znajdzie" - i zabije.  Jestem pewien ze w UK
sa na to jakies paragrafy, i ze wiaza sie nie tylko z pozbawieniem
adresu e-mail, ale tez ujawnieniem tozsamosci - i ogolnie beknieciem.
Czego p. Edzikowi serdecznie zycze.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-12-12 00:56:41
Autor: Lorn
Panie Jozefie
W dniu 2010-12-12 00:38, brat_olin pisze:
[...]

Oj ta grupa, aż piszczy od paragrafów...

Data: 2010-12-12 01:44:58
Autor: raff
Panie Jozefie

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:ie133t$oih$2news.onet.pl...
[...]

Za trolling to ty bys "beknal" na dozywocie.

A teraz SIO!

R.

Data: 2010-12-12 02:36:11
Autor: Lorn
Panie Jozefie
W dniu 2010-12-12 01:44, raff pisze:

[...]

Przyganiał kocioł garnkowi... Odklej się od mego buta trollu...

A teraz SIO!

Ano SIO! pajacu.

Panie Jozefie