[ot]Panie Jurku, może Pan dać na wstrzymanie

Data: 2009-11-04 18:46:47
Autor: marzena
[ot]Panie Jurku, może Pan dać na wstrzymanie
bawi Pana takie zaśmiecanie netu? cos sie stalo, ze Pan taki jest? z nadzieją na spokoj
m.

Data: 2009-11-04 18:33:34
Autor: kc
marzena <marzena14@gmail.com> napisał(a):
bawi Pana takie zaśmiecanie netu? cos sie stalo, ze Pan taki jest? z nadzieją na spokoj
m.

Jeszcze jeden głos potępienia. Napisz coś, co nie będzie śmieciem i wywoła 50 odpowiedzi. Też widzisz cytaty tylko, przeczytaj tytuł wiadomości i (nieczęsty) komentarz. Np. "Grad z tej samej chmury?". Chyba inna chmura, mimo to słowa uznania, panie Jerzy.

kc

Data: 2009-11-04 11:44:53
Autor: macieks
On 4 Lis, 19:33, " kc" <kc59.SKA...@gazeta.pl> wrote:
marzena <marzen...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

mimo to słowa uznania, panie Jerzy.

kc

"Napisz coś, co nie będzie śmieciem i wywoła

Leży dzisiaj 5 śmieci i nawet tego nikt nie komentuje.
Wklejane newsy co KILKA minut mają być niby wyselekcjonowaną
prasówką ???
Zachęcającą do dyskusji ???
Zazwyczaj wszystko pisane w ciągu jednej godziny ???
Siada koleś do kompa o 11 i co mu wpadnie w oko bez namysłu wpierd..la
na grupę. I wszystko o zabarwieniu tylko politycznym (z małymi
wyjątkami)

No ale większość potępiających to zachowanie to jakieś tumany,
jesteśmy debilami nie potrafiącymi czytać. Ktoś musi 'prowadzić nas za
rękę, otwierać nasze umysły, pomagać w analizie' i inne takie
pierd..lenie.

Data: 2009-11-05 02:35:08
Autor: deq
Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:b7750982-52e4-4202-bdf2-88095c4edb9ev25g2000yqk.googlegroups.com...
On 4 Lis, 19:33, " kc" <kc59.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Ktoś musi 'prowadzić nas za
rękę, otwierać nasze umysły, pomagać w analizie' i inne takie
pierd..lenie.

musi musi, _ONI_ tego potrzebują, posłuchaj radia maryja! słucham rekreacyjnie w samochodzie i jak tylko ktoś zadzwoni i coś mówi nie po linii to jest wywalany.
"..proszę ojca, chciałem powiedzieć o artykule redaktora Michalkiewicza, że zupełnie się z nim nie zgadzam i nie wiem o co chodzi.....(przerywa ojciec prowadzący i kończy rozmowę z tym słuchaczem) ależ proszę Państwa nie rozmawiamy na temat redaktora, proszę mamy kolejnego słuchacza..."

"....ja chciałem powiedzieć o artykule w Naszym Dzienniku że niestety ale zamieszczone zostały niesprawdzone informacje, ktos musiał wprowadzić w błąd....(przerywa ojczulek) Bardzo Państwa proszę, nie oceniajmy bo nie jesteśmy od tego, rozmawiamy na inny temat, prosimy następnego słuchacza...."

ten "inny temat" to cokolwiek byle źle na obecną ekipę, jaki Tusk to zło wcielone i jak źle się dzieje i rujnuje kraj..............................................................

te powyższe przykłady oczywiście nie są przepisane dosłownie a jedynie na tyle, na ile pamiętam i są sprzed kilku dni. Obie sytuacje miały miejsce w ciągu około godziny.. poprzednio jakiś tydzień wcześniej gościem przez kilka godzin była jakaś emerytka pseudo prawniczka chyba z Poznania i kilka razy w podobny sposób przerwane były rozmowy ze słuchaczami, którzy mieli jakiekolwiek uwagi nie do PO. To jest właśnie prawidłowa metoda kształtowania umysłów elektoratu pisowskiego (statystycznie jednak to tłumoki po podstawówkach/zawodówkach, z malutkich miasteczek i wiosek + pacjenci zakładów psychiatrycznych jak ten spamer trollujący tutaj).
W taki "niezależny" model opisywania tumanom czyli statystycznym idiotom głosującym na PIS i uważającym, że wszyscy inni są manipulowani wpisuje się ten troll, którego "misji" nikt pewnie nie zmieni. No chyba, że w jakimś momencie poważnie potraktuje sprawę swojego zdrowia.

Data: 2009-11-04 19:07:44
Autor:
 kc <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Ty tez matołku nie rozumiesz dlaczego istnieją rozne grupy?
To nie polega na biciu licznika odpowiedzi, chyba.

Data: 2009-11-04 19:31:36
Autor: kc
[ot]Panie Jurku, może Pan dać na wstrzymanie
  <azszxz.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Ty tez matołku

Skoro nim nie jesteś ("wykształciuch" chyba) narysuj klarowną linię rozdzielającą biznes od polityki. No, potrafisz?

kc

Data: 2009-11-04 20:37:26
Autor: george

" kc" <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:hcskqo$lp$1inews.gazeta.pl...
[...]

"podniebne igraszki" - rozwin wpływ na wig20..
george

Data: 2009-11-04 19:45:23
Autor: kc
george <george___@vp.pl> napisał(a):
"podniebne igraszki" - rozwin wpływ na wig20..
george

Zaskoczę cię:

http://stooq.com/q/?s=rts

wczoraj właśnie upubliczniono tę wiadomość :)

pozdrawiam kc

Data: 2009-11-04 20:49:14
Autor: george

" kc" <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:hcslkj$44l$1inews.gazeta.pl...
[...]

ale ja pytam czy wig20 wzrośnie czy spadnie... (nie czepiam sie)
:)

Data: 2009-11-04 20:52:17
Autor: george

"george" <george___@vp.pl> wrote in message news:hcsm0c$h5r$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

akcja miala sie zdaje 15 -tego

http://stooq.com/q/?s=rts&c=1m&t=l&a=lg&b=0

widzisz tu cos ?

Data: 2009-11-04 19:58:09
Autor: kc
[ot]Panie Jurku, może Pan dać na wstrzymanie
george <george___@vp.pl> napisał(a):
http://stooq.com/q/?s=rts&c=1m&t=l&a=lg&b=0

widzisz tu cos ?

Tak. Rozpoczyna się ewakuacja wtajemniczonych :) Tłum dowiaduje się ostatni. Pisałem poprzednio.

pozdrawiam

kc

Data: 2009-11-04 20:06:01
Autor: kc
[ot]Panie Jurku, może Pan dać na wstrzymanie
 kc <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Tak. Rozpoczyna się ewakuacja wtajemniczonych

Posługując się AT można to określić jako dopełnienie cyklu. Trudno zatrzymać maszynę znajdującą cię w ruchu. Na to trzeba czasu.

kc

Data: 2009-11-04 21:05:15
Autor: george

" kc" <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:hcsmcg$754$1inews.gazeta.pl...
[...]

weź mi to wytłumacz jak krowie na rowie bez zbędnej ściemy bo nie kumam.
wklejasz wykres od 30 paźdz. do 3 listopada (spadający), ktory ma wyjaśnić "akcje" ruskich.

spada bo:
a) ruscy zawrócili
b) ruscy mieli zjebane radio
c) nato nie miało jaj żeby im przypierdolic helifier'em
?
george

Data: 2009-11-04 21:21:28
Autor: Forr
  kc pisze:
  <azszxz.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Ty tez matołku

Skoro nim nie jesteś ("wykształciuch" chyba) narysuj klarowną linię rozdzielającą biznes od polityki. No, potrafisz?

A Ty potrafisz rozróżnić dwie grupy od siebie? To nie jest takie trudne.
Jest grupa pl.biznes, tam sobie razem z JO piszcie nie rozróżniające zagadnienia posty.
To jest grupa pl.biznes.wgpw. Jeśli polityka zahacza o spółki giełdowe lub regulacje prawne to takie tematy są jak najbardziej uprawnione.
Więc posty (tylko z dziś):'wchodzimy w PKP' albo 'czy to grad z tej samej chmury' można imo jeszcze podciągnąć.
Ale cała reszta jest ntg, a JO od dawna łamie w pełni świadomie i celowo netykiete.

Data: 2009-11-04 20:35:52
Autor: kc
[ot]Panie Jurku, może Pan dać na wstrzymanie
Forr <forr@interia.pomin.pl> napisał(a):
świadomie i celowo

Napisz coś więcej o tym celu, że pisze świadomie to wiem

kc

Data: 2009-11-05 10:51:10
Autor: Jerzy Olszewski
Forr pisze:
[...]

Strasznie jesteś dla mnie łaskawy, że raczyłeś zaliczyć mi aż dwa tematy jako zgodne z Twoim postrzeganiem świata. Myślę jednak, że gdyby z "podniebnych igraszek" urwał się jakiś odłamek i puknął Cię w czerep , to może zmieniła by Ci sie percepcja odbioru poziomu WIG20, więc pewien związek jest.
Mówiąc nawiasem uważam , że wśród ludzi na poziomie, takie wyliczanki są żenujące.

Przecież prawdziwym powodem tego zmasowanego ataku na mnie wcale nie jest to co piszę, a to , że jestem z "inne wsi" i mam czelność wejść na zabawę w miejscowej remizie.

Data: 2009-11-04 23:02:01
Autor: 7zark7
[ot]Panie Jurku, może Pan dać na wstrzymanie
bawi Pana takie zaśmiecanie netu? cos sie stalo, ze Pan taki jest? z nadzieją na spokoj
m.

Mnie już to zaczęło męczyć i kilka dni temu przestałem na grupę zaglądać, pomyślałem, że może dziś spróbuje, i co widzę? Chyba rekord pobity... Przystępuję do instalowania czytnika grup, z odpowiednimi filtrami rzecz jasna.

Data: 2009-11-05 16:35:55
Autor: Virck
[ot]Panie Jurku, może Pan dać na wstrzymanie
Zona go zdradza i dlatego jest taki niezmordowany...Ale po co go czytac?   Nic nie poradzimy na to, ze znalazla sobie takiego co potrafi zarobic kase, a nie golodupca z ktorym tylko musiala dzielic placz codzienny.....

[ot]Panie Jurku, może Pan dać na wstrzymanie