Panie Komorowski - zrob ich w konia !

Data: 2010-08-03 17:03:16
Autor: € he®sk €
Panie Komorowski - zrob ich w konia !
Olej pan ten caly PiS, niech sobie manifestuja przed palacem.
Wprowadz sie pan do Belwederu i bedzie po temacie.

http://bezswiatel.4.pl/ http://miniurl.pl/glosludu
http://www.swiatlacalyrok.org.pl/zaiprzeciw.html
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2010-08-03 17:17:46
Autor: Neko
Panie Komorowski - zrob ich w konia !
Użytkownik "? heRsk ?" <?bigbrednie@interia.pl> napisał

Olej pan ten caly PiS, niech sobie manifestuja przed palacem.
Wprowadz sie pan do Belwederu i bedzie po temacie.

A nie lepiej, aby wyprowadzil sie na Kreml?

Data: 2010-08-03 20:38:56
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-08-03 17:17, Neko pisze:
Użytkownik "? heRsk ?" <?bigbrednie@interia.pl> napisał

Olej pan ten caly PiS, niech sobie manifestuja przed palacem.
Wprowadz sie pan do Belwederu i bedzie po temacie.

A nie lepiej, aby wyprowadzil sie na Kreml?

Nie martw się na Kremlu też ma zgrabne mieszkanko
naprzeciwko Tuska.

Tomy M.

Data: 2010-08-03 20:42:38
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c586245$0$17088$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No i nareszcie mądra decyzja. Wytrąca broń z ręki PiS:

Kancelaria oświadcza: Krzyż zostaje

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/297942,kancelaria-oswiadcza-krzyz-zostaje.html

Data: 2010-08-03 21:02:07
Autor: Klin
Użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:

No i nareszcie mądra decyzja. Wytrąca broń z ręki PiS:

Kancelaria oświadcza: Krzyż zostaje

   Dojrzałeś do nowego etapu?  Cóż Wam zresztą pozostało musisz popierać
   PO na każdym zakręcie i w każdej ślepej uliczce w którą Was zaprowadzi.
   Taki los klakiera.

Data: 2010-08-03 21:49:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:i39p3l$eu0$1news.onet.pl...
[...]

PO zwisa mi jak kilo kitu. Ale PiS-u normalnie nie znoszę.
A teraz krzyżem nie powojujecie. Może coś nowego wymyślicie. Macie jeszcze 2 miesiące. Później głoszone zostaną zapisy czarnych skrzynek i trzeba będzie Wawel opróżnić.

Data: 2010-08-03 22:39:09
Autor: Klin

=========================================>
[...]

    To nie PiS prowokuje walkę o Krzyż. Ta prowokacja ma odwrócić uwagę od
    poczynań Rządu zmierzających do pełnej kontroli nad życiem politycznym
    i gospodarczym. PO przejmuję wojsko służby, specjalne mataczy przy
    dochodzeniach w sprawie katastrofy Smoleńskiej nic dziwnego, że pragnie
    wyprowadzić społeczeństwo w pole sztuczkami z Krzyżem. Cóż prostszego
    jak zagrać na symbolach drogich Polakom Katolikom przy okazji prowadzić
    grę na poróżnienie Wierzących. Jakie pole do popisu dla agentów choćby
    na ten grupie się otwarło nie przepuszczacie  żadnej okazji by na okrągło
    wmawiać komu się da jakim to Ciemnogrodem jest Polska jak bardzo
    się za nią wstydzicie.  Chciałbym mieć nadzieję, że przyjdzie czas opamiętania.

Data: 2010-08-03 22:44:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:i39upj$1gb$1news.onet.pl...
[...]

======================================

A co tu jest do mataczenia. Pilot nastraszony przez prezydenta wyjebał w ziemię robiąc jatkę. Za dwa miechy dowiemy się z zapisów skrzynek. I PiS się zesra.

Data: 2010-08-04 06:25:22
Autor: € he®sk €
!
On Tue, 3 Aug 2010 17:17:46 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

Użytkownik "? heRsk ?" <?bigbrednie@interia.pl> napisał

> Olej pan ten caly PiS, niech sobie manifestuja przed palacem.
> Wprowadz sie pan do Belwederu i bedzie po temacie.
A nie lepiej, aby wyprowadzil sie na Kreml?

 Z woli NARODU zostal prezydentem RP wiec jego miejsce jest TUTAJ!

 Slyszales, na rosyjskim forum twierdza, ze prezes PiS to agent KGB.
 Niezle, co ?

Data: 2010-08-04 13:58:25
Autor: konus
!

wrote:

> [...]

Z woli NARODU zostal prezydentem RP wiec jego miejsce jest TUTAJ!

Slyszales, na rosyjskim forum twierdza, ze prezes PiS to agent KGB.

Wcale bym sie nie zdziwil !!.
Takim wrednym typem , ktory jest w stanie frymarczyc Polska dla osobistych korzysci , moze byc tylko agent KGB .

kwakwa

Data: 2010-08-04 14:15:29
Autor: u2
!
W dniu 2010-08-04 13:58, konus pisze:
Wcale bym sie nie zdziwil !!.
Takim wrednym typem , ktory jest w stanie frymarczyc Polska dla osobistych korzysci , moze byc tylko agent KGB .

Raczej GRU. Typowe przeszkolenie dla chłopaków ze spalonych WSI.

Panie Komorowski - zrob ich w konia !