Panie Komorowski !

Data: 2011-05-23 09:49:50
Autor: Neko
Panie Komorowski !
Narod czeka na Pana kolejna zenującą wpadke! :)

Data: 2011-05-23 00:57:02
Autor: matador
Panie Komorowski !
On 23 Maj, 09:49, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Narod czeka na Pana kolejna zenującą wpadke! :)

Składam propozycję "do bulu dobrej" wpadki:
Przywitanie prezydenckie Baraka na Okęciu wierszykiem "Murzynek Bambo
w Afryce mieszka...".

matador.

Data: 2011-05-23 10:32:28
Autor: cirrus
Panie Komorowski !
Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:7b5b11e1-cda8-40cf-a3fe-19c4a78e7d65hd10g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

To idź kretynie i recytuj ten wierszyk.

--
stevep

Data: 2011-05-23 10:34:06
Autor: Neko
Panie Komorowski !
Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w

Składam propozycję "do bulu dobrej" wpadki:
Przywitanie prezydenckie Baraka na Okęciu wierszykiem "Murzynek Bambo
w Afryce mieszka...".

-- -

A ja proponuje nastepujacy tekst do Obamy na Okęciu:

Bul: -
"Zdrastwujtie Mi...(ni)...ster Obama.... a.... u nas biją MURZYNÓW !!!"

Data: 2011-05-23 01:41:20
Autor: matador
Panie Komorowski !
On 23 Maj, 10:34, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:

A ja proponuje nastepujacy tekst do Obamy na Okęciu:

Bul: -
"Zdrastwujtie Mi...(ni)...ster Obama.... a.... u nas biją MURZYNÓW !!!"

Trzeba jeszcze zastanowić się nad okrzykiem Kompanii Honorowej WP.
Powinien być skoordynowany z wypowiedzią Bul'a.

matador.

Data: 2011-05-23 10:44:12
Autor: Leprechaun
Panie Komorowski !

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:8534ecc3-37fb-411c-ab43-9fa863f62ec3s14g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

Powinni krzyknąć: Mgła! Hel! Mgła! Hel! Hel! Hel! Obama pomyśli, że wylądował gdzieś u Arabów.

BomBel

Data: 2011-05-23 10:43:09
Autor: Leprechaun
Panie Komorowski !

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:4dda1c39$0$2450$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ireczku, myslisz osoby. Orędzie do przyjaciół Moskali wygłaszał prezes PiS.

BomBel

Data: 2011-05-23 06:24:33
Autor: Hans Kloss
Panie Komorowski !
On 23 Maj, 10:43, "Leprechaun" <br...@pralnia.tw> wrote:

Orędzie do przyjaciół Moskali wygłaszał prezes PiS.

 Owo "orędzie" to wyłącznie produkt twojej pojebanej psyche hjeniu ;)
J-23

Data: 2011-05-23 15:34:06
Autor: Neko
Panie Komorowski !
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w

 Owo "orędzie" to wyłącznie produkt twojej pojebanej psyche hjeniu ;)

Mam takie wrazenie, ze niektorzy POpaprańcy sa na nieustannym
haju. I potem widza jakies oredzia, biale myszki czy nieodzianego Panslaviste ;)

Data: 2011-05-23 16:29:41
Autor: .
Panie Komorowski !
Dnia Mon, 23 May 2011 06:24:33 -0700 (PDT), Hans Kloss napisał(a):

On 23 Maj, 10:43, "Leprechaun" <br...@pralnia.tw> wrote:

Orędzie do przyjaciół Moskali wygłaszał prezes PiS.

 Owo "orędzie" to wyłącznie produkt twojej pojebanej psyche hjeniu ;)
J-23

Człowieku, jak ty się zachowujesz!? Mało ci jeszcze? Nazbierało się juz
trochę na ciebie. Zajmiemy się tobą internetowy kibolu. Archiwa są juz
przygotowane.

Dominik

Data: 2011-05-23 10:12:14
Autor: Leprechaun
Panie Komorowski !

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:4dda11d6$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
Narod czeka na Pana kolejna zenującą wpadke! :)

Np na dopalaczach, któremi Iruś handlowałeś a może jeszcze handlujesz! Nie naród,a PiS! ;)

BomBel

Data: 2011-05-23 10:31:48
Autor: cirrus
Panie Komorowski !
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:4dda11d6$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
Narod czeka na Pana kolejna zenującą wpadke! :)

Chyba tylko takie nieroby jak ty na to czekają, inni maja ważniejsze rzeczy do roboty.

--
stevep

Data: 2011-05-23 15:49:46
Autor: Przemysław W
Panie Komorowski !

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:4dda11d6$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
Narod czeka na Pana kolejna zenującą wpadke! :)

Znalazł się taki, któremu się wydaje, że może się wypowiadać za naród.

Przemek

--

"Wyjście jest tylko jedno. Radiu Maryja należy odebrać status nadawcy
społecznego, z którym od początku ma wspólnego tyle, co Jarosław Kaczyński

Data: 2011-05-23 16:28:00
Autor: .
Panie Komorowski !
Dnia Mon, 23 May 2011 15:49:46 +0200, Przemysław W napisał(a):

[...]

Wexmiemy się i za Neko. W kolejkę! W kolejkę!

Dominik

Data: 2011-05-23 17:10:33
Autor: cirrus
Panie Komorowski !
Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:irdols$hih$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale chodzi o "naród" pisowski.

--
stevep

Data: 2011-05-23 19:13:35
Autor: Przemysław W
Panie Komorowski !

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał

Ale chodzi o "naród" pisowski.

Czyli o wolaków.

Przemek

Data: 2011-05-23 19:18:01
Autor: Leprechuan
Panie Komorowski !

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ire4k0$q9k$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał

Ale chodzi o "naród" pisowski.

Czyli o wolaków.

O co chodzi z tymi wolakami? Nie kumam.

BomBel

Data: 2011-05-23 21:15:22
Autor: Przemysław W
Panie Komorowski !

Użytkownik "Leprechuan" <mydliny@piana.tw> napisał w wiadomości news:4dda96d6$1$2449$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Posłuchaj Kaczyńskiego to zakumasz:

http://www.youtube.com/watch?v=fZxa6QrVkdg

Przemek

Data: 2011-05-24 05:27:13
Autor: cirrus
Panie Komorowski !
Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ireboc$mvv$1inews.gazeta.pl...
[...]

# Wolska lub (według dokładniejszych analiz audiologicznych) Włolska (ang.: Voland, niem.: Wolen, wł.: Volonia, fr.: Vologne, węg.: Vengyelorszag, ros.: ??????, czyt. Wolsza, Kaczyj Bardak, fin.: Wuola) - inna nazwa IV RP, a od 21.10.2007: Wolskie Państwo Podziemne - państwo nad Morzem Bałtyckim, na wschód od Niemiec, proklamowane przez Jarosława Kaczyńskiego w dniu 04.06.2006 na I kongresie PiS. Zamieszkana przez Wolaków.

Wolska jest krojem demokratycznym (czyt. dramatycznym). Niektóre źródła podają nazwę ustroju Wolski jako "dyktatura toruniatu".

Obecnie trwa publiczna dyskusja na temat przywrócenia w Wolsce monarchii. Niektórzy działacze sekty PiSjanistów znaleźli nawet odpowiedniego kandydata na to stanowisko. On Jezus Chrystus z Woli Narodu Król Polski, Wielki Książę Litewski, Ruski, Pruski, Mazowiecki, Żmudzki, Kijowski, Wołyński, Podolski, Podlaski, Inflancki, Smoleński, Siewierski i Czernihowski miałby zagwarantować opatrzność bożą, co pozwoliłoby oszczędzić miliony PLN na budowach katedr, kościołów, kaplic i innych świątyń. Pomysł równie rozważny, co romantyczny.

W obiegu oralnym występuje również jako IV Rzeczpospolita Wolska.

Hymnem IV RP jest wersja Mazurka Dąbrowskiego, w której wspominane jest porzucenie Polski i zamieszkanie w Wolsce (Włolsce).

Samochód prezydenta z flagą Wolski - marzec 2006 r.

Prezydent wytrwale i konsekwentnie promuje oficjalną flagę narodową Wolski: brawurowe wystąpienie mulimedialne z dnia 17.03.2008

Pierwszym prezydentem Wolski został dnia 25 grudnia 2005 roku Lech Kaczyński. Jego zwycięstwo nad kandydatem ze środowiska PO Donaldem Tuskiem, było kamieniem milowym Moherowej Rewolucji.

Premierem Wolski wkrótce został Jarosław Wielki, zwany też Małym lub Łokietkiem. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfrkl
Niektorzy łącza tez ten ternin ze znanym fanatykiem PiS-u Marcinem Wolskim.

--
stevep

Data: 2011-05-23 17:43:37
Autor: hesk
Panie Komorowski !
On Mon, 23 May 2011 09:49:50 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

Narod czeka na Pana kolejna zenującą wpadke! :)

 czyzbys odczuwal juz bul z tego powodu?  tak by ci odswiezyc pamiec:

 - oredzie do przyjaciol moskali
 - gierek wielkim patriota byl
 - prl to byl wspanialy okres
 - w pzpr byli wspaniali polscy patrioci