[ot]Panie Jurku, może Pan dać na wstrzymanie

Data: 2009-11-04 23:02:01
Autor: 7zark7
[ot]Panie Jurku, może Pan dać na wstrzymanie
bawi Pana takie zaśmiecanie netu? cos sie stalo, ze Pan taki jest? z nadzieją na spokoj
m.

Mnie już to zaczęło męczyć i kilka dni temu przestałem na grupę zaglądać, pomyślałem, że może dziś spróbuje, i co widzę? Chyba rekord pobity... Przystępuję do instalowania czytnika grup, z odpowiednimi filtrami rzecz jasna.

--

[ot]Panie Jurku, może Pan dać na wstrzymanie