Panie Kurski, jak dlugo jeszcze...

Data: 2015-11-23 13:41:23
Autor: Marek
Panie Kurski, jak dlugo jeszcze...
....ta lewacka holota bedzie zatruwac umysly polskiej młodzieży ?

Data: 2015-11-24 04:08:02
Autor: stevep
W dniu .11.2015 o 22:41 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

...ta lewacka holota bedzie zatruwac umysly polskiej młodzieży ?

Dopóki ciemny lud będzie kupował kłamstwa Kurskiego.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-24 06:55:35
Autor: szklanynocnik
użytkownik stevep napisał:
W dniu .11.2015 o 22:41 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> ...ta lewacka holota bedzie zatruwac umysly polskiej młodzieży ?

Dopóki ciemny lud będzie kupował kłamstwa Kurskiego.

Nie czaruj, 65% poparcia dla Komoroskiego ciężko będzie
przebić.

Nie jest Niemcom przyjemnie stracić wasala
Wiele mediów na zachodzie podniosło larum, ale stwierdziłem osobiście, że szybko politycy europejscy musieli przyznać- przynajmniej prywatnie- że prezydent Polski twardo broni interesy swego kraju i zasługuje na szacunek.
http://dorzeczy.pl/id,7553/MargueritteNie-jest-Niemcom-przyjemnie-stracic-wasala.html

Ratuj demokracje, zapisz się do KODu:)

Data: 2015-11-24 07:38:39
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:4b5e305c-7c96-42cb-b7c7-ad7751a7bf0bgooglegroups.com...
....ta lewacka holota bedzie zatruwac umysly polskiej młodzieży ?

--

Przyjdą wskazówki z Torunia, zaczniemy czystki! Do tego czasu możecie palić trawke i wciagać śnieg.

Mark Woydak

Data: 2015-11-24 10:53:38
Autor: silvio balconetti
Am 23.11.2015 um 22:41 schrieb Marek:
...ta lewacka holota bedzie zatruwac umysly polskiej młodzieży ?

>Polska to dość dziwny kraj, w którym przezponad 40 lat rządzili prawicowi komuniści, o socjalizm oskarżana jest ultrakatolicka partia, za której rządów zaczęto wprowadzać podatek liniowy, a najbardziej znana partia z „lewicą" w nazwie ma z tą lewicą tyle tyle wspólnego, co świnka morska z morzem. Nic dziwnego, że w Polsce lewakiem można nazwać prawie każdego, może poza samym Korwin-Mikkem.
(...)
VICE: Kto to w końcu jest, ten „lewak"?

Łukasz Drozda: „Lewak" to może być każdy. Zależy, czy mówimy o dwudziestoleciu międzywojennym, czasach Polski Ludowej, czy okresie po '89. Na początku „lewak" był rywalem dla ruchu komunistycznego w jego proradzieckim wariancie, potem lewaków znajdujemy w coraz szerzej rozumianych organizacjach lewicowych, a w końcu w III RP „lewakiem" może być zarówno – co oczywiste – redaktor Gazety Wyborczej, Krytyki Politycznej, ale też członek Platformy Obywatelskiej. W dyskursie zwolenników Janusza Korwin-Mikkego nawet Leszek Balcerowicz bywa kojarzony z „lewactwem", choć i on wskazuje swoich „lewaków", np. Lecha Kaczyńskiego.<

http://www.vice.com/pl/read/choroba-lewactwa

Rzeczywiscie JKM wyglada na prawicowca, a lewica narodowo-katolicko-socjalistyczna jest PiS, ktora to partia jest za interwencjonizmem panstwowym, dotacjami, nacjonalizacja, panstwowa sluzba zdrowia, oswiata, przedsiebiorstwami, kultura, mediami ...

Choc mozna inaczej:
>Lewak – element społeczeństwa (tzw. „społeczeństwa cierń”) występujący pojedynczo lub zbiorowo, popierający lewicę, homoseksualizm i Muzykę Przeciwko Rasizmowi. Zadaniem lewaka jest kwestionowanie obecności dobrobytu i sprawiedliwości we wspólnie budowanej i regularnie opijanej Polski. Mówi się też, że kto nie jest z 'nami', jest lewakiem.
Według prawaków, przeznaczeniem każdego lewaka jest zostać zmasakrowanym przez Janusza Korwina-Mikke, Rafała Ziemkiewicza, Roberta Winnickiego lub Krzysztofa Bosaka, Zbigniewa Stonogę, Wojciecha Cejrowskiego, Grzegorza Brauna oraz Maxa Kolonko.<
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Lewak
..
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-11-24 04:02:07
Autor: bronek.tallar
użytkownik silvio balconetti napisał:

partia z "lewicą" w nazwie ma z tą lewicą tyle tyle wspólnego, co świnka morska z morzem.

I platforma obywatelska z obywatelami.

VICE: Kto to w końcu jest, ten "lewak"?

Ktoś kto pokazuje gumowego chuja na wizji:)
Z pewnościa ten prowokator w czapeczce też nim jest:
https://i.ytimg.com/vi/Mw_Rztx0xzw/maxresdefault.jpg

I jeszcze ten Pan:
http://media2.pl/g/0/45017.jpg

Po co komu lewica? Tylko ludzi wkurwiajo,
a socjal zapewnia już PIS, taka kolej rzeczy.

Data: 2015-11-24 14:20:56
Autor: stevep
W dniu .11.2015 o 13:02 <bronek.tallar@gmail.com> pisze:

[...]

Czyli lewacy to PiS.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-24 14:46:41
Autor: silvio balconetti
Am 24.11.2015 um 14:20 schrieb stevep:
[...]

Jest spore zamieszanie pojeciowe, dlatego lepiej ich nazywac socjalistami, wzglednie narodowo-katolickimi socjalistami (NKS). Sa przeciez za interwencjonizmem panstwowym, dotacjami, nacjonalizacja, panstwowa sluzba zdrowia, oswiata, przedsiebiorstwami, kultura, mediami itd. A narodowi i katoliccy tez sa.

Data: 2015-11-24 06:51:57
Autor: szklanynocnik
Panie Kurski, jak dlugo jeszcze...
użytkownik silvio balconetti napisał:

Jest spore zamieszanie pojeciowe, dlatego lepiej ich nazywac socjalistami, wzglednie narodowo-katolickimi socjalistami (NKS).

Miej więcej (raczej mniej) podobnie jak w całej UE, tylko że
z możliwościami mniejszymi.
Co to niby za kapitalizm co zabiera 50-60% dochodu?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Dzie%C5%84_Wolno%C5%9Bci_Podatkowej
No dobrze jest USA ze swoimi 30%

Sa przeciez za interwencjonizmem panstwowym

A gdzie nie są? Chyba tylko na wyspach gdzie żyja kilkuset/kilkutysięczne/ grupki.

Data: 2015-11-24 19:16:05
Autor: silvio balconetti
Am 24.11.2015 um 15:51 schrieb szklanynocnik@gmail.com:
[...]

Glupstwa tam pisza i nie dodaja kogo i czego te procenty dotycza. Wiele krajow nie ma obowiazkowych ubezpieczen chorobowych, rentowych, opiekunczych, od bezrobocia... Czasem uderzaja po kieszeni bogaczy, inne nie maja podatkow od wynagrodzen. Zdarzy sie nieszczescie to gosc idzie pod most, albo do opieki spolecznej. I dobry pan czyli panstwo placi.
Sprawdzilem pobieznie jak mi ostatnio odciagneli: 15.5% podatki, 8% kosciol (zapominam sie wypisac), 9% emerytura, 1.5% bezrobocie i 1.4% opiekuncza. W sumie ok. 37%

Data: 2015-11-24 10:22:50
Autor: szklanynocnik
Panie Kurski, jak dlugo jeszcze...
użytkownik silvio balconetti napisał:
 W sumie ok. 37%

37%, chyba nie całkiem? Vat 0%? Prąd nieopodatkowany?

Data: 2015-11-24 19:31:56
Autor: silvio balconetti
Am 24.11.2015 um 19:22 schrieb szklanynocnik@gmail.com:
użytkownik silvio balconetti napisał:
  W sumie ok. 37%

37%, chyba nie całkiem? Vat 0%? Prąd nieopodatkowany?

Rzeczywiscie, zjadlem cos, wypilem, prad zuzywam tudziez wode, telefon, zatankowalem (1.309 za litr, tanio cos!), kalafiory troche nastawilem, bo zimno... Moze sie przeniose na stare lata? W Tajlandii, Afryce i Zach. USA nie potrzebowalem cieplych rzeczy, ale wiecej pilem, klimatyzacje wlaczalem, wiec odpadaja. Moze na Kanary, Madeire, do Andaluzji? Ale tam tez moga byc niezle zawieruchy. Bede wiec chyba cierpial tutaj. ;-)

Data: 2015-11-24 15:18:37
Autor: Marek Czaplicki
Marek pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 23 listopada 2015 22:41:

...ta lewacka holota bedzie zatruwac umysly polskiej młodzieży ?

Też masz dosyć PiS-u?

Panie Kurski, jak dlugo jeszcze...